Cogito Ergo Credo
Verwijderd
je kunt het proberen
denk alleen niet dat het gaat lukken
en anders doe hem uithollen en je daar je PC IN ofzo
denk alleen niet dat het gaat lukken
en anders doe hem uithollen en je daar je PC IN ofzo
Ja!! Eerst helemaal waterdicht maken en dan vissen erin gooien!! Je brengt me op een idOp zondag 17 februari 2002 14:54 schreef Plank het volgende:
Volgooien met water en er een Aquarium van maken
Anderen denken daar anders overOp zondag 17 februari 2002 15:32 schreef Plank het volgende:
heheheh zo gek ben ik ook nog nie hehe
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Ik weet niet wat je op de kop hebt getikt, maar het is geen Imac. Geen mobo, geen vga... Dat is dacht ik bijna de hele computerOp zondag 17 februari 2002 14:53 schreef jopiek het volgende:
We hebben een groene iMac op te kop getikt... Wie heeft leuke mod-ideeen???
Scheen dat de videokaart kapot was en het mobo is eruitgehaald, zouden we de monitor zelf nog kunnen gebruiken op een normale pc???
Met een beetje geluk heb je een monitor gekocht. Krijg je die niet aan de praat dan kun je je beter een "beetje dom" voelen. Voor een leeg omhulsel is in dat geval een tientje nog teveel betaald.
Verwijderd
eN BEDANKTOp zondag 17 februari 2002 15:33 schreef GGS_VR6 het volgende:
[..]
Anderen denken daar anders over![]()
hEhe
damn wINamP SToND NOG AaN
het ging om de grap, we hebben 'm in een studentenhuis en je hoeft mij niet te vertellen wat een imac is, die lelijke dingen herken ik vanaf kilometers...Op zondag 17 februari 2002 15:38 schreef dopy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je op de kop hebt getikt, maar het is geen Imac. Geen mobo, geen vga... Dat is dacht ik bijna de hele computer
Met een beetje geluk heb je een monitor gekocht. Krijg je die niet aan de praat dan kun je je beter een "beetje dom" voelen. Voor een leeg omhulsel is in dat geval een tientje nog teveel betaald.
maar hoe sluit ik zo'n imac monitor op een pc aan dan? er zit een serieel achtig kabeltje in maar hij is niet een standaard VGA kabeltje...
die winkeldame van Dingbats was geloof ik bang dat we 'm op wilden blazen trouwens
Cogito Ergo Credo
Pagina: 1