Beeld i.c.m. GeForce 4 tijdens spellen te donker

Pagina: 1
Acties:

• jelle11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04-2021
ik heb sinds vrijdag de geforce mx 440.
die zit er nu ook in en is gesintalleerd.
het probleem...sinds gisteravond (zaterdag dus) heb ik het beeldscherm even uitgezet, voor een paar minuten toen ik even naar beneden ging.
ik kom even later terug, zet het beeldscherm aan, en het beeld is helemaal een andere resolutie lijkt het wel.
ik heb dit dus veranderd weer tot normaal met die knopjes op je beeld om dit te doen. het enige verdere probleem is: het beeld bleef erg donker en schemerig.
dit heeft m'n broer vanochtend kunnen verandereren, met de NVIDIA quicktweak, en daar was ik al erg blij dus om.
maar ik denk wel wat de meeste mensen ze kennen, de spellen return to castle wolfenstein, en tactical ops ( ut mod ).
maar deze blijven erg donker nog steeds.
wolfenstein is inmiddels weer oke. maar tactical ops en gewoon unreal tournament die blijven erg donker. de lcihtheid veranderen werkt niet. en elke keer dat ik ze afsluit dat is in windows alles ook weer erg donker.
ik heb echt geeeeeeeeeeeeeen idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen, maar als iemand dit weet, help alsjeblieft.
laat hier wat achter, of mail me even op: jelle@netscore.nl

jelle

Verwijderd

Bedenk aub ff een duidelijke topictitel en post dat hier, anders gaat je topic dicht.

Verwijderd

Effe drivers deinstalleren en opnieuw installeren???

Verwijderd

Heb je niet toevallig iets van powerstrip ofzo draaien? :{

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Raar dat het bij het ene spel wel gebeurd en bij de andere niet. Denk dat het aan de drivers ligt.

Tip: Topicnaam: Beeld i.c.m. Geforce 4 tijdens spellen te donker

Dan blijft het open ;)

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

lol dat is helemaal geen geforce 4

geforce mx 440 ofwel is dat geen geforce 2 ? ( of denk ik aan de geforce 2 mx 400 )

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:25
Op zondag 17 februari 2002 16:49 schreef BruceLee het volgende:

geforce mx 440 ofwel is dat geen geforce 2 ? ( of denk ik aan de geforce 2 mx 400 )
das een gf4mx (zit tussen gf2 en gf3 in).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zondag 17 februari 2002 16:49 schreef BruceLee het volgende:

Onder welke steen kom jij vandaan :P

Als je nou een paar keer op F5 ramt zie je vanzelf een reclamebannertje van Leadtek langskomen voor de Geforce4 MX :)

edit:
loopt nog een topic over ook

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

als ie er tussen zit waarom koop je dan geen gf 3 :D die sneller :D en niet duurder of wel ? heb je een nv 20 ipv een nv 17

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 17:06 schreef BruceLee het volgende:
als ie er tussen zit waarom koop je dan geen gf 3 :D die sneller :D en niet duurder of wel ? heb je een nv 20 ipv een nv 17
Hijs wel duurder :D.

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 16:52 schreef Pollewob het volgende:

[..]

Onder welke steen kom jij vandaan :P

Als je nou een paar keer op F5 ramt zie je vanzelf een reclamebannertje van Leadtek langskomen voor de Geforce4 MX :)

edit:
loopt nog een topic over ook
Afbeeldingslocatie: http://adserver.tweakers.net/banners/acal/leadtek.gif

Verwijderd

Zo lekker offtopic hiero.

Tja als ik jouw was zou ik ff drivers herinstallen en anders zelfs komplete OS, weet je het snelst of ie kapot is.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

Mentalist

[avdD]

Hmmm, wel je beeldscherminstellingen opslaan op je beeldscherm, soms een aparte knop voor nodig. (meestal niet) Misschien zit je monitorkabel niet goed vast? Je weet niet. Ik heb een beetje het idee dat je monitor misschien een beetje stuk is, heb je hetzelfde met een andere monitor/videokaart? Dan ben je er snel genoeg achter.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Het kan ook gewoon hardware matig zijn; mijn beeldscherm werd laatst ook een paar tikken lichter, dat werd toen met de week erger. Daarna liet ik 'm maar ff checken bij het reperatiebedrijf en die zeiden dat het aan de voeding ervan lag. Dus nieuwe voeding erin en hij doet het weer top.
Pagina: 1