20*350ZO45°
Verwijderd
wat was at ook al weer? is lang geleden maar misschien weet ik het nog, iets meer info graag
ikke heb nog amiga 2000
ikke heb nog amiga 2000
Een Amiga CD32 is de eerste 32bits Console met een CD als opslagmedium. De CD32 ondersteund ook CDTV CD's van Commodore. Hiero een plaatje van mijn gehele CD32 collectie:Op zondag 17 februari 2002 18:37 schreef iLLeGaL_ViSiT0R het volgende:
wat was at ook al weer? is lang geleden maar misschien weet ik het nog, iets meer info graag![]()
ikke heb nog amiga 2000
20*350ZO45°
-
[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 10:35 ]
Hihi, grappig, ding net nog gezien in de nieuwe Computer Totaal...
Lang geleden dat ik dat ding gezien heb verder
In welke Computer Totaal? Van Februari? En wat staat er precies over in, zou je misschien een scan kunnen maken, want ik vind dit echt super.Op zondag 17 februari 2002 21:13 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Hihi, grappig, ding net nog gezien in de nieuwe Computer Totaal...
20*350ZO45°
Up & Down
Up & Down
Bron: Vengaboys
Up & Down
Bron: Vengaboys
20*350ZO45°
Verwijderd
Dat artikeltje staat in de jubilieum-editie van de Computer Totaal die nu in de winkel ligt.
THX, ik heb 'm aangeschaft, ik heb tevens nog een paar andere artikeltjes kunnen krijgen van andere mensen, maar echte CD32 gamers zijn hier niet op GoT geloof ikOp woensdag 20 februari 2002 21:01 schreef chairman het volgende:
Dat artikeltje staat in de jubilieum-editie van de Computer Totaal die nu in de winkel ligt.
20*350ZO45°
Is de eerste keer dat ik deze console van Amiga zie.
Doet me trouwens denken aan de 32X uitbreiding van Sega moor de MegaDrive II.
Dat dacht ik nu ook toen ik 'm voor de eerste keer zag, terwijl deze CD32 veel eerder op de markt was dan de 32X van Sega.Op zaterdag 23 februari 2002 21:18 schreef Piet_S het volgende:
Is de eerste keer dat ik deze console van Amiga zie.
20*350ZO45°
wel jammer dattie geflopt is.. kheb er zelf ook een
Elect a clown, expect a circus.
Pagina: 1