AMD Thunderbird 1,2 Ghz, ASUS V7700 GeForce 2 Ultra 64 MB DDR, 768 MB PC133, Maxtor 20,4 Gb, SB Live! Value, Altec Lansing 885, Philips 109E en dat allemaal draait op Win98SE
The Flat Earth Society has members all around the globe.
AMD Thunderbird 1,2 Ghz, ASUS V7700 GeForce 2 Ultra 64 MB DDR, 768 MB PC133, Maxtor 20,4 Gb, SB Live! Value, Altec Lansing 885, Philips 109E en dat allemaal draait op Win98SE
Verwijderd
Nee, die is on-board. Dwz dattie op het mobo gebouwd isOp zondag 17 februari 2002 15:33 schreef the_ra2_master het volgende:
maar, die voodoo is toch ook AGP??
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Die voodoo3 die op het Bora Pro mobo zit in je multimedia machine is een AGP videokaart, vandaar dat hij AGP aangeeft.Op zondag 17 februari 2002 15:35 schreef the_ra2_master het volgende:
in al die menus staat toch echt overal Voodoo3 AGP, dus waarom dan die AGP? kan dit misschien ook aan drivers liggen of is dit gewoon een verkeerde weergave??
Verder is het zo dat je gewoon een andere agP erin kunt zetten. Weet alleen zo niet uit mijn hoofd of je onboard uit moet zetten met een jumper of in de bios of dat het automatisch gaat.
en die kabeltjes van de TVout zitten ook vast aan je mobo
Het moederbord ondersteund wel maar 2X AGP, is dit genoeg voor een GeForce?
Heb eerder Bora Pro's gezien met werkende Geforces.Op zondag 17 februari 2002 15:41 schreef the_ra2_master het volgende:
is het overigens niet mogelijk dat het moederbord alleen een bepaald soort videokaarten aankan, bijvoorbeeld alleen Voodoo kaarten?
Het moederbord ondersteund wel maar 2X AGP, is dit genoeg voor een GeForce?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Werkt niet altijd, vaak bij onboard gaat dit fout.Op zondag 17 februari 2002 17:08 schreef DinX het volgende:
Onboard videokaart kan je ook gerust laten aanstaan. er je er ook dadelijk dual-screen bij (handig als je nog ergens een oude monitor hebt staan die maar wat aan het onderstoffen is).
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Waarschijnlijk gaat het sowieso fout als je twee videoadapters op de AGP bus hebt hangen.Op zondag 17 februari 2002 19:50 schreef DinX het volgende:
Wetende dat het een "merk-pc" is zal het wel fout gaan bij die onboard
En dat geblaat over 'merk pc' slaat nergens op, want het is gewoon een MSI bord wat erin zit
bovendien zit die Voodoo3 onboard en komt de nieuwe Vga gewoon in dat lege AGP slot
Het kan, als je die onboard uitmikt, want twee kaarten op 1 AGP bus kan problemen geven.Op maandag 18 februari 2002 18:41 schreef the_ra2_master het volgende:
jongens, eerst zegt iedereen dat het kan en nu zeggen jullie ineens van niet, wat is het nou?
bovendien zit die Voodoo3 onboard en komt de nieuwe Vga gewoon in dat lege AGP slot
sim-pel
Terw_dan, schaam je de greppel in!!!Op maandag 18 februari 2002 19:30 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
Het kan, als je die onboard uitmikt, want twee kaarten op 1 AGP bus kan problemen geven.
sim-pel
Dit is een Bora Pro mobo:

Mag jij aanwijzen waar die AGP slot zit
De onboard gebruikt de AGP, en er is GEEN externe AGP poort. Jij zit aan een Halley te denken.
Dus, the_ra2_master, er zit geen AGP op- je zult dus een upgrade moeten doen met een PCI GF2(MX). Dat levert sowieso een flinke verbetering op. Als je de huidige CPU behoudt is een VooDoo5 PCI misschien zelfs sneller, hangt ervan af in welk spel (Q3A: GF2MX, UT: V5)
Datgene wat jij voor een AGP aanziet is gewoon een TV-Out riser die vanaf de onboard V3 komt.
Oslik blyat! Oslik!
* TERW_DAN is zich heel hard aan het schamenOp maandag 18 februari 2002 21:36 schreef dion_b het volgende:
[..]
Terw_dan, schaam je de greppel in!!!
Dit is een Bora Pro mobo:
[afbeelding]
Mag jij aanwijzen waar die AGP slot zit![]()
De onboard gebruikt de AGP, en er is GEEN externe AGP poort. Jij zit aan een Halley te denken.
Dus, the_ra2_master, er zit geen AGP op- je zult dus een upgrade moeten doen met een PCI GF2(MX). Dat levert sowieso een flinke verbetering op. Als je de huidige CPU behoudt is een VooDoo5 PCI misschien zelfs sneller, hangt ervan af in welk spel (Q3A: GF2MX, UT: V5)
Datgene wat jij voor een AGP aanziet is gewoon een TV-Out riser die vanaf de onboard V3 komt.
*schaam*
*schaam*
*schaam*
*schaam*
*schaam*
*schaam*
*schaam*
*schaam*
Al die mobo's lijken ook zo op elkaar
Op maandag 18 februari 2002 22:00 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
* TERW_DAN is zich heel hard aan het schamen
*schaam*
*schaam*
*schaam*
*schaam*
*schaam*
*schaam*
*schaam*
*schaam*
Al die mobo's lijken ook zo op elkaarik had deze in gedachte, de bora pro 2
[afbeelding]
Is die Bora Pro 2 in NL ooit irl in een systeem gegaan? In UK niet iig- waar haal je die pic vandaan?
Oslik blyat! Oslik!
Op maandag 18 februari 2002 22:10 schreef dion_b het volgende:
[..]
accepted
Is die Bora Pro 2 in NL ooit irl in een systeem gegaan? In UK niet iig- waar haal je die pic vandaan?
zo slecht gesoept en hij trapt er nog in
KlootzakOp maandag 18 februari 2002 22:14 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
zo slecht gesoept en hij trapt er nog in
Ik geef m'n vriendin de schuld- ze heeft me per SMS uit Hongarije aan de Palinka gezet. Dus ben ik niet meer zo 100%
Architectureel is het sowieso onmogelijk om bij een onboard AGP implementatie die niet on-chip in de northbridge/GMCH zit een externe AGP poort te bieden. Dit had ik moeten bedenken
Oslik blyat! Oslik!
Van de Packard Bell siteOp maandag 18 februari 2002 22:10 schreef dion_b het volgende:
[..]
accepted
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Een Saturn mist nu wel een poortje, maar dat maakt waarschijnlijk niets uitOp maandag 18 februari 2002 22:19 schreef dion_b het volgende:
[..]
Klootzak
edit:
Architectureel is het sowieso onmogelijk om bij een onboard AGP implementatie die niet on-chip in de northbridge/GMCH zit een externe AGP poort te bieden. Dit had ik moeten bedenken![]()
Had ik je toch te pakken
pssst, de Bora pro 2 bestaat helemaal niet.Op maandag 18 februari 2002 22:22 schreef GGS_VR6 het volgende:
[..]
Van de Packard Bell site
enkel de Bora en Bora pro. (en de bora is nooit irl gebruikt).
In real life.Op maandag 18 februari 2002 22:28 schreef Go0s het volgende:
irl
voor het echie dus.
OhOp maandag 18 februari 2002 22:30 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
In real life.
voor het echie dus.
Tikje offtopic, maar ik ben ff bezig geweest- ga op www.pboc.tk kijken en lever commentaar...Op maandag 18 februari 2002 22:30 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
In real life.
voor het echie dus.
Oslik blyat! Oslik!
Maar dat heb je mooi in elkaar gezet.page created under influence
Maar ik blijf het een goede vinden van mijn bora pro 2
Er zit idd geen AGP in. daarom zou ik een PCI GF2MX400 nemen.Op dinsdag 19 februari 2002 20:45 schreef the_ra2_master het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moet er dus geen AGP slot zijn, dus moet hij een PCI kaartje kopen, welke is dan aan te raden en wat is de prijs daarvan, hij wil zo rond de prijs van een GF2 MX 400 blijven.
|Specs|
volgens mij is enkel de MX er ook in PCI.Op woensdag 20 februari 2002 20:21 schreef the_ra2_master het volgende:
Jongens, hij wil een GF2 MX400, maar ik probeer hem over te halen om een GTS aan te schaffen vanwege het grote verschil, maar bestaat de GF2 GTS wel in PCI versie, ik zie hem nergens?
Humor moet je serieus nemen
Dit is de grootste bull-**** zeg. Je kunt alles wat je in een gewone bak kunt proppen ook in een PB zetten. Nieuwe bios is onzin (tenzij je XP wilt gebruiken, daarvoor is voor een twee of 3 tal mobos een aangepaste ivm een powermanagment issue, maar dat heeft an sich niets met hardware te maken).Op woensdag 20 februari 2002 21:03 schreef tommie-boy het volgende:
Je moet wel oppassen..PB staat erom bekend dat je niet zomaar hardware kan vervangen...moet je eerst een nieuwe bios in je pc laten zette
Dus als je blaat, denk dan eerst even na.
Is geen afkeer van PB....Dat zijn gewoon feiten.... Enneh volgens mij zoek je ruzie...Da's mooi...moet je verder zoeken...Ik dacht dat pc nerds onder elkaar nog een beetje respect hadden (sorry off-topic)Op woensdag 20 februari 2002 21:08 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
Dit is de grootste bull-**** zeg. Je kunt alles wat je in een gewone bak kunt proppen ook in een PB zetten. Nieuwe bios is onzin (tenzij je XP wilt gebruiken, daarvoor is voor een twee of 3 tal mobos een aangepaste ivm een powermanagment issue, maar dat heeft an sich niets met hardware te maken).
Dus als je blaat, denk dan eerst even na.
Ik heb meer PBtjes meegemaakt dan jouw, en ik heb vrijwel geen dingen meegemaakt die niet wilden werken. Wel eens een netwerk kaartje dat problemen gaf omdat hij in het verkeerde slot gezet was, de kleine oplosbare dingen.Op woensdag 20 februari 2002 21:15 schreef tommie-boy het volgende:
is GEEN onzin...Ik werk zelf op de td van een groot bedrijf waar ze pb hadden..
Maar dingen als geluidskaarten, videokaarten, netwerkkaarten, harde schijven en weet ik al niet wat kunnen er gewoon ingezet worden.
Wat waren die modellen dan (en serienrs als je ze weet?).
op enkele issues na, die met ieder merk er zijn, geven PBs nooit problemen.
ik heb wel degelijk respect voor anderen. Maar onzin blijft onzin.Op woensdag 20 februari 2002 21:17 schreef tommie-boy het volgende:
[..]
Is geen afkeer van PB....Dat zijn gewoon feiten.... Enneh volgens mij zoek je ruzie...Da's mooi...moet je verder zoeken...Ik dacht dat pc nerds onder elkaar nog een beetje respect hadden (sorry off-topic)
Het heeft weinig zin om hierop in te gaan, dus dat doe ik dan ook maar niet.Op woensdag 20 februari 2002 21:27 schreef tommie-boy het volgende:
Mag je dat ook wel wat beter laten merken...Je bakt er wat respect betreft nie veel van.... En 't is wel zo dat PB's problemen kunnen geven..Maar ik weet heeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker dat ik in de automatisering al veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer gezien heb dan jij...
Was jij niet degene die een keer een topic opende met de vraag hoe je een Athlon op een Intel mainboard kon laten werken?Op woensdag 20 februari 2002 21:27 schreef tommie-boy het volgende:
Mag je dat ook wel wat beter laten merken...Je bakt er wat respect betreft nie veel van.... En 't is wel zo dat PB's problemen kunnen geven..Maar ik weet heeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker dat ik in de automatisering al veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer gezien heb dan jij...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hij runt Win98SE, dus dat gedoe met XP waar jullie het over hadden is al niet van toepassing. Maareh, welke PCI GF2 raden jullie aan dan?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:32
Geforce 2 mx is nog in pci versie. Ik stond ook in de winkel voor een Geforce 2 Pro maar helaas alleen AGP
P.S. is de Viper II er niet in PCI versie?
pc2001 complient mobo's met onboard agp moeten ook een agp gleaf hebben. Insteek van een agp kaart zorgt ervoor dat het mobo automatisch overschakeld op de kaart in de gleuf.
Dus ja de Geforce zal werken op je mobo, niet vergeten de vga connector te verplaatsen. :)(ervan uitgaande dat ie een agp slot op de mobo heeft zitten.)
er zat toch _geen_ AGP slot opOp vrijdag 22 februari 2002 14:36 schreef Grijns het volgende:
tsk tsk tsk, weer niet opgelet bij het verhaaltje over pc2001 jongens?
pc2001 complient mobo's met onboard agp moeten ook een agp gleaf hebben. Insteek van een agp kaart zorgt ervoor dat het mobo automatisch overschakeld op de kaart in de gleuf.
Dus ja de Geforce zal werken op je mobo, niet vergeten de vga connector te verplaatsen. :)(ervan uitgaande dat ie een agp slot op de mobo heeft zitten.)
Marijn (aka Lebb_Mar) let toch eens op jongen. De bora pro heeft geen AGP slot.Op vrijdag 22 februari 2002 14:36 schreef Grijns het volgende:
tsk tsk tsk, weer niet opgelet bij het verhaaltje over pc2001 jongens?
het zou me weinig verbazen als jij een mobo hebt dat ook in PB's gebruikt wordtOp vrijdag 22 februari 2002 15:47 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
Wat een vette moederborden hebben die packard bell's toch
Ja dat kan.Op vrijdag 22 februari 2002 21:38 schreef the_ra2_master het volgende:
dus ik kan nu gewoon een PCI GF2 MX 400 in dat mobo proppen zonder enige problemen te krijgen??
Tip: Jumper je onboard video uit en het zal werken.
Dit topic is gesloten.
![]()