• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:32

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
Ik kan van iemand een sony MZ-R55 speler kopen voor 65€ Dit is erg goedkoop, alleen het opnemen doet het niet. Is dit beetje een goede speler of zitten er nadelen aan?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:54

_WgV_

It's a magical world!

Op zondag 17 februari 2002 17:31 schreef computerboer het volgende:
Ik kan van iemand een sony MZ-R55 speler kopen voor 65€ Dit is erg goedkoop, alleen het opnemen doet het niet. Is dit beetje een goede speler of zitten er nadelen aan?
r-55 is op zich goed ding maar als je hem nu tweede hands koopt is ie echt te oud en zou ie het hoogstens paar maanden overleven (ik spreek uit ervaring met het 2e hands kopen van een minidiscrecorder)en voor de rest is ie kleiner (niet dunner dan) die van mij (r-909) maar wel vrij zwaar.

#StopBurningStuff

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:20

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Op zondag 17 februari 2002 17:31 schreef computerboer het volgende:
Persoonlijk zou ik gewoon goed doorsparen voor iets dat het wel 100% doet.
Anders gebruik j'm echt maar heel even en leg jem op de plank.... ik heb ervaring met dit soort 'wanna have' aankopen. denk dus nog ff na (8>