rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Maar ze hebben wel ambitiesOp zondag 17 februari 2002 16:19 schreef ItSnows het volgende:
Cryo maakt niet echt goede spellen
Dune, Zorro...
Iedere keer zeggen ze weer dat ze een geweldige game hebben enzo, maar ik heb er nog niet veel van gemerkt.
hun nieuwste spel heet:
Haegemonia
Het is een RTS dat zich volledig in de ruimte afspeelt.
Het leuke is dat je ook door ons eigen en 38 andere zonnestelsel kan reizen (volgens Cryo dan
En de eenheden zouden vologens cryo met fotorealistische kwaileit op je scherm worden getoont, sure cryo!
Wat wel leuk is dat het team dat achter Haegemonia zit, de makers zijn van Imperium Galactica 1 en 2...
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Kutspel dus (?) Balen.
Ik ben ECHT toe aan een goed adventure/rpg maar er komt op dat gebied echt geen moer uit de laatste tyd.
Nah ik bak um wel op een rw-tje en als er niks aan is heeft het me alleen 20 minuutjes branden gekost.
Ik ben ECHT toe aan een goed adventure/rpg maar er komt op dat gebied echt geen moer uit de laatste tyd.
Nah ik bak um wel op een rw-tje en als er niks aan is heeft het me alleen 20 minuutjes branden gekost.
cryo heeft toch ook de atlantis serie gemaakt. Zover ik weet waren dat best goede spellen en voor die tijd nog best wel mooi...
tampert, kriminalpolizei
Ik heb hem ff (5 minuten) gespeelt en meteen weer van me pc afgepleurt. Wat een bagger zeg, niet normaal meer.
Pagina: 1