Toon posts:

Neon licht in Twente ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik hier in Twente, het liefst binnen Hengelo een keonlicht kan halen ??

Ik spreek dan dus over een koude cathode, 30 cm lang, 4mm dik, op 180 volt....
Ik ben echt overal al geweest, maar het is overal : bestellen dit, bestellen dat, en dara heb ik dus geen zin in, bestel je dat spul, week later : jah, sorry, we hebben het nog niet... *zucht*

Ik zoek dus een winkel waar ik naartoe kan gaan en een neonlicht kan ophalen, simpel...

Iemand id`en ??

• Vjenne
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-07 22:34
Ok, geen Hengelo. Maar Conrad zal het vast wel hebben.

Verwijderd

hey,

ik woon zelf in almelo en daar zijn ze wel te krijgen. bij explorer. ze hebben daar de 10 en 30 cm uitvoering. 10 cm met voeding kost daar 13 euro en 30 cm met voeding 14 euro. ik wil er best eentje voor je halen???

laat maar horen

ccfl bedoel je toch???

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 17:19 schreef Vjenne het volgende:
Ok, geen Hengelo. Maar Conrad zal het vast wel hebben.
conrad heeft ze niet :r

Verwijderd

IN DEVENTER HEBBEN ZE OOK EEN WINKEL DIE COMP SPULLEN VERKOOPT EN AUDIO SHIT DAAR HEB IK MIJN BLAUWE 30 CM BALK VANDAAN IS ALLEEN 12V :) MAAR GEEFT f#CK$NG VEEL LICHT
GRZZ

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14
Hier in Oldenzaal kunnen ze hem wel misschien bestellen bij Electr-Special. Is wel een duure winkel dat wel

Verwijderd

wat doen jullie moeilijk bij de halffordz verkopen ze ook voor 20 euro

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op zondag 17 februari 2002 17:20 schreef Jiver het volgende:
hey,

ik woon zelf in almelo en daar zijn ze wel te krijgen. bij explorer. ze hebben daar de 10 en 30 cm uitvoering. 10 cm met voeding kost daar 13 euro en 30 cm met voeding 14 euro. ik wil er best eentje voor je halen???

laat maar horen

ccfl bedoel je toch???
Ja cool , ik woon in Haaksbergen en ik en nog 2 kamaraden willen ook neon gaan halen en nou kunnen we het mooi in almelo halen :)
Waar ligt explorer precies ?

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 17:48 schreef Bartjuh het volgende:

[..]

Ja cool , ik woon in Haaksbergen en ik en nog 2 kamaraden willen ook neon gaan halen en nou kunnen we het mooi in almelo halen :)
Waar ligt explorer precies ?
explorer zit tegenover de grote brandweer kazerne in de stad. op de hoek. is zijn klein winkeltje.

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op zondag 17 februari 2002 17:49 schreef Jiver het volgende:

[..]

explorer zit tegenover de grote brandweer kazerne in de stad. op de hoek. is zijn klein winkeltje.
thx :)

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 17:51 schreef Bartjuh het volgende:

[..]

thx :)
maandag ochtend wel gesloten.

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op zondag 17 februari 2002 17:51 schreef Jiver het volgende:

[..]

maandag ochtend wel gesloten.
Ben ook nog nie van plan morgen te gaan ,moet hele week werken ,want m'n geld is op :( ,zodra ik m'n loon binnenheb een nieuwe kast en neon halen :)

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 17:56 schreef Bartjuh het volgende:

[..]

Ben ook nog nie van plan morgen te gaan ,moet hele week werken ,want m'n geld is op :( ,zodra ik m'n loon binnenheb een nieuwe kast en neon halen :)
heb je nog interesse in blauwe leds? 3mm. zoek nog een paar mensen zodat we een hele zooi in 1 keer kunnen bestellen is stukken goedkoper. (0,75 euro per stuk). laat maar ff weten of stuur een mailtje

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 18:05 schreef Jiver het volgende:

[..]

heb je nog interesse in blauwe leds? 3mm. zoek nog een paar mensen zodat we een hele zooi in 1 keer kunnen bestellen is stukken goedkoper. (0,75 euro per stuk). laat maar ff weten of stuur een mailtje
dan ben je net te laat, want er is hier op GoT net een inkoopactie afgelopen voor 3mm blauwe leds.
Ted heeft ze daar besteld :+

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 08:30
Heeft TessaTronic (oude postweg) ze niet?

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 18:11 schreef __Ted__ het volgende:

[..]

dan ben je net te laat, want er is hier op GoT net een inkoopactie afgelopen voor 3mm blauwe leds.
Ted heeft ze daar besteld :+
ja weet het, maarja was zelf dus ook te laat en misschien nog meer mensen. dus daarom. snap je?

Verwijderd

display elektronika aan de heurne in enschede heeft ze ook wel

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 17:22 schreef Plank het volgende:
IN DEVENTER HEBBEN ZE OOK EEN WINKEL DIE COMP SPULLEN VERKOOPT EN AUDIO SHIT DAAR HEB IK MIJN BLAUWE 30 CM BALK VANDAAN IS ALLEEN 12V :) MAAR GEEFT f#CK$NG VEEL LICHT
GRZZ
Je caps-lock staat aan :7

Verwijderd

[..]

Ik heb wel interesse in blauwe 5 mm leds en dan wel felle leds. Hier bij de electroboer hebben ze ze niet, althans ik heb er 1 kunnen krijgen maar ik heb er 2 nodig :'( en ze wisten ook niet wanneer ze ze weer binnen kregen.

Is voor mijn glowpad...

Verwijderd

Topicstarter
OK, iedereen hartelijk dank voor jullie reply`s !!

Conrad had ze niet, Display in enschede ook niet, geen enkele winkel in Hengelo had ze (tessatronic ook niet :( ) maar in Almelo dus wel !! :D :D

Jiver, tnx voor je tip !! ik zal wel es ff met dat winkletje contact opnemen ;)

Nu kan ik eindelijk m`n casemod afmaken :) als ik het lichtje heb, doe ik wel eventje posten hier ;)

Verwijderd

hey,

laat maar horen

ccfl bedoel je toch???
explorer roelz! daar heb ik die van mij ook weg :)

Verwijderd

Topicstarter
is er een website van die explorer ?

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

was het adres van die explorer?
www.explorer.nl/microsoft???? :'(

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• flippy
  • Niet online

flippy

hey,

laat maar horen

ccfl bedoel je toch???
ffe meedenken:
10cm = 13 euro
30cm = 14 euro
whats wrong with this picture?
dat = dus 90cm voor 15 euro toch?

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Gisae
  • Niet online
Bij reclatext hebben ze dat spul wel

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

hey,

laat maar horen

ccfl bedoel je toch???
Hmm volgens mij heb ik hem daar ook vandaan en komt dat idee van mij :7 :7 :7

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

[..]

Zijn die dingen niet gewoon bij de electroboer om de hoek te koop ?
Die dingen zijn zo goedkoop ,daar hoef je tog geen inkoopactie voor te houden ?

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 20:30 schreef the_virus het volgende:

[..]

ffe meedenken:
10cm = 13 euro
30cm = 14 euro
whats wrong with this picture?
dat = dus 90cm voor 15 euro toch?
ja ik weet het die prijzen zijn vaag maarja dat is altijd bij die kerel. maar is wel lekker goedkoop!!!!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 21:13 schreef StealthNoot het volgende:

[..]

Hmm volgens mij heb ik hem daar ook vandaan en komt dat idee van mij :7 :7 :7
noot, het gaat niet om het idee het gaat erom dat je iemand helpt!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 21:33 schreef Jiver het volgende:

[..]

noot, het gaat niet om het idee het gaat erom dat je iemand helpt!
Ja oke dat is waar. Ik heb het ook maar van iemand anders gehoord dat ze ze daar hadden :)

• flippy
  • Niet online

flippy

zijn de prijzen vaag of die vent?

weet ik het adres van die zaak nog nie....
heb geen zin om maandag heel almeo te vragen waar de brandweerkazerne zit...(gaan die tuckers rare dingen denken...)

lol, mnm maat: dr gebeurt altijd wel wat in almelo, licht op oranje, licht op rood. >:)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op zondag 17 februari 2002 21:38 schreef the_virus het volgende:

heb geen zin om maandag heel almeo te vragen waar de brandweerkazerne zit...(gaan die tuckers rare dingen denken...)

lol, mnm maat: dr gebeurt altijd wel wat in almelo, licht op oranje, licht op rood. >:)
Soms staat het licht op rood, soms op groen, in Almelo is altijd wat te doen
Prijzen zijn niet zo vaag opzich. De 10cm wordt veel minder verkocht en de hoogste kosten van het geheel zijn niet het stukje buis maar de elektronika :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

ik ben ook zo'n lichie nodig maar dan op 12 volt
waar kan je die kopen?

Verwijderd

het adres is: Explorer Elektronica Onderdelen
Boddenstraat 2 7607BM ALMELO

veel succes!!!

vooral die kerel is vaag. ;)

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 21:44 schreef King.Niek het volgende:
ik ben ook zo'n lichie nodig maar dan op 12 volt
waar kan je die kopen?
ccfl moet je aansluiten op 12Volt!!! zit een trafo bij die de spanning omhoog transformeerd

Verwijderd

Vooral die vent is zeer vaag. Vooral die oude opa!!! :r :r

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 21:47 schreef StealthNoot het volgende:

[..]

Vooral die vent is zeer vaag. Vooral die oude opa!!! :r :r
hahaha ja echt wel die snapt niks!!!!!!

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-08 16:12

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

vindt het toch wel humor, hier in leeuwarden heb je 3 elektronica zaakjes die allemaal naast elkaar kunnen bestaan en wat zuidelijker zie je gewoon niks, ze komen uit lelystad en utrecht weg om wat te halen bij zaak waar ik werk in lwd, snap daar echt niks van soms

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17
Op zondag 17 februari 2002 20:18 schreef Shuvit het volgende:

[..]

explorer roelz! daar heb ik die van mij ook weg :)
Explorer suxt.

VEEL te hoge prijzen, ze proberen je vaak af te zetten.
Op zondag 17 februari 2002 21:45 schreef Jiver het volgende:

[..]

het adres is: Explorer Elektronica Onderdelen
Boddenstraat 2 7607BM ALMELO

veel succes!!!

vooral die kerel is vaag. ;)
Welke? die oude, of die wat "jongere" gast? :D

* Xandrios woont ook in Almelo...en is helaas ook genoodzaakt vaak bij Explorer z'n spulletjes te halen :'(

Overgins, je hebt aam de Bornerbroeksestraat nog een (klein) compu-winkeltje zitten, suckt vreselijk, maar is altijd nog beter als de vobis :r
En 100meter verderop zit een zaak die discoverlichting etc verkoopt. Daar heb je ooknogwel een kansje dat je Neon kan krijgen :)

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 21:58 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Explorer suxt.

[..]

/me woont ook in Almelo...en is helaas ook genoodzaakt vaak bij Explorer z'n spulletjes te halen :'(

Overgins, je hebt aam de Bornerbroeksestraat nog een (klein) compu-winkeltje zitten, suckt vreselijk, maar is altijd nog beter als de vobis :r
En 100meter verderop zit een zaak die discoverlichting etc verkoopt. Daar heb je ooknogwel een kansje dat je Neon kan krijgen :)
bedoel je eerst de VT computer???? en van die discoverlichting is ALL-tronic en nee die verkoopt ze niet!!!

en over die vage gast dat is die hele oude!! die pa volgens mij ofzo. :r:r:r

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 21:58 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Explorer suxt.

[..]

/me woont ook in Almelo...en is helaas ook genoodzaakt vaak bij Explorer z'n spulletjes te halen :'(

Het kleine compu-winkeltje is de Verkoophal :r :r 100meter verder zit All-Tronic.

Ik woon dus ook in Almelo...All-Tronic krijgt ze binnenkort.. Ze waren in bestelling :Z

Overigens heb je daar goede service. Hij helpt je graag uit de problemen!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 22:08 schreef StealthNoot het volgende:

[..]

Het kleine compu-winkeltje is de Verkoophal :r :r 100meter verder zit All-Tronic.

Ik woon dus ook in Almelo...All-Tronic krijgt ze binnenkort.. Ze waren in bestelling :Z

Overigens heb je daar goede service. Hij helpt je graag uit de problemen!
het probleem bij ALL-tronic is dat als je daar wat wilt halen wat hij niet op voorraad heeft dan kun je eeuwen wachten. of beter gelijk ergens anders halen. verder goede service en altijd wel wat af te pingelen.

jiver woont trouwens ook in almelo :P :P :P

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 22:13 schreef Jiver het volgende:

[..]

het probleem bij ALL-tronic is dat als je daar wat wilt halen wat hij niet op voorraad heeft dan kun je eeuwen wachten. of beter gelijk ergens anders halen. verder goede service en altijd wel wat af te pingelen.

jiver woont trouwens ook in almelo :P :P :P
Dat is inderdaad waar. Word ik soms echt :r :r :r van!!!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 22:19 schreef StealthNoot het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar. Word ik soms echt :r :r :r van!!!
klopt daar hoor ik je ook vaak genoeg over zeiken noot. achja all-tronic zal denk ik ook daarin nooit veranderen.

|:(

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 22:20 schreef Jiver het volgende:

[..]

klopt daar hoor ik je ook vaak genoeg over zeiken noot. achja all-tronic zal denk ik ook daarin nooit veranderen.

|:(
Nee dat denk ik ook niet. |:( Vooral z'n kantoor is eerruuug netjes ;) Ahum :)
Maar goed daar ging het eigenlijk niet om in dit topic. Maar ok.

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 22:24 schreef StealthNoot het volgende:

[..]

Nee dat denk ik ook niet. |:( Vooral z'n kantoor is eerruuug netjes ;) Ahum :)
Maar goed daar ging het eigenlijk niet om in dit topic. Maar ok.
mee eens. nee topic ging over neon.

nou voor de duidelijkheid iedereen: neon ccfl licht is alleen te koop bij explorer en dus niet bij All-tronic.

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 22:26 schreef Jiver het volgende:

[..]

mee eens. nee topic ging over neon.

nou voor de duidelijkheid iedereen: neon ccfl licht is alleen te koop bij explorer en dus niet bij All-tronic.
Juist :)
Pagina: 1