Hoi.
En plaatjes moet je met UBB code invoegen, de link moet dus tussen:
1
| [img]http://www.cybergeak.tmfweb.nl/blabla.jpg[/img] |
Verwijderd
Nice.Hier stonden ook de plaatjes. Maar aangezien de topic starter het ook heeft gedaan heb ik ze hier maar ff weg gehaald.
Wel netjes gedaan.
Hoi.
Verwijderd
1
| [url]link[/url] |
Nou zal ik ook maar even commentaar geven op je mod?
Ziet er leuk uit, ook die HD-led's... Geeft een leuk disco-effect
Heb je gewoon de hele zijkant vervangen door plexiglas? Ziet er iig wel stoer uit. Nou je kast nog een kleurtje geven, en dan is hij helemaal mooi.
D8, is wel vet, hebbuh
Hoi.
Marco
En nee ik heb (helaas) geen Athlon XP
Wilde gewoon een plaatje
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Hehhehehe, waar slaat dat AmD XP tekentje op, je hebt een slot 1 Pentium 3 450 }:0Op zondag 17 februari 2002 16:51 schreef Chimera2k2 het volgende:
Oh daar heb je de ledjes zitten, ik wil het op de volgende LAN wel ff in het echt zien. Verder is ie (nog steeds) PHAT
Marco
Hoi.
Ik voelde de reacties al komen dus ik denk gauw ff edit, maar net te laatOp zondag 17 februari 2002 16:53 schreef PLeX het volgende:
[..]
Hehhehehe, waar slaat dat AmD XP tekentje op, je hebt een slot 1 Pentium 3 450 }:0
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
En blauwe verlichting blijft er uiteraard zeer cool eruit zien.
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
WAAR HEB JE HEM GEZIEN DAN????????????Op zondag 17 februari 2002 16:49 schreef MoSc2001 het volgende:
Heb ik deze niet al een keer eerder voorbij zien schuivenHD led vu meter geval ding dang is wel phat you know !
Hoi.
Verwijderd
OhHh, VinD JiJ DAt?Op zondag 17 februari 2002 17:58 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
zIEt er NIcE UIt HoOR !
vinD hEt WeL LAche
Bier over je caps lock gemorst?Op zondag 17 februari 2002 17:58 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
zIEt er NIcE UIt HoOR !
vinD hEt WeL LAche
Verwijderd
Gewoon hier op got .. weet het eigenlijk wel 90% zeker ..Op zondag 17 februari 2002 17:45 schreef PLeX het volgende:
[..]
WAAR HEB JE HEM GEZIEN DAN????????????
Leuk he zo'n Winamp pluginOp zondag 17 februari 2002 17:58 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
zIEt er NIcE UIt HoOR !
vinD hEt WeL LAche
Hoi.
Verwijderd
Deze kast met deze baybus en deze hdd - led mod .. of kan dat echt nietOp zondag 17 februari 2002 19:10 schreef PLeX het volgende:
w00tDe kast of die hdd-led mod?????????????
Verder wel mooi gedaan, nu nog een ander kleurtje
[topic=418499/1/25]
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
helemaal mee eens , zijkant van bay`s enzow zijn niet mooi vind ik persoonlijk. Maar zoals hierboven 'smaken verschillen'Op donderdag 21 februari 2002 16:29 schreef BlizzarD het volgende:
k vind de zijkant niet mooi als ie compleet van plexiglas is. Ach, smaken verschillen he.
Verder wel mooi gedaan, nu nog een ander kleurtje