Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
code:
1
| timerID = setInterval('document.forms[\'formnaam\'].submit();', 20000); |
Zoiets zou moeten werken
dan nog 1 probleem.. zodra het forum gepost wordt gaat hij naar het script toe waarna hij post, daarna is het formulier de controle kwijt.. misschien is het mogelijk om in een nieuw scherm te posten?
Misschien is het handiger om met javascript om de zoveel seconden een popup te openen met een get var erin. Weet iemand misschien hoe ik dat kan realiseren?
Misschien is het handiger om met javascript om de zoveel seconden een popup te openen met een get var erin. Weet iemand misschien hoe ik dat kan realiseren?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Kun je niet gewoon een hidden frame maken, en in je <form> tag het target="framenaam" attribute toevoegen?Op zondag 17 februari 2002 13:57 schreef DeathKnight het volgende:
Zo heb ik het iig weleens gedaan.
ik denk dat je een popup moet maken die elke x aantal seconden opnieuw geopend word en dan zichzel weer sluit. dat moet wel mogelijk zijn met javascript.
Het is me nu gelukt om te maken dat als men op de knop drukt het formulier in een onderste frame wordt gepost.
Nu moet ik alleen een scriptje hebben omdat automatisch om de 20sec te laten gebeuren
Nu moet ik alleen een scriptje hebben omdat automatisch om de 20sec te laten gebeuren
een FORM-tag kan gewoon een target-attribuut hebben, dan submit het form naar een ander window (frame of venster)
dan kan je gewoon de setInterval van Cheatah gebruiken om het form automatisch iedere 20secs te laten submitten
dan kan je gewoon de setInterval van Cheatah gebruiken om het form automatisch iedere 20secs te laten submitten
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Sorry dat ik niet zo begaan ben met Javascript. Maar waar moet ik (timerID = setInterval('document.forms[\'formnaam\'].submit();', 20000);) precies plaatsen. Gewoon bovenin tussen javascript tags?Op zondag 17 februari 2002 14:31 schreef RM-rf het volgende:
een FORM-tag kan gewoon een target-attribuut hebben, dan submit het form naar een ander window (frame of venster)
Pagina: 1