Toon posts:

pop up als menu besturing voor main site;hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet zeker dat dit topic al eerder is langsgeweest; maar kon in de search niets vinden.

ik bouw in dreamweaver, ik heb een pop up met een link, ik wil een link in die pop up zodat een layer in de mainpage zichtbaar wordt, hoe kan ik dat doen?

Verwijderd

ja dat kan inderdaad! ik ben even de URL kwijt van een site waar ik dat gezien heb

Verwijderd

code:
1
<a href="opener.document.getElementById('divnaam').style.visibility = 'visible';">make visible</a>

Zoiets zou het moeten zijn.
Disclaimer: Geen ervaring met popups wegens irritatiegehalte.

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 13:43 schreef ttkdesign het volgende:
Ik weet zeker dat dit topic al eerder is langsgeweest; maar kon in de search niets vinden.

ik bouw in dreamweaver, ik heb een pop up met een link, ik wil een link in die pop up zodat een layer in de mainpage zichtbaar wordt, hoe kan ik dat doen?
ik zou het niet doen, ik denk dat de gebruiker van jouw website dan de draad kwijt zijn. overigens snap ik niet helemaal wat je bedoelt, zou je misschien een url erbij kunnen plaatsen?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 13:47 schreef tweak-ed het volgende:

[..]

ik zou het niet doen, ik denk dat de gebruiker van jouw website dan de draad kwijt zijn. overigens snap ik niet helemaal wat je bedoelt, zou je misschien een url erbij kunnen plaatsen?
http://today.ttkdesign.nl

pop up: bij click & more zou ook het menu moeten verschijnen naast de txt, ik ben namelijk bng dat anders mensen de photo's mislopen...ik wil het scherm zo leeg mogelijk houden daarom is de opzet vd site zo...

de page is een digitaal dagboek / photo archief van mij gebaseerd op de less is more ideologie en gewoon makkelijk om bij te houden, site is nog in opbouw.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het probleem al op een andere manier opgelost

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:11

Tim Schuhmacher

abasios

Cheatah had toch een oplossing gegeven? Hoe heb jij het dan opgelost.
Pagina: 1