Toon posts:

Wat heb ik aan een GF 3 Ti200 eigenlijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij uitleggen wat ik een Geforce 3 Ti200 heb als de gewone Geforce 3 nog steeds veel sneller is?

Verwijderd

Je hebt dan geld over ;)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:52
een geforce 3 ti200 is snel zat t/m 1024x768x32 en op 1600x1200x32 issie wel minder, maar overclocken en hijs bijna net zo snel als de geforce 3 (classic, dus niet de ti500)

voor de asus geforce 3 ti200 scheint goed overclocken te zijn :)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Tsja wat heb je aan een Fiat Panda als er ook een Ferrai te koop is :)

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ff een vraagje tussendoor: waarom maak jij alleen maar topics en beantwoord jij er geen?
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/19775]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/19775[/url]

Een gf3 ti200 kan je met cheape heatsinkjes wel tot ti500 specs krijgen als je mazzel hebt, maar je kan voor dat geld beter een ati radeon 8500 halen.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zoals al gezegd wordt, waarom neemt niet iedereen een P4 2.2 Ghz met een sloot aan ram. Geld, geld, geld, daarom heb je wat aan een Geforce Ti200

Daarom ben ik nu als een gek aan het sparen voor mijn nieuwe pc....Campzone is te vroeg :P

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 17 februari 2002 14:07 schreef C}{@0$ het volgende:
ff een vraagje tussendoor: waarom maak jij alleen maar topics en beantwoord jij er geen?
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/19775]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/19775[/url]
Waarom wel :? Ik bedoel, dat is zijn keus. Hij stelt idd alleen vragen en geeft bijna geen antwoord....Maar wat wil je daar tegen doen: Een OW geven ofzo :? >:) :P

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:12
Op zondag 17 februari 2002 14:10 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Waarom wel :? Ik bedoel, dat is zijn keus. Hij stelt idd alleen vragen en geeft bijna geen antwoord....Maar wat wil je daar tegen doen: Een OW geven ofzo :? >:) :P
:P Ja hij helpt anderen niet, stank voor dank :P

Verwijderd

Ti 200 kopen overclocken naar Geforce 3 snelheid en je hebt dezelfde kaart en bespaard $$

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 14:07 schreef C}{@0$ het volgende:
maar je kan voor dat geld beter een ati radeon 8500 halen.
Dat vind jij :9, en idd, koop een ti200, clock hem naar de 500, en je hebt er 1 die sneller is dan de geforce 3 :)

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 17 februari 2002 18:24 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Okee, je hebt helemaal gelijk. Ik heb hem aangegeven in de SU en gevraagd of hij een BAN >:) kan krijgen zodat hij zeker niemand meer kan helpen :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 19:43 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Okee, je hebt helemaal gelijk. Ik heb hem aangegeven in de SU en gevraagd of hij een BAN >:) kan krijgen zodat hij zeker niemand meer kan helpen :+
:Z En het nut hiervan is? |:(

Verwijderd

Het was een synnistische opmerking , maar dat begrijp je waarschijnlijk niet

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:14

-ET-

Phone Home

Op dinsdag 19 februari 2002 00:50 schreef Pjoeloe het volgende:
Het was een synnistische opmerking , maar dat begrijp je waarschijnlijk niet
Een wat voor opmerking???? Als je dure woorden wilt gebruiken doe het dan wel goed, je bedoelt waarschijnlijk een cynische opmerking. Maar dat terzijnde. (NOFI)

Even ontopic een Ti200 is zeg maar de MX versie van de Geforce 2. MX is ook wat langzamer dan een GF2pro of GTS. Een Ti200 is iets langzamer dan GF3 of Ti500. Deze kaartjes zijn dus wat meer low-buget. Dus ideaal voor mensen met een lager inkomen die toch leuk willen gamen.

Verwijderd

dat die jongen dan nooit replied komt misschien omdat ie er gewoon niet zo veel van weet >:)

en op deze manier leert ie steeds meer en helpt ie jullie mischien wel eens :P

en trouwens boeie: het gaat toch gewoon om mensen die elkaar helpen duz..........

mzzl

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 07:54 schreef -ET- het volgende:
Een wat voor opmerking???? Als je dure woorden wilt gebruiken doe het dan wel goed, je bedoelt waarschijnlijk een cynische opmerking. Maar dat terzijnde. (NOFI)
Jij je zin, mierenneu*er! *D Is cynistisch zo`n duur woord dan? Niks mis mee, toch? En past perfect in dit verhaal. Verzin jij er is een ander woord voor dan. Preciesssss ;)

HAHAHAHA, edit>> volgens mij schrijf je het zelf ook niet goed!! PRUTSER :D !!!!

• We Are Borg

We Are Borg

Op maandag 18 februari 2002 21:12 schreef AirTimeDMC-12 het volgende:

[..]

:Z En het nut hiervan is? |:(
Verkeerde been uit bed gestapt ofzo |:( Het nut hiervan is dat het hier geen serieuze werk plek is ofzo.... Je kan best ff een grapje maken of mag dat niet soms |:(

En ga jij mij nu eens vertellen wat het nut is van dit topic :? |:(

Verwijderd

Ze worden steeds leuker die GF 3 Ti200.

http://www.exhardware.com/reviews.php?Id=65

Nu nog wat meer games, die er ook echt gebruik van maken.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
Ik heb de Asus V8200 DeLuxe gekocht vorige week en ik moet zeggen dat ik toch wel te spreken ben over de performance. De geheugen en cpu snelheid zitten wat onder het niveau van de originele Geforce 3 en ook onder de Ti500 maar dit is zeker wel ZWAAR te verbeteren dmv de meegeleverde TweakTools.

Ik heb er 310 Euro voor betaald en dat vond ik voldoende voor een videokaart. De Ti500 is ruim 100 Euro duurder en dat vond ik iets te voor het minimale verschil ... >:)

Ik kan nu 1600x1200 draaien boven de 120 Hz op mijn monitor en daar ben ik zeer tevreden mee. Verder draaien de games die ik getest heb ook zeer perfect. Binnenkort nog wat tunen aan mijn systeem (mobo + video) en dan kunnen we weer even voor uit ... *D

Ik heb echter 1 opmerking, ik heb een nieuw mobo moeten aanschaffen omdat ik problemen had om de Geforce3 op mijn vorige dual Tyan bord aan de praat te krijgen. Dus kijk uit en zoek eerst goed op internet !

Oh ja: Cynisch is het goede nederlandse woord !

-

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 16:11 schreef We Are Borg het volgende:
Verkeerde been uit bed gestapt ofzo |:( Het nut hiervan is dat het hier geen serieuze werk plek is ofzo.... Je kan best ff een grapje maken of mag dat niet soms |:(
Met dit soort mensen worstel ik ook vaak. Ik ben dus ook zo`n iemand die wanneer ik zin heb onzin lul, maar boeiend. Altijd serieus blijven is ook niet uhhh geen idee... je weet wel. gewoon dat ene :)

Reactie op Juicy>> OK, dat kan. Maar waarom koop je nu een geforce 3 als de geforce 4 om de hoek ligt voor iets meer? 310 euro vind ik nog al wat. Doe er 60 euro bij en je hebt een gf4/4400. Dus, ik vraag me af waarom je zoiets doet... maar die asus is een strak kaartje jah. En uiteraard niet vergeten om hem op 240/550 te zetten, red die makkelijk!

Verwijderd

Mischien heeft niet iedereen zoveel geld over als jou ;) ;)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Helemaal niets :D ;):+

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
De Geforce4 die je nu kunt kopen is inderdaad wat goedkoper. Het is echter een kaartje wat VER onder het niveau presteert van de Geforce3. Dus pas over een jaartje komt er een Geforce4 die mijn kaartje overtreft in performance. Vandaar dus deze aanschaf. Verder zal een Geforce4 DeLuxe ook nog wel even duren.

edit:

Hierbij een link naar een review van de Geforce4. Ik had een beetje ongelijk ... Sommige testen waren zelfs 2 maal zo snel als de Geforce3 Ti200 ... Dat is snel ! :9~

http://www.tbreak.com/hard/grfx/asus_gf4ti4600/page1.html

-

• We Are Borg

We Are Borg

Op dinsdag 19 februari 2002 23:18 schreef Pjoeloe het volgende:

[..]

Met dit soort mensen worstel ik ook vaak. Ik ben dus ook zo`n iemand die wanneer ik zin heb onzin lul, maar boeiend. Altijd serieus blijven is ook niet uhhh geen idee... je weet wel. gewoon dat ene :)
He, ik lul nooit onzin :+ :P Maar goed, ik heb me met die post echt moeten inhouden ;) Maar ik ga weer on topic, want anders wordt hij echt boos :P

Wat heb ik aan een GF3 Ti200 eigelijk?

Geld hebben ;) Ik ga zelf ook een nieuw systeem kopen en wil graag de nieuwste GF4 erin zetten. Maar het geld moet er zijn natuurlijk :)

Verwijderd

Haal de Hercules 8500LE.. kost 230Euro en dat is goedkoper dan welke Ti200 dan ook... en hij is sneller!

/me gaat bijna zn GeForce2 Ti vervangen door de Hercules 8500LE

Verwijderd

Volgens mij kan je dan veel beter een geforce 4 mx460 kopen, als je snelheid wil. Wat ik op t-break zag, zag er voor een mx kaartje indrukwekkend uit vond ik

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

(jarig!)
Wat je aan een Ti200 hebt.... met een beetje mazzel meer performance voor minder geld... mijn 175/400 loopt nu 220/500 :)

I love watercooling

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 18:24 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Mischien heeft ie alleen maar vragen en geen antwoorden! >:)
Kan toch? We kunnen niet allemaal net doen of we alles
weten :7
Pagina: 1