[WC] Aaarg! Radiateur-troubles :(

Pagina: 1
Acties:

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:02
Ik heb vandaag uit frustratie m'n radiateur weggegooid. Dat ding bleef maar lekken :(
Ik ben nu op zoek naar een "proffesionele", goede, kwalitatieve maar vooral goedkope radiateur.

Ik zat zelf aan de Black Ice te denken maar die is een beetje prijzig.

Suggesties?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:34

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:03

Gamer

Electrified

porsche radiator :)
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/gamer/specs/Resize_of_koeler.jpg

houd het hier lekker koel op 33°

zoek er een uit de sloop.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Hmz evt een nieuwe auto radiator kopen? moet je ff kijken welke geschikt is. Opel manta is een mooie maar vrij breed. Dat is iig goedkoper dan een oc-shop radiator. Echter die zijn zo ie zo perfect voor in je pc.

kwaliteits onderdelen zijn erg fijn als je het geld er voor hebt. Goed materiaal scheeld veel werk.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:02
Op zondag 17 februari 2002 13:31 schreef Peltier het volgende:
Hmz evt een nieuwe auto radiator kopen? moet je ff kijken welke geschikt is. Opel manta is een mooie maar vrij breed. Dat is iig goedkoper dan een oc-shop radiator. Echter die zijn zo ie zo perfect voor in je pc.

kwaliteits onderdelen zijn erg fijn als je het geld er voor hebt. Goed materiaal scheeld veel werk.
Amen, ik had eigenlijk meteen al een goede moeten kopen. Maar ja, geen geld he.

Wat me helemaal pissig maakt is dat ik het waterkoele wéér moet uitstellen. :( :(

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Verwijderd

je had hem ook nog ff kunnen bewaren en ff bij de autohandel seal lek kopen dicht elke lekkage in je systeem af tot 2mm

en je kan zelkf ook een radiateur maken van koperen buizen
en anders moet je f op comin.nl kijken (IS IN SAMENWERKING MET DE OC SHOP)

Verwijderd

Mijn radiator is geweldig goed en groot , alleen zat er dus nog wat van die rommel in van he slijpen . Dat plakte in de darmen . Waterblokken en rad zelf zijn er ondertussen vrij van maar ik denk dat mijn pomp stuk is want na een goede 8U draaien maakt die 6X zoveel geluid als anders

Verwijderd

ik heb een coolingcube van danger-den

kost wat geld maar dan heb je wel een kleine schone fijne radiateur waar je zonder moeite je slangen op kunt aansluiten.

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Ik heb er eentje van de sloop gehaald >:) Kostte me twee tientjes, z.g.a.n. van een Opel Kadett (die toch minstens tien jaar oud moet wezen >:)). Ff beetje soldeer op een gaatje en dat seal spul doen wonderen1. Mijnes is niet zo groot maar doet het geweldig.

Ging hem laatst testen met heet water uit de kraan, ik wist niet dat je daar je jatten aan kan branden :+

Opel manta heeft ook een hele mooie raditor, die is echt heel klein en strak! Als ik jou was zou ik dus ff checken op de sloop!

JayGTeam (213177)

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb zelf ëen kachelradiator uit een toyota corolla van de sloop...30 piek, helemaal koper. Voldoet prima.

Als ik er wat meer geld in zou steken zou ik misschien bij een autodealer een nieuwe bestellen (150 gulden ofzo?) of zo'n coolingcube van d-den...die past makkelijk in je kast.

Maar waarom makkelijk doen als het ook moeilijk (en ultragoedkoop) kan? :DIk moet eerlijk zeggen dat ik het wel ruig vind om wat zelfgeknutselde/tweedehands zooi in m'n comp te hebben >:)

I reject your reality, and substitute my own.

Pagina: 1