Assume there are no rules and it's one big free for all
popup KILLER
De vos loopt door het bos.
spyware gedownload zeker?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dat heb ik dus ook en bij mij komt het door Morpheus. 
Lekker irri, helemaal als je ff gaat CSsen.
Maar idd, een popupkiller zou goed werken, alleen ik begin er niet aan omdat ik er slechte ervaringen mee heb.
Lekker irri, helemaal als je ff gaat CSsen.
Maar idd, een popupkiller zou goed werken, alleen ik begin er niet aan omdat ik er slechte ervaringen mee heb.
Spyware????????? niet dat ik weet
Assume there are no rules and it's one big free for all
"Popup stopper" zoek daar maar eens naar.
Hij blokt alle popups, en druk je [toets naar keuze] in dan laat ie ze door....heerlijk
Hij blokt alle popups, en druk je [toets naar keuze] in dan laat ie ze door....heerlijk
Op zondag 17 februari 2002 16:38 schreef Yilkee het volgende:
Spyware????????? niet dat ik weet
Ja, als je wat installeerd en er zit spyware in gaan ze er meestal ook niet groot bij zetten: "Wilt u deze spyware installeren?"
Nee, je kunt beter gewoon ad-aware downloaden, om je spyware eraf te halen, en dan ook nog Popupstopper, dan heb je het probleem netjes opgelost.
🌞🍃
Adaware kan je hier downloaden. Als je toevallig kazaa geinstalleerd hebt zit hier spyware bij, net als Download Accelerator Plus en vele andere handige tools. Vooral de sharing-proggies hebben dit. Bij Kazaa is dit Ezulamain. Nadeel is, als je Ezulamain verwijdert werkt je Kazaa niet meer.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
in DAP ook?Op zondag 17 februari 2002 16:49 schreef DinX het volgende:
Adaware kan je hier downloaden. Als je toevallig kazaa geinstalleerd hebt zit hier spyware bij, net als Download Accelerator Plus en vele andere handige tools. Vooral de sharing-proggies hebben dit. Bij Kazaa is dit Ezulamain. Nadeel is, als je Ezulamain verwijdert werkt je Kazaa niet meer.
Sinds wanneer dat dan?
🌞🍃
Is al aardig lang bekent volgens mij, is geen fatsoenlijk d/l programma meer te krijgen zónder spyware (Flashget DAP Go!Zilla allemaal bespywared)Op zondag 17 februari 2002 17:10 schreef DataBeest het volgende:
[..]
in DAP ook?
Sinds wanneer dat dan?
PopUp Killer is hiero te downloaden.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Of je moet de goede oude versies hebbenOp zondag 17 februari 2002 17:46 schreef Thunder het volgende:
[..]
Is al aardig lang bekent volgens mij, is geen fatsoenlijk d/l programma meer te krijgen zónder spyware (Flashget DAP Go!Zilla allemaal bespywared)
Pagina: 1