Wow, CD-R komt draaiend uit de brander

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Ik heb net een CD gebrand in mijne good old Creative CDRW blaster 24x4x4x, maar deze keer kwam de CD-R nog draaiend uit de brander!

Damn, ik schrok er wel ff van... wat ik me nu dus afvraag: kan dit kwaad? M'n CD-R werkte wel gewoon, maar de brander maakte nogal een vaag geluid bij het uitspugen van het CD'tje... hij leest iig nog, maar branden heb ik nu nog niet weer uigeprobeerd...

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kewl, flying disc's >:)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Hehe, nee, dat nou ook weer niet... hij draaide gewoon nog toen het laatje (goed gespeld :?) openging... met een nogal raar geluid...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gebeurd wel eens. zo kreeg ik ook wel eens mijn Transport Tycoon cdeetje naar mijn kop geslingerd uit mijn 24x spelertje. Spelertje werkt nog goed (cd niet meer, maar dat kwam niet daardoor).

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-04 14:52
Lijkt mij niet echt gezond voor je cd's, heb hetzelfde gehad met mijn oude 36x Aopen cdrom speler. Schrok ook wel toen die met 36x het laatje opende...helaas zat mijn cd toen vol vette krassen, gelukkig deed hij het nog wel (de cd) maar die cdrom speler heb ik meteen weggedaan. Het zal maar een spel zijn van 100 piek die zo naar de mallemoer geholpen wordt.

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Mja, daar hoef ik niet bang voor te zijn, daarvoor gebruik ik m'n brander niet, maar toch... een CD-R van 1,15 is toch ook wat ;)

Maar goed, gelukkig kan het dus geen kwaad voor m'n brander :)

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 11:12

Snow_King

Konijn is stoer!

Tis mij ook wel eens gebeurd met mijn NoName 48X komt de CD er op volle snelheid uit!

Zoek dekking!!! net een moordwapen dan! >:)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 17 februari 2002 16:29 schreef Snow_King het volgende:
Tis mij ook wel eens gebeurd met mijn NoName 48X komt de CD er op volle snelheid uit!

Zoek dekking!!! net een moordwapen dan! >:)
Ik blijk ook nog steeds een van mijn oren te missen, maar daar geloof ik niets van. :P

• nulkelvin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06-2021

nulkelvin

ehmm is er nog koffie?

De nieuwste cd speler van creative: de cd-ninja 99 speed en als je de stekker van de computer eruit probeert te halen verhindert ie dat me een goedgemikte cd in je nek.

>:)

ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-04 21:26
heb 3 soorten gezien waarin ze er redelijk uitvlogen (niet ver maar toch) waarin ze kapot klappen en wanneer de la open gaat hij er bijna uit komt vliegen en dan opeens kapot gaat dus dan vliegen er iets mer stukjes.

Verwijderd

De writer behoort eerst te wachte tot het medium niet meer draait en dan de lade te openen. Is dit niet het geval, dan is dit niet best voor het zojuist geproduceerde CDRretje, dat ongetwijfeld in draairichting krassen zal oplopen.

Verwijderd

[DBZ modus]

destructo disc!!

[DBZ modus]

• U-96
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..

hen ook wel eens en cd-r gehad die in de writer uit elkaar klapte, schrok me wezeloos :o was wel mooi gelijk van me recorder af |:(

Verwijderd

HEb met A-open cdrom spelers al 3 maal een nieuwe gehad(garantie)omdat de rem kapot was.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 19:35

-Stef-

Slainthe!

Ik heb een oude Sony audio CD speler die dit ook regelmatig doet. Dat zijn inderdaad geen grappen maar so far so good. :) Hij moet trouwens toch vervangen worden want hij leest niet meer zo goed. Inlezen van enigszins beschadigde CD's lukt al niet en als het lukt hoor je af en toe zo'n scheurend geluid waar je hart van overslaat. Lekker als hij net hard op staat. :(

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Jaded
  • Laatst online: 16-03 08:45
Op zondag 17 februari 2002 14:29 schreef Inferno het volgende:
Ik heb net een CD gebrand in mijne good old Creative CDRW blaster 24x4x4x....
Rare snelheid ???
24x schrijven
4x herschrijven ?

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 21:01 schreef Jaded het volgende:

[..]

Rare snelheid ???
24x schrijven
4x herschrijven ?
24x4x4x
wat dacht je van read/write/re-write? misschien?

• Jaded
  • Laatst online: 16-03 08:45
Op zondag 17 februari 2002 21:07 schreef jv777 het volgende:
24x4x4x
wat dacht je van read/write/re-write? misschien?
Das de verkeerde notatie
Pagina: 1