Verwijderd
Ik denk dat je dat toch op 1 of andere manier moet programmeren, dus ik denk dat je of geen commentaar onder je fotos moet laten plaatsen of je moet gaan leren programmeren.Op zondag 17 februari 2002 15:38 schreef CeLLySeC het volgende:
Ik heb zelf een sitetje in elkaar geknutselt met daarop een aantal foto's.
Nou zou ik graag willen dat bezoekers commentaar kunnen plaatsen onder deze foto's, alleen ik heb geen idee hoe ik dit moet doen.
Ik heb wel iets gelezen over PHP, maar daar begin ik maar niet aan, want programmeren (op dit gebied) is nou niet mijn sterkste punt.
Wat is de url van die site?
met een tabel? in de bovenste cel de foto, de onderste de txt?
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
www.hotscripts.com
Kan je heel veel php scripts vandaan halen, maar grote kans dat je zo'n script nog moet aanpassen.
Kan je heel veel php scripts vandaan halen, maar grote kans dat je zo'n script nog moet aanpassen.
Verwijderd
waarom wil je overigens commentaar onder de fotos? je kan zelf toch wel zien dat die fotos er niet uit zien?
Nou ja, dat wil hij graag. Zo'n rare vraag is dat toch niet? Kunnen bezoeker nog na ouwehoeren nav een foto.Op zondag 17 februari 2002 19:38 schreef tweak-ed het volgende:
waarom wil je overigens commentaar onder de fotos? je kan zelf toch wel zien dat die fotos er niet uit zien?
Ik denk niet dat je zonder een scripttaal dit kunt bereiken. php of asp met een koppeling naar een database.
Verwijderd
Zow, ik zou graag willen weten wie SellySec is en waarom ie mijn pagina zou willen veranderen!!! Greetz webmaster casteleyn
Op zondag 17 februari 2002 20:26 schreef hijssel het volgende:
Zow, ik zou graag willen weten wie SellySec is en waarom ie mijn pagina zou willen veranderen!!! Greetz webmaster casteleyn
Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 1
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
- floeps -
Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.
Oooooooow.... sh*t, vergeten uit te loggen! 
Uhm mensen... ik heb al een vermoeden... dit slaat allemaal nergens op!
Topic mag van mij verwijdert worden, tenzij iemand anders het interessant vind om antwoorden de vraag te weten.
Uhm mensen... ik heb al een vermoeden... dit slaat allemaal nergens op!
Topic mag van mij verwijdert worden, tenzij iemand anders het interessant vind om antwoorden de vraag te weten.
Watnou vergeten uit te loggen, leg eens precies uit wie je bent en waarom je iets post waar je helemaal niks mee te maken hebt. Ik ken de webmaster van die site persoonlijk en dat ben jij niet dus geef maar eens een goede reden waarom je dit post.
Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.
Het probleem is dat ik vandaag niet thuis ben geweest, en dat mijn startpagina tweakers.net is.Op zondag 17 februari 2002 21:11 schreef 3steps het volgende:
Watnou vergeten uit te loggen, leg eens precies uit wie je bent en waarom je iets post waar je helemaal niks mee te maken hebt. Ik ken de webmaster van die site persoonlijk en dat ben jij niet dus geef maar eens een goede reden waarom je dit post.
Familie op bezoek gehad en aangezien m'n neef nogal computer "fan" is heeft hij waarschijnlijk gepost.
Ik heb helemaal geen reden om de site te veranderen daarom vind ik het ook absoluut niet tof dat dit hier gepost is.
(je zult er nu by the way wel een zooi hits bijhebben
Het lijkt me geen goed idee omdat hier te gaan bespreken, beetje off-topic.
Mail me maar als je wat te vragen hebt, m'n adres is denk ik wel bekent bij jullie.
Pagina: 1