XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Lukt bij mij ook niet 
Ik weet iig wel dat het niet lukt als de ene pc Win 2K draait, en de andere Win XP. Maarja, dat doe ik ook niet...
Ik zou de oplossing echt niet weten
Ik weet iig wel dat het niet lukt als de ene pc Win 2K draait, en de andere Win XP. Maarja, dat doe ik ook niet...
ohja ik draai 2x win Xp pro
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Probleem had ik ook.
Oplossing die bij mij werkte : Vul bij de netwerksettings in RA2 0.0.0.0 in. ( hielp bij mij iig )
Oplossing die bij mij werkte : Vul bij de netwerksettings in RA2 0.0.0.0 in. ( hielp bij mij iig )
waar danOp zondag 17 februari 2002 16:50 schreef Dennis_van_Gelder het volgende:
Probleem had ik ook.
Bij game options -> netwerkOp zondag 17 februari 2002 17:52 schreef Mary Wana het volgende:
[..]
waar dan
Bij mij werkte het ook niet met XP+98...
maar toen ging ik even wat proberen en als ik bij netwerkinstellingen -> ipx protocol -> bij frame type 'ethernet 802.3' kies, leeft het wel...
Nouja half de een ziet de ander wel en kan allen op xp pc een game maken, maar als de ander joint doet alles het wel
nouja bij mij hielp dit!
(dit stond al goed bij mij...)Op zondag 17 februari 2002 16:50 schreef Dennis_van_Gelder het volgende:
Probleem had ik ook.
maar toen ging ik even wat proberen en als ik bij netwerkinstellingen -> ipx protocol -> bij frame type 'ethernet 802.3' kies, leeft het wel...
Nouja half de een ziet de ander wel en kan allen op xp pc een game maken, maar als de ander joint doet alles het wel
Dit is dus precies wat ik nou ook hebOp zondag 17 februari 2002 20:06 schreef BlubberZwijn het volgende:
Bij mij werkte het ook niet met XP+98...
[..]
(dit stond al goed bij mij...)
Nouja half de een ziet de ander wel en kan allen op xp pc een game maken, maar als de ander joint doet alles het welnouja bij mij hielp dit!
Ehhhh waarom werkt het hier dan welOp zondag 17 februari 2002 16:45 schreef ko9 het volgende:
Lukt bij mij ook niet
PC1: Windows 2000 Advanced Server
PC2: Windows XP Professional (Final Release)
C:\>_
k Heb gehoord dat je in WindowsXP de client account, moet enablen(inschakelen), maar ik weet niet of t helpt.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
Heb je wel dezelfde versies?
Zoniet dan moet je ze even updaten naar dezelfde versie anders zie je elkaar niet.
Zoniet dan moet je ze even updaten naar dezelfde versie anders zie je elkaar niet.
Pagina: 1