Toon posts:

MOH:AA Major probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde Medal of Honor deinstalleren en daarna weer opnieuw installeren. Echter wanneer ik nu het spel wil installeren krijg ik de InstallShield Wizard van Win XP. Van hieruit kan ik alleen Modify, Repair of Remove selecteren.

Als ik modify pak kan ik een hoop files selecteren en daarna installeren. Echter hij gooit de helf van het spel onder c:\Windows\main i.p.v. c\Program files\EA GAMES\main.

Pak ik Repair en daarna next, dan doet die helemaal niks meer maar gaat hij direct naar een veld met finish.

En bij Remove is het net hetzelfde. Hij deinstalleerd helemaal niks en gaat direct naar het veld finish.

Hoe kom ik van die InstallShield Wizard af, zodat ik het normale setup programma van Medal of Honor weer krijg? Btw, ik heb alles uit het register gehaald dat betrekking heeft op "MOH", "EA GAMES" en "Medal of Honor".

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Gebruik de system restore functie van Windows XP en zet je systeem terug naar het punt vlak voordat je wat fout deed.

En probeer het dan rustig overnieuw.

Verwijderd

Mocht bovenstaande niet afdoende zijn :) kijk/post dan eens in het grote Mohaa topic :P

Dit topic is gesloten.