Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Mijn onzichtbare vriend is: jawel Jezus...
(serieus!)
Maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat we hier weer een discussie over gaan hebben, maar als iemand wil...
Geen discussie. Het is nieuwsgierigheid. Hoe gaat iemand hiermee om als hij/zij dit bij zichzelf constateerd.
DrStrange: Wie heette Dorbeck?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Geen beurs, geen tempo
Ongeveer 2 maanden geleden kwam ik erachter dat ik al meer dan een 1/2 jaar de relatie tussen mijn vriendin en mij aan het kapotmaken was, zonder dat ik het wist. Het lag aan mij. Ik zei allemaal rare dingen en had niet door dat ik haar daar heel veel pijn mee deed.
Op het moment dat ik erachter kwam was het al te laat. Ik kon wel door de grond zakken en wist niet wat ik moest doen. Vol ongeloof vroeg ik elke keer als ik in de spiegel keek: Hoe heb je dat kunnen doen?! Het kwaad was al geschied en zij ging er vandoor. Zou ik ook gedaan hebben, btw.
Ik heb het allemaal aan mezelf te "danken".... Nu wil het feit dat m'n ogen helemaal open zijn nu ik deze film gezien heb. Ik zat te kijken: ... "Dat had ik ook!" (Al is het in 'iets' mindere mate
Vandaar de vraag of meer mensen zoiets hebben meegemaakt.
LET OP: ALS JE DE FILM "FIGHT CLUB" NOG NIET GEZIEN HEBT, NIET LEZEN!!!!
In de film zie je in de eerste minuten (nog voordat hij Brad Pitt de eerste keer ontmoet) hem weleens voorbij flitsen, net zoals dat uitgelegd wordt van die 'sigarette marks' bij films. En ook op het einde, dan flitst het beeld een keer... daar gebeurd dan iets wat ze ook bij Roodkapje gedaan hadden
Logos, ik denk niet dat je echt zoiets hebt als in de film, als dit wel zo is hebbie problemen... ik denk dat je gewoon door andere opvoeding ofzo helemaal niet zag dat er iets verkeerd ging... OF: Je ging rare dingen zeggen nadat je hier op het onzin forum was geweest... dat zou ook kunnen natuurlijk
If nothing is written below, I was the last to reply...
Kan je het nog een x uitleggen, maar let op, IK MOET DE FILM NOG ZIEN!!!
By the way chris:
Ach laat ook maar..... we discussieren ergens anders wel verder
Verwijderd
ps. film heb ik niet gezien.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Misschien is mijn onzichtbare vriend wel dat ventje dat altijd mijn snoeren van mijn PC in de knoop legt!
morgoth:
"degene die je graag zou willen zijn" manifesteerd zich in jezelf als 2e persoonlijkheid. Hierdoor die je dingen waar je -als die 2e- achter staat. Ongeacht of jou 1e persoonlijkheid hier ook achterstaat.
RainmanX:
Klopt, heb ik ook uitgelegd. Anders had ik mezelf al door m'n hoofd geschoten waarschijnlijk.
Verwijderd
1: het gewone leven zonder internet
2: iedereen die je wilt zijn..je kan je op het internet volledig anders gedragen dan in je gewone leven.. je kan zijn wie je bent, ja kan doen (zo ver toegestaan is) wat je wilt.. enzv
en je staat meer open voor jezelf... omdat de andere persoon voor je opener bent toch iemand is die je waarschijnlijk nooit zal ontmoeten of zien...
Fight Club wel gezien! aanrader! jammer van dat nep einde! (die gebouwen, diegene die hem gezien hebben weten wel wat ik bedoel)
Logos:
hhmm misschien was je wel degene die je echt was/bent...of je hebt echt hulp nodig...(niet lullig bedoeld hoor)(als je verhaal waar is tenminste)
sommige mensen doen wel eens iets doms, zonder er erging in te hebben...meestal realiseren ze zich dat als het te laat is. Denk maar eens aan de tijd toen je klein was. Toen deed je zoals alle kleine kinderen vast wel iets, waarvan je nu denkt: "Heb ik dat echt gedaan???" nee toch??
hier is overigens moeilijk over te oordelen.. want ik ken je voor de rest niet...
snappie..
mzzls, & sterkte...
Verwijderd
En ik ook niet.
En ik ook niet.
Met mij is alles in orde!
En met mij ook.
Ik heb de laatste tijd toch wel last van een beetje buikpijn...
O? Met mij is alles wel lekker....
Verwijderd
echt wel goede film. ik idd ook dat internet deze behoeften wel een beetje bevredigd .Hier kun je je ook voordoen wie je wilt zijn. Scheelt wel gaan we in ieder geval geen criminele organisatie opzetten. ;-)
Verwijderd
-Ik begrijp jou ook niet.
Hoezo wie praat er nou altijd in raadsels.
-ja en wie is er dan niet meer te volgen.
Ik ben nog altijd perfect te volgen maar dat I.Q van jouw he?
-Ow ja en wie praat er nou brabants dan ?
*(nikita ben ik tegengekomen in friesland dus verstaat geen brabants)
Ja maar dan kan ik toch niks aan doen.
-stel je niet zo aan.
Ik me aanstellen wie zit hiet nu te zeuren over mij terwijl heel nederland ons gesprek kan volgen?
-oke heb je mischien gelijk in dan.
natturlijk!
-mischien moet jij maar je mond dicht houden.
Nou je bent weer gezellig hoor
Komt door jouw jij maakt me wakker!
Oke nu weet iedereen ook wie Nikita is alleen is ze vaak veel gezelliger hoor vandaag is ze ongesteld.
Verwijderd
Komt altijd kijken als ik iets wil doen wat hij niet ziet zitten. En ik kan niet anders doen dan naar hem luisteren. Hij is sterker dan ik. Soms geeft hij mij gelijk als ik iets wil doen waar gerechtigheid van komt, maar meestal moet ik me gedragen..
Als ik iets moet doe? --> laat iemand anders dat maar doen!
Als ik iets moet bedenken? --> laat iemand anders dat maar bedenken!
Als ik iets moet tillen? --> Laat iemand anders het maar tillen!
enz...
Makkenlijk toch?
Verwijderd
Maar wie kent de onzichtbare aanwezigheid van verstand en gevoel niet? Die zorgen bij mij geregeld voor pittige discussies in mijn hersentjes.
Gevoel is dan voornamelijk mijn vijand. En ik wou dat mijn verstand eens wat sterker was.Op die manier zijn die twee continu met elkaar in gesprek. Nee, geen stemmen in mijn hoofd (een schizofreen is nooit alleen?), maar wie kent die innerlijke strijd nou niet?
En al dan niet gewenst, mijn gevoel vs. verstand zijn toch wel de onzichtbare vrienden/vijanden in mij.
Ach ja, die periode heb ik ook gehad, ik deed constant aggresief etc. Na een tijdje werd het minder en deed ik wat rustiger en zachter tegen d'r. Toen ze het zei tegen me dat ik veranderd was, besefde ik ook gelijk hoe ik tegen d'r gedaan had. Het was alsof ik die tijd in een soort waas had beleefd.
Al denk ik niet dat dit komt door een 2e persoonlijkheid. Stress en zulk soort dingen hebben er wel mee te maken. Je hele leven is ook een soort zoektocht naar wie je nu eigenlijk bent. En soms heb je het op het moment niet in de gaten, maar kom je erna achter na een soort evaluatie. Ik stuur me door deze periode nu vaak bij als ik weer boos doe of gemeen, puur omdat ik ervan geleerd heb. Misschien moet je het proberen goed te maken met je vriendin. Als je haar duidelijk maakt dat je weet dat je rot hebt gedaan, en dat je er echt spijt van hebt, heb je altijd een kans dat ze je vergeeft. Maak natuurlijk ook goed duidelijk dat je het nooit meer zal doen, want alleen sorry zeggen pikt de "moderne" vrouw niet meer.
Als je ervoor gaat suxxes, een nee heb je, een ja kan je krijgen...
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Myosotis: Dat merk ik de laatste tijd steeds vaker; je zit de hele tijd in conflict met je voelen, denken en doen. Afgaand op de ervaringen die je daarmee krijgt, moet je dan soms (of vaak) een beslissing nemen, terwijl er eigelijk geen juiste beslissing is. Dan ben je dus eigelijk met z'n drieen!!