Toon posts:

rtcw-levels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok zijn er hier tweakers die ervaringen hebben met de rtcw - editor
zou ik graag jullie schepsels willen bewonderen !
dus post hier je rtcw levels, in de vorm van een download, screenshot etc
dat wortd !!! :9~

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Zijn er al editors dan? En zoja, wil ik wel eens ff kijken. En andere maps downen.

Als ze er zijn wil ik ook wel screens zien :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
er zijn wel levels in om loop maar je ziet ze heeel weinig op servers, maar ik vind die standaart maps nog best kicke hooor! (depot, base, etc)

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik download mij helemaal lam aan usermade lavels, maar geen hond die ik erop zie spelen. En er zitten hele gave tussen (Tundra, Flooded town, Horus, complex). En niet alleen levels, ook user made skins (venomsoldier, japanse soldaten)
En levels kan je maken met Qradiant, dezelfde leveleditor waar ook q3 maps mee gemaakt worden.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• urf
  • Niet online

urf

Op zondag 17 februari 2002 19:08 schreef MrE het volgende:
Ik download mij helemaal lam aan usermade lavels, maar geen hond die ik erop zie spelen. En er zitten hele gave tussen (Tundra, Flooded town, Horus, complex). En niet alleen levels, ook user made skins (venomsoldier, japanse soldaten)
En levels kan je maken met Qradiant, dezelfde leveleditor waar ook q3 maps mee gemaakt worden.
Kan je me ff vertellen waar ik die levels dan downen? Kunnen nooit groot zijn en is misschien wel leuk om es te spelen. Je ziet het af en toe wel namelijk.

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 15:06 schreef urf het volgende:

[..]

Kan je me ff vertellen waar ik die levels dan downen? Kunnen nooit groot zijn en is misschien wel leuk om es te spelen. Je ziet het af en toe wel namelijk.
http://wolfenstein.gameparty.net/?show=maps

• urf
  • Niet online

urf

Op maandag 18 februari 2002 15:14 schreef DazZta het volgende:

[..]

http://wolfenstein.gameparty.net/?show=maps
Bedankt :)

Wel een beetje veel :Z

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 15:16 schreef urf het volgende:

[..]

Bedankt :)

Wel een beetje veel :Z
hehe , idd , der zijn der ook maar een paar de moeite waard :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 19:02 schreef urf het volgende:
Zijn er al editors dan? En zoja, wil ik wel eens ff kijken. En andere maps downen.

Als ze er zijn wil ik ook wel screens zien :)
jaja zker al best lang emm hoe heet ie ook alweer dezelfde als die van quake
iig ik postte deze topic in de hoop dat er misschien een paar bepaalde iemanden waren die wel IETS van die editor snappen. alle turtials zijn in het engels ( en met mijn engels schiet dat ook niet echt op) en eentje in de pc gameplay in het nederlands. goed blad overigens
maarrre niemand een eigen map hier ??
Pagina: 1