Waar een 3e 80mm fan plaatsen.

Pagina: 1
Acties:

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ten eerste : Hoi :)
Ten tweede : ja, ik heb de search gebruikt maar daar kon ik weinig tot niks vinden over mijn situatie.
Ten derde: Ik heb nu een spire cooler op mijn proc zitten en die is dan stressed 39 Graden.Als ik mijn 2 casefans aanzet [ eentje in de zijkant[inttake] ten hoogte van proc. en eentje op de bovenkant van mijn pc[boven mijn proc.] die lucht uitblaast.Dan zit ik op 31 stressed.Nu heb ik nog een fan uit een oude voeding gesloopt en er een Molex connector opgezet op 12v.Nu is mijn vraag: waar kan ik deze het beste plaatsen? In de voorkant is geen optie want het is een design kast en is vrijwel onmogelijk om er in te gaan dremelen, en ben ik ook niet van plan.Dus ik zat zef te denken dat ik hem dan naat die Intake plaats aan de zijkant.Is dit aan te raden of niet :?

Verwijderd

AChTeR in De kAsT onDer dE VoeDiNG MaYbE ...

zorry voor letters wINaMP sTAat aan :)

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 16:07 schreef Plank het volgende:

[off topic]
ik had er geen last van gistern
[/off topic]

ergens boven in als outtake?

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:00
Lijkt mij het beste om hem naast die andere aan de bovenkant te plaatsen als outtake.

PVOutput: VO18

• Galaxis
  • Nu online
Op zondag 17 februari 2002 16:07 schreef Plank het volgende:

gaat niet lukken is een midi tower

Verwijderd

31º stressed is niet laag genoeg? Ik zit op 60 graden stressed... kzou willen dat ik in de 30 graden zat :'( >:)

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Dat is echt impossible met een gewoon spire coolertje hoor! die oude durons en TB's worden echt vet warm!
zal wel een niet correcte sensor op je mobo zitten.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Mijn AMD 1400 aka kernreactor, loopt nu ook euhhh, 60 idle ofzow... lol... met een spire koeler erop... ben vanmiddag bezig geweest met m`n eerste blowhole, vanavond komen er gaatjes in, dus dan komt het hier wel ff te staan....

Maargoed, ik hoop de temp door een 80 MM wel naa beneden te halen, ik kan achterin geen fan plaatsen, helaas... ik wil dus ook nog nieuwe voeding hebben, om warme lucht weg te zuigen :)

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-02 00:57

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

het moet zo zijn

Ten eerste : het is albertooooooooooooooooo
Ten tweede : Hoi
Ten derde : ja, ik heb de search gebruikt maar daar kon ik weinig tot niks vinden over mijn situatie.
Ten derde: Ik heb nu een spire cooler op mijn proc zitten en die is dan stressed 39 Graden.Als ik mijn 2 casefans aanzet [ eentje in de zijkant[inttake] ten hoogte van proc. en eentje op de bovenkant van mijn pc[boven mijn proc.] die lucht uitblaast.Dan zit ik op 31 stressed.Nu heb ik nog een fan uit een oude voeding gesloopt en er een Molex connector opgezet op 12v.Nu is mijn vraag: waar kan ik deze het beste plaatsen? In de voorkant is geen optie want het is een design kast en is vrijwel onmogelijk om er in te gaan dremelen, en ben ik ook niet van plan.Dus ik zat zelf te denken dat ik hem dan naat die Intake plaats aan de zijkant.Is dit aan te raden of niet

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 14:13
Nee, geen extra intake, beter een extra outtake

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• Galaxis
  • Nu online
ok.
Ik maak hem dus wel outtake.naast die andere boven in mijn kast :)

Verwijderd

hmzz.. is zoeken zo moeilijk? Ik kan het antwoord op deze vraag in 3 tellen vinden.. zijn al tig topic's over geweest.. :Z :z

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:28
Ik heb temps met mijn Athlon XP 1500+ op 36 graden echt volledig 15 min stressed. Dat stressed haal ik met o.a. burn6. En dan lijkt het me dat de sensor nie echt lekker werkt. Met hetzelfde bordje alleen RU.
En die outtake fan extra bovenin plaatsen naast je psu

..::System Specs::..

Verwijderd

Zet dat ding nou gewoon bovenin je kast, net zoals deze jongen. Die fans bovenin, outtake, hebben veel effect is mijn ervaring! (heb dit al een keer eerder helemaal uitgelegd hiero. Als ik mijn papst 12x12 bovenin uitzet, of op 8V, scheelt 20 graden op mn 1500+XP. Maarja, dan heb ik ook helemaal geen actieve outtake meer! :+ )
Pagina: 1