Ik las ergens dat als je videokaart te warm werd dat je er dan een PCI koeler naast het AGP slot kon insteken. Maar weet iemand waar ik die ergens kan kopen (eindhoven) of bestaan die krengen helemaal niet
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/19
JustCooler System Slot Fan, 2800rpm
Case Fan: Slot 25mm
Case Fan: Slot 80mm
JustCooler System Slot Fan, 2800rpm
Case Fan: Slot 25mm
Case Fan: Slot 80mm
Cheap ass oplossing:
Oud ISA NIC kaartje pakken, cirkel er in dremelen, daar een 80mm fan onder plakken/schroeven. Vervolgens de koperen rand wegdremelen maar 1 stukkie laten zitten. Dat stukkie op het PCI slot laten rusten (voor de zekerheid ff het koper eraf friemelen). De fan op de videokaart laten blazen, zo'n slot ding zuigt de lucht naar buiten terwijl het fannetje op je GPU met moeite de verdwijnende lucht door je heatsink probeert te blazen. Dus liever meer (koude) lucht er op, ipv het wegzuigen.
Werkt bij mij top: GF2GTS 200/366 @ 250/416
Oud ISA NIC kaartje pakken, cirkel er in dremelen, daar een 80mm fan onder plakken/schroeven. Vervolgens de koperen rand wegdremelen maar 1 stukkie laten zitten. Dat stukkie op het PCI slot laten rusten (voor de zekerheid ff het koper eraf friemelen). De fan op de videokaart laten blazen, zo'n slot ding zuigt de lucht naar buiten terwijl het fannetje op je GPU met moeite de verdwijnende lucht door je heatsink probeert te blazen. Dus liever meer (koude) lucht er op, ipv het wegzuigen.
Werkt bij mij top: GF2GTS 200/366 @ 250/416