Verwijderd

Topicstarter
hallo mede tweakers,

ik heb al 2 jaar lang een abonement bij ben met elke maan 30 belminuten icm een nokia 3210. mijn klachten over deze combinatie zijn:

SLECHT ontvangst
korte standby tijd
geen trilfunktie

Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe combo. dit zijn mijn eisen:

goed ontvangst
stanbytijd van langer dan 2 dagen
trilfunktie
kleine telefoon

het apparaatje zelf hoeft totaal geen funkties te hebben. het moet kunnen bellen en er moet een telefoonboek en trilfunktie op zitten en de rest boeit me nix. dus ik hoef geen wap en ook geen spelletjes of wat dan ook.

Mijn budget is niet zo heel erg groot maximaal wil ik 200 euro aan de aanschaf uitgeven en aan mijn abbo maximaal 15 euro per maand. ik bel niet veel maar wil toch een abbo want prepaid vind ik irritant.

help mij mede tweakers, welke phone moet ik kopen, met wel abbo en waar moet ik dit alles kopen.

ThanX

Boyd

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ok dan, aangezien elke telefoon/aanbieder tegenwoordig wel aan je wensen voldoen hoef je alleen een abbo te vinden van 15 euro :)

sim-pel

Verwijderd

Je zou eens op mijn site kunnen kijken, daar staat een heel overzicht van alle gsm's en abonnementen/prepaid.

Klik!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
leuk simpel toestel is die nieuwe nokia 5210 grappig niet veel functies maar wel goed (heb er nog geen klachten over gehoord). en een abo heeft libertel geloof ik ook voor niet teveel.

libertel 60 bijv. staat op de boven vermelde site

• juanp
  • Laatst online: 31-12-2025
Op zondag 17 februari 2002 16:01 schreef Hyphylus het volgende:
Je zou eens op mijn site kunnen kijken, daar staat een heel overzicht van alle gsm's en abonnementen/prepaid.

Klik!
mooie overzichtelijke nette site :) echt heel netjes en goed up-to-date :)

Verwijderd

mooie overzichtelijke nette site echt heel netjes en goed up-to-date
Thx! Eigenlijk is hij nog niet helemaal klaar enzo maar de meeste funties werken al wel :D

En ik denk dat bijna elke gsm wel voldoet aan jou eisen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb even gekeken op www.tel.nl en ik denk dat ik een vodafoon 60 abo ga halen goed ontvangst en het kost 15.50 euro. nou nog een telefoon de volgende voldoen aan men budget:

Ericsson T39m
Motorola V50
Nokia 8210
Panasonic GD95
Siemens S40
Siemens S45
Siemens ME45

welke hadden jullie gehaald in mijn geval? en bij welke winkel kan ik het beste kopen?

Verwijderd

Ik zou voor de Ericsson T39 gaan ! die heeft eigenlijk alles, GPRS, Bluetooth enz. De Siemens S45 is ook een gaaf phonetje alleen wat groter maar wel met een groter scherm.

Je kan volgens mij beter niet gaan voor een Panasonic GD95 want hij is redelijk groot, en je wilde graag een kleine telefoon

Verwijderd

moved GT >> IT

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 14:44
Een tip:
Neem geen Nokia omdat die in het algemeen veel problemen hebben zeker met het ontvangst op de 1800MhZ band. Verder is de batterij van die telefoons vaak slecht en zijn er veel display/software problemen.
Ik zou ook voor de T39 gaan omdat die klein is, een zeer goede ontvangst heeft en goed is voorbereid op de toekomst (GPRS/Bluetooth).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 21:56
Weet je zeker dat de slechte ontvangst niet door Ben komt?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 17:10 schreef Pc123 het volgende:
Weet je zeker dat de slechte ontvangst niet door Ben komt?
het komt door de combinatie 3210 + ben denk ik. ben is slecht dat weet ik maar soms hebben vrienden van mij wel berijk en ik niet terwijl zij ook ben hebben.

ik denk dat ik voor vodafone 60 icm ericsson t29m ga. ik heb al even gezocht naar online winkels en ik ben bij www.belnu.nl terecht gekomen. deze zaak is heel goedkoop.

voor deze telefoon betaal ik icm met vodafone 60 voor 1 jaar 127 euro daar komt dan nog het aanmeldbedrag van vodafone bij en dan zit ik op 180 euro heb ik een nieuw telfoonje en een goed abonement. lijkt me een strak plan. alleen de vraag is moet ik bij deze zaak kopen? is het een eerlijke zaak?

weet iemand meer over www.belnu.nl of heeft iemand nog opmerkingen mbt mijn keuze?

• Aerox.2000
  • Laatst online: 10-03 16:26
De Alcatel 511 is ook een kleine telefoon. Een stuk kleiner dan de T39m en nog goedkoper ook :)
En de standby tijd is ook goed.

Verwijderd

Met Vodafone zit je iig goed, maar het netwerk van Ben is de laatste tijd erg verbetert, maar die nokia 3210 heeft idd af ent oe een bagger ontvangst. T29 is ook wel een gaaf telefoontje B-)

Verwijderd

Topicstarter
ik zat ff op de ericsson site te kijken en daar zag ik dat je ook kunt mailen met die t19m. nou vraag ik me af of je hier nog iets extra's voor nodig hebt naast een normaal abbo en wat het kost

Verwijderd

je hebt een gewone internetprovider nodig, dezelfde als je voor je internet gebruik via de telefoonkabel. Verder niks, alleen erg snel al het niet gaan. 9k6 maximaal geloof ik. Wanneer je de T39 neemt hebt je GPRS, dat is een stuk sneller en daarbij wordt je afgerekent op de hoeveelheid data die je verplaatst en niet hoe lang je verbinding hebt met de provider zoals bij de T29 logischerwijs wel is. Ze zal dan alleen wel een xtra abonnement nodig hebben, maar hoe dat precies zit moet je even bij vodafone kijken

• The Dutchman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-03 17:03
He hawk,

Ik zou ook nog even kijken op www.telecomvergelijker.nl

Daar worden namelijk al die shops ook weer met elkaar vergeleken, dan vind je er waarschijnlijk een die net nog ietjes goedkoper is :)

----------------------------------------

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 17:53 schreef Hyphylus het volgende:
je hebt een gewone internetprovider nodig, dezelfde als je voor je internet gebruik via de telefoonkabel. Verder niks, alleen erg snel al het niet gaan. 9k6 maximaal geloof ik. Wanneer je de T39 neemt hebt je GPRS, dat is een stuk sneller en daarbij wordt je afgerekent op de hoeveelheid data die je verplaatst en niet hoe lang je verbinding hebt met de provider zoals bij de T29 logischerwijs wel is. Ze zal dan alleen wel een xtra abonnement nodig hebben, maar hoe dat precies zit moet je even bij vodafone kijken
wat heeft de t39 wat de t29 niet heeft? en waar haal ik dat ding

Verwijderd

Bluetooth, GPRS en nog wat dingen maar voor een overzicht is het misschien handig toch even hier: Klik! te kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 18:09 schreef Hyphylus het volgende:
Bluetooth, GPRS en nog wat dingen maar voor een overzicht is het misschien handig toch even hier: Klik! te kijken.
ik had het gezien ja handige site. nou vraag ik me alleen nog een ding af:

Is belnu.nl een betrouwbare zaak om deze telefoon te halen? het scheelt namelijk flink in prijs. de t29m kost bij belnu.nl 127 euro en bij andere zaken rond de 200 euro

Verwijderd

geen idee, maar let ook op verborgen prijzen zoals de aansluitingskosten.

Verwijderd

Beetje off-topic maar goed.

Hyphylus: Op jouw site staat dat de Motorola v60 een standby-tijd heeft van 300 uur. Ik kan je vertellen dat dat maar 76 uur is, MAX.

Alleen met de optionele 1100Mha (vette) accu haalt ie maximaal 192 uur. 300 Uur noooo way. Staat op heel veel sites fout en is nogal misleidend daardoor.

edit:

Evenals het feit dat de v66 GEEN infra-rood heeft (was het maar zo, ik mis het wel) en zo zie ik helaas nog een hele trits "onwaarheden" op je site kwa specs. Wel mooie site overigens!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:18

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Dan zou ik iig een Debitel abbo nemen, en als toestel kun je bijna alles kiezen, omdat bijna alle toestellen nu wel trilfunctie hebben

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 18:31 schreef Hyphylus het volgende:
geen idee, maar let ook op verborgen prijzen zoals de aansluitingskosten.
keb op telecomvergijker gekeken en volgens deze site is belnu.nl ook het beste. op deze site en op deja heb ik ook gezocht naar ervaringen met deze zaak maar die zijn nogal tegenstreidig. een veel gehoorde klacht is wel dat ze soms langzaam zijn met de levering.

Verwijderd

Hyphylus: Op jouw site staat dat de Motorola v60 een standby-tijd heeft van 300 uur. Ik kan je vertellen dat dat maar 76 uur is, MAX.
Ik neem de specs van de fabrikant over, en daar vertrouw ik dan maar op, ik zelf kan geen standby tijden gaan testen helaas. En de site is nog niet helemaal klaar en alles moet nog een keer bekeken worden.
Overigens, wanneer jullie dingen vinden die niet kloppen mail me dan aub even op info@mobielnederland.nl dan kan ik er ASAP iets aan doen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Standbytijd die de fabrikant opgeeft is onder ideale omstandigheden, dus in een testlaboratoriumopstelling. Hier is de ontvangst maximaal, wordt er niet met het toestel gebeld, geschakeld tussen zendmasten en in het menu gebladerd. De standbytijd zou dan negatief worden beïnvloed, iets dat bij normaal gebruik onmogelijk is. De standbytijd van mijn Ericsson T68 geeft direct na het opladen ook een standbytijd aan van ruim 200 uur, maar die gaat snel omlaag. Ook het aanzetten en zoeken naar het netwerk na het opladen kost standbytijd. Na een dag geeft hij al minder dan de helft aan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Een Ericcson T65 is ook wel een geinig telefoon..

http://www.gsmking.nl/ heeft een leuke schema met tels +abo's..

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08-2025
Op zondag 17 februari 2002 16:37 schreef Hawk666 het volgende:
ik heb even gekeken op www.tel.nl en ik denk dat ik een vodafoon 60 abo ga halen goed ontvangst en het kost 15.50 euro. nou nog een telefoon de volgende voldoen aan men budget:

Ericsson T39m
Motorola V50
Nokia 8210
Panasonic GD95
Siemens S40
Siemens S45
Siemens ME45

welke hadden jullie gehaald in mijn geval? en bij welke winkel kan ik het beste kopen?
van deze reeks

t39 zeker weten

"If u do something do it with style, or do it at all."

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Op zondag 17 februari 2002 16:01 schreef Hyphylus het volgende:

Klik!
Er staat overigens op je site iets vreemd geconfigged. Ik krijg dan IP te zien: http://213.239.133.130/ dat is niet echt mooi toch? Moet je toch maar ff aan Peter of J-P of een andere man van 2fast vragen ofdat ze dat niet beter kunnen. (tenzij jezelf de bak beheerd) :)

ps. sorry voor oftopic maar het viel me op.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Er staat overigens op je site iets vreemd geconfigged. Ik krijg dan IP te zien: http://213.239.133.130/ dat is niet echt mooi toch? Moet je toch maar ff aan Peter of J-P of een andere man van 2fast vragen ofdat ze dat niet beter kunnen. (tenzij jezelf de bak beheerd)
idd ben ik het helemaal mee eens maar ik heb mijn domein bij ladot maar ik gebruik een andere server dan die van ladot. Ik weet niet hoeik hem gewoon als naam in de adresbalk krijg zonder dat de dns darvoor aangepast moet worden.

Verwijderd

Ik neem de specs van de fabrikant over, en daar vertrouw ik dan maar op,
Nou, niet echt. Er staat op geen enkele Motorola site een standby-tijd van 300 uur, alleen op concurerende GSM-sites. Zelfs een tent als Belcompany is eerlijk met z'n 76 uur STB-tijd op de standaard accu. (de v60 kost een godsvermogen, daar MOET je wel de waarheid over neer zetten!) En om door te graven, het is best belangrijk erbij te zetten dat dit toestel _geen_ NL iTAP (T9) software heeft, alleen UK/USA. Collecters item you know.

En alleen de duitse Motorola site overdrijft nog want:
Stand-by-Zeit bis zu 130 Std.
is ALLEEN in ideaal situaties te halen (niet aanraken dus).

Effe simpel dieper graven levert dit op:
Mayor Duración de batería
Su batería de Litio de 3.6 V está diseñada para durar encendida hasta 5 días.
120 uur (onder ideale omstandigheden), wordt al minder.

Effe googlen kan veel op leveren en heel snel. :)
ik zelf kan geen standby tijden gaan testen helaas.
Even zoeken en je maakt jezelf heel populair. :)
En de site is nog niet helemaal klaar en alles moet nog een keer bekeken worden.
Logisch, maar specs zijn _wel_ heel belangrijk, die dienen als eerste aangepast te worden en niet klakkeloos overgenomen te worden van andere sites.
Overigens, wanneer jullie dingen vinden die niet kloppen mail me dan aub even op info@mobielnederland.nl dan kan ik er ASAP iets aan doen.
Doe hier wat mee! Ik ben niet van plan elke GSM-site te mailen met fouten, dit is een eerste aanzet tot hulp.
Succes ermee!

PS. Ik ga dus binnenkort eens een paginaatje maken met _ECHTE_ specs ipv overgenomen van anderen, echt m'n best doen dus. ;)

En nu ga ik over de scheef kwa topic etc. SCSI.

Verwijderd

Ik zou voor de Siemens ME45 of de S45 gaan. Vooral de S45. Een goede standby-tijd. En een mooi groot scherm.
GPRS voorbereid, IRDA, Dictafoon, Handsfree, Organiser(agenda, kalender, Notities, enz) Spelletjes :7

En een zware Li-ion batterij (840mAH) :9~

Kijk maar:
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,NL_nl_0_product%253AMW%252FHD%252FHD%252FS45%252Ftech,FF.html

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Als je je abo bij Ben verlengt kun je ook een gratis toestel krijgen. Zo sluit je aansluitkosten voor een nieuw abo evenals kosten voor eventuele nummerportering ook uit.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Pagina: 1