• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:13
Yo,
Ik heb sinds gisteren een ipaq3850, gekocht bij Pdashop.nl.
Helaas had ik er iets te veel van verwacht volgens mij. Ik vindt het nl. niet fijn werken!!. Systeem is aardig traag en het geheugen snel vol...

Ik hoop dat ik het kan retour sturen, op de site staat het in ieder geval wel...

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08-2025
Gewoon terugsturen.

Verwijderd

Mijn iPAQ 3870 vertraagd eigenlijk nooit en ik heb er een 128MB SD kaartje inzitten (in totaal dus 200MB zonder uitbreidingssleeves!).

Weet dus niet precies wat je bedoelt.. daarnaast: je wist van tevoren toch hoeveel geheugen er in zit?

• RiCk
Op zondag 17 februari 2002 17:06 schreef cyberjoy het volgende:
Mijn iPAQ 3870 vertraagd eigenlijk nooit en ik heb er een 128MB SD kaartje inzitten (in totaal dus 200MB zonder uitbreidingssleeves!).

Weet dus niet precies wat je bedoelt.. daarnaast: je wist van tevoren toch hoeveel geheugen er in zit?
Ja klopt, gedeeltelijk, ik heb me verder ook vergist in de functionele werking. Het apparaat functioneerd verder goed, maar de prijs / functionaliteit vindt ik niet ok.. Zo vindt ik het tenminste

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Koop dan ook meteen een PalmOS bak >:) ;)

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik denk dat je hem niet terug kan sturen. Je hebt hem gekocht, hij werkt zoals het hoort. Kortom je hebt geen reden om je geld terug te vragen.
Alleen als de verkoper je tegemoet wil komen hoeft hij hem terug te nemen, anders niet.
De enige manier om er dan onderuit te komen is als je minderjarig bent en je kan aantonen dat iemand van die leeftijd niet zo'n duur apparaat zou kunnen kopen zonder toestemming van zijn ouders.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• RiCk
Op zondag 17 februari 2002 19:33 schreef MrE het volgende:
Ik denk dat je hem niet terug kan sturen. Je hebt hem gekocht, hij werkt zoals het hoort. Kortom je hebt geen reden om je geld terug te vragen.
Alleen als de verkoper je tegemoet wil komen hoeft hij hem terug te nemen, anders niet.
De enige manier om er dan onderuit te komen is als je minderjarig bent en je kan aantonen dat iemand van die leeftijd niet zo'n duur apparaat zou kunnen kopen zonder toestemming van zijn ouders.
ja snap ik, maar ik ben er gewoon niet tevreden mee!
lees dit ook eens :
http://www.consumentenbond.nl/voorennadekoop/vragenklagen/rechtspositie/?ticket=tiW2OQQ1hNNhI&view=overzicht_items

morgen ff meelen... hmmz ik zit er wel mee zeg... klote. ik hoop dat ze terug nemen, of dat we in ieder geval samen tot een oplossing komen..

ik koop heus niet voor de lol zo'n apparaat om hem daarna weer terug te sturen

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-03 10:52

SambalBij

We're all MAD here

Zie http://www.pdashop.nl/bestelinfo/service.php
PDAshop.NL tevredenheidsgarantie
Mocht u om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn met het door PDAshop.NL geleverde product dan kunt u binnen 7 dagen na aankoop uw product retour sturen. U ontvangt dan per bank of giro 7 werkdagen na ontvangst uw aankoopbedrag terug. De kosten die u maakt voor het retour zenden en de bij de bestelling gerekende betaalkosten zijn voor eigen rekening.

Om gebruik te kunnen maken van de tevredenheidsgarantie dient u eerst contact op te nemen met onze supportafdeling.
En als je een echt goed bruikbare PDA zoekt, kijk dan naar de PalmOS apparaten. Die werken enorm prettig, is heel erg veel (ook gratis) software voor te vinden, en gebruiken veel minder geheugen. (Ik denk dat bij normaal gebruik (agenda, adresboek, wat extra programma's erop) de 64MB van die ipaq sneller volzitten dan de 8MB van een Palm)
Wil je toch ook wat multimedia dingen kunnen doen, mp3's afspelen, een goed, hires kleurenscherm; kijk dan eens naar de Sony Clié PEG-N770C/E dat is zo'n beetje de opper-palm, met zowel de voordelen van het palmos platform én de voordelen (maar niet de nadelen) van het PocketPC platform. En hij is nog goedkoper ook dan die ipaq...

(Leuke note; moet je voor de grap de palmclub en pocketpc-club forums eens vergelijken; op het palm forum gaat het over wat voor software enzo er voor is, op het pocketpc forum zijn er topics over hoe vaak de jouwe vastloopt :7 )

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• RiCk
Ik heb gister dus ge-emailed naar pdashop.
ik hoop dat ik vandaag er wat van hoor.

Ja, Palm misschien beter geweest, weinig ervaring mee.
Ik heb totaal geen verstand van deze apparaten, en ik nam deze omdat ik iemand ken die hem ook heeft.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

IK vraag me af wat je ervan verwacht had? Het is natuurlijk nooit te vergelijken met een PC. Ik heb een CE device, en ondanks het feit dat ie trager is (uiteraard) dan mijn PC vind ik het lekker werken hoor. Gewoon iets meer geduld maar alles wat ie kan doet het ook gewoon prima.

JE moet ze niet vergelijken met een laptop....

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

In deze zaken is het simpel. Iedereen heeft 8 dagen niet goed geld terug garantie.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op maandag 18 februari 2002 10:55 schreef RiCk het volgende:
Ik heb totaal geen verstand van deze apparaten, en ik nam deze omdat ik iemand ken die hem ook heeft.
Eigenlijk best dom om een apparaat te kopen waar je totaal geen verstand van hebt. Ik ken mensen die een Palm hebben, mensen die een Ipaq hebben, mensen die een Cassiopeia hebben, mensen die een Motorola Accompli hebben, mensen die een Nokia Communicator hebben, mensen die andere PDA's hebben en mensen die helemaal geen PDA hebben. Maar als ik zelf een PDA koop, dan kijk ik eerst even welke het beste bij mijn wensen past. Alle mensen die ik ken zijn tevreden met hun apparaat of tevreden zonder, dus om nou een apparaat te kopen omdat iemand die je kent hem ook heeft, lijkt mij niet verstandig.
Ik heb trouwens een Palm m505, die precies doet wat ik wil en waar ik heel tevreden mee ben. Ik ben heel blij dat niemand die ik ken dezelfde heeft gekocht omdat ik hem ook heb!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op zondag 17 februari 2002 20:30 schreef Operations het volgende:
Zie http://www.pdashop.nl/bestelinfo/service.php
[..]

En als je een echt goed bruikbare PDA zoekt, kijk dan naar de PalmOS apparaten. Die werken enorm prettig, is heel erg veel (ook gratis) software voor te vinden, en gebruiken veel minder geheugen. (Ik denk dat bij normaal gebruik (agenda, adresboek, wat extra programma's erop) de 64MB van die ipaq sneller volzitten dan de 8MB van een Palm)
Wil je toch ook wat multimedia dingen kunnen doen, mp3's afspelen, een goed, hires kleurenscherm; kijk dan eens naar de Sony Clié PEG-N770C/E dat is zo'n beetje de opper-palm, met zowel de voordelen van het palmos platform én de voordelen (maar niet de nadelen) van het PocketPC platform. En hij is nog goedkoper ook dan die ipaq...

(Leuke note; moet je voor de grap de palmclub en pocketpc-club forums eens vergelijken; op het palm forum gaat het over wat voor software enzo er voor is, op het pocketpc forum zijn er topics over hoe vaak de jouwe vastloopt :7 )
Ik heb zelf een tijdje gewerkt met een Palm apparaat en ik heb nu een PocketPC (iPaq). Tja, het is heel simpel, je kunt gewoon veel meer met een PocketPC! Die van mij is nog nooit vastgelopen (heb m nu paar maanden), dus waarschijnlijk ligt het bij die pocketpc-gebruikers aan de slechte software die ze installeren.
Op zondag 17 februari 2002 16:19 schreef RiCk het volgende:
Yo,
Ik heb sinds gisteren een ipaq3850, gekocht bij Pdashop.nl.
Helaas had ik er iets te veel van verwacht volgens mij. Ik vindt het nl. niet fijn werken!!. Systeem is aardig traag en het geheugen snel vol...

Ik hoop dat ik het kan retour sturen, op de site staat het in ieder geval wel...
Wat had je er precies van verwacht eigenlijk? Mijn iPaq werkt retesnel en ik heb nooit last van te weinig geheugen (stop je er misschien veel MP3's op?).

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Pagina: 1