Verwijderd
Zet de pics ff op een snellere server... want deze is behoorlijk ttttttttttttrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg
wat is het? kunst ofzo? ik zie alleen maar kruisjes....
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
jezus ! konden die plaatjes niet wat kleiner, het gaat zonder plaatjes al niet zo vlug via een 56k modempje
Heeeeelllleee trage server; bij mij komt er na een minuut gewoon een rood kruisje.
heeft het je veel werk gekost? en is het een beetje mooi geworden want zoals iedereen hier roept zie ik ook alleen maar kruisjes
Ik kom op de pagina en al gelijk rode kruisjes.
topicstarter heeft de plaatjes met alle waarschijnlijkheid op zijn eigen 'thuis-server' geplaatst, en das nie zo slim
A wise man's life is based around fuck you
waar zijn de plaatjes?
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Verwijderd
dat was het iddOp zondag 17 februari 2002 16:28 schreef JelleAret het volgende:
Hallo,
........
dat was het.
Verwijderd
JelleAretOp zondag 17 februari 2002 16:43 schreef Viper3.5 het volgende:
Waar is de topic starter?
Een snellere server aan het zoekenOp zondag 17 februari 2002 16:43 schreef Viper3.5 het volgende:
Waar is de topic starter?
zoo, ik heb even de starter een mailtje gestuurd over het fij dat zijn plaatjes het niet doen, doen jullie dat ook?
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Verwijderd
Mooi. Neem endoria. Die is best goed. http://www.endoria.net/upload/Op zondag 17 februari 2002 16:45 schreef JelleAret het volgende:
De volgende komt er al aan.... met betere upload....
sorry jongens.
Een aanklacht wegens incest & eenmaal verhuizing naar EpeOp zondag 17 februari 2002 16:28 schreef JelleAret het volgende:
Hallo,
ik heb eens met m'n pa lopen rommelen. Hier is het resultaat:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()