[MOHaa] Bangalores slechts op 5 meter ?

Pagina: 1
Acties:

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
In al de reviews en previews over mohaa kun je lezen dat je op Omaha-beach HELEMAAL terug moet om de bangalores te halen. bij mij (op easy,medium en hard) liggen die op slechts 5 meter van de "shingle" . :'(

Is dat bij de legale versie anders (die wou ik gaan kopen ) ? :+

(btw , ik heb mohaa al uitgespeeld op MEDIUm en HARD. HARD is bij dat allerlaatste stuk waarbij je naar de trein moet lopen geen lachtertje ! )

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01 12:02
Tja, ze liggen idd niet echt ver weg, maar als je niet uitkijkt wordt je toch verrot geschoten als je ze gaat halen, dus het is wel ff 'moeilijk' :P

Verwijderd

als ze wat verder liggen dan red je het zeker niet

• Exe-cuter
Op zondag 17 februari 2002 13:16 schreef KingSky het volgende:
als ze wat verder liggen dan red je het zeker niet
Euu,ik kom achter als ik wil met 100 health (echt waar)
en de eerste keer gebruikte ik nog niet dat compas en kwam ik toch wel terug (hoewel mijn F9 aan vervanging toe is) aan het water.

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

bij mij lagen ze ook gewoon bij zo'n krater, een paar meter van de shinggle

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 13:36 schreef apocrypha het volgende:
bij mij lagen ze ook gewoon bij zo'n krater, een paar meter van de shinggle
volgens mij liggen ze bij allemaal zo ver :)

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik heb het spel gewoon legaal in de winkel gekocht, en bij mij liggen ze ook gewoon een klein stukje bij het prikkeldraad vandaan, in die krater.

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 14:24
Ligt maar een klein stukkie van het prikkeldraad vandaan jah... :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Verwijderd

Ik heb het spel van een LAN vandaan (gewoon de hele versie) en bij mij liggen ze ook niet zo ver van de shingle.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Ja, ze liggen maar een heel kleine stukje verder, alhoewel je niet kunt ontwijken dat je hier altijd wat health wordt afgeschoten. Ik heb dit stuk zo'n 20 keer ofzo overnieuw gedaan omdat ik nog maar 20 hp had, en niet wist dat er een medic in de buurt was :o .

• Saekerhett
  • Laatst online: 27-01 15:38
OMAHA beach is wel de allertofste missie die er bij zit :7

'Go get the bangalores!!!'

:D

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 23-01 12:53
Op zondag 17 februari 2002 19:53 schreef Saekerhett het volgende:

nou eh, dat Omaha beach is mij net wat TE realistisch, ik sterf een heldendood op het strand, maar dat lijkt me niet de bedoeling
kan iemand mij vertellen wat ik daar moet doen?
want zo gauw ik uit die boot kom word ik neergemaaid

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 19:53 schreef Saekerhett het volgende:

k vond em alleen te kort, op niveau hard was ik er nog zo doorheen

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 23:02 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:

[..]

nou eh, dat Omaha beach is mij net wat TE realistisch, ik sterf een heldendood op het strand, maar dat lijkt me niet de bedoeling
steeds weer bescherming zoeken achter de houten en ijzeren palen of wat het ook zijn... Ook achter de kleine kan je schuilen... Vaak blijft een machinegun op het hout schieten totdat ze eindelijk doorhebben dat ze je nie kunnen raken... en dna moet je weer naar de volgende rennen!! Het is echt supercool als je er eenmaal bent! Saving Private Ryan is er nix bij!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Schaapje, gewoon zo snel mogelijk achter die dingen op het strand gaan staan schuilen. En elke keer als het mittrailleur vuur weer een beetje minder is snel naar de volgende rennen. En dan zo doorgaan totdat je bij het prikkeldraad bent, en dan kan je het denk ik wel.

There is no magic.

• DeepSeven
  • Laatst online: 22-12-2025
Op zondag 17 februari 2002 23:02 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:

[..]

Gewoon een paar keer doen, dan krijg je het wel door. Je moet van "tankversperring" die ijzeren dingen (duh) naar tankversperring lopen. Maar das inderdaad de coolste missie!

• Schaapje_BlaaT
ok, thx voor de snelle informatie
ik had het al min of meer geprobeerd om achter
die dingen te schuilen, maar als je tegelijk zo
snel mogelijk naar het strand wilt rennen lukt dat dus niet
ik probeer het nog es, ditmaal langzamer
wel stoer trouwens, dat strandje bestormuh :)
ben benieuwd of m'n geforce2 dat nog trekt met alles
vol open in 1280*1024
voorlopig nog wel in elk geval

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Schaapje_BlaaT
ziezo, dat zit erop, en nog een medaille ook
en volgens mij is het mogelijk om helemaal niet
geraakt te worden in dat level, maar zo vaak saven
en laden had ik geen zin in, en er is
best vaak health of een medic aanwezig
maarreh, hoe kom je nou aan een medaille, krijg je die gewoon voor bepaalde levels, mag je niet te vaak geraakt worden, moet je gewoon veel moffen afknallen?
accuracy is het in elk geval niet, die was niet al te hoog want ik had wat op die bunkers lopen knallen in de hoop
hun aandacht wat af te leiden van het mij afslachten

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

hmmz

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Bij mij moesten die gasten nog eerst opgeblazen worden toen die captain zei dat ik die bangalores moest halen :D

Verwijderd

Omaha beach is inderdaad mooi. Op een bepaald moment betrapte ik mezelf erop dat ik helemaal voorover gebogen over m'n toetsenbord hing, in de hoop dat ze me niet zouden zien, of dat de kogels over m'n hoofd zouden vliegen! :D Echt waar! Ik ging er zo in op, dat ik het helemaal niet doorhad. En ik 'keek' ook steeds compleet op het water/de grond, blik naar beneden, alsof dat zou helpen... :) Zo van: dan schieten ze hopelijk over me heen! Prachtig. Maar ook moeilijk. Maar als je het dan haalt is het ook ZEER bevredigend!

Verwijderd

Vette mission, heb hem net gespeeld, erg stoer allemaal.
Maar wel erg kort, of ligt dat nou aan mij?

• Schaapje_BlaaT
ach, inclusief laden en saven is het niet zo kort meer
dat level na oklohama beach ziet er trouwens grafisch aardig gelikt uit
fijn om te zien dat die dure videokaart niet voor niets was, en fijn om te weten dat een nog duurdere in mijn geval voorlopig niet zou helpen (mijn monitor trekt gewoon niet meer dan 1280*1024*60)

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
Wat denk je zelf |:(

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 04-12-2025
ik kan dat bangalore dingetje niet vinden!!

• Exe-cuter
Ik speel dat level iedere dag ongeveer 3 keer op hard en kom aan de shingle met 100% zonder 1X te loaden of medic te halen.(lukt perfect als je het een keer doorhebt ! )
Om dan naar de bunker te lopen schiet men mij altijd één keer. :(

Tip : die 2 machinegunners tssn de 2 bunkers moet je niet allebij neersnipen,maar wacht tot 1 moet herladen (tenzij ze dat gelijk doen) en snipe de andere,loop door naar volgende krater (gebukt) en herhaal dat :+

• Schaapje_BlaaT
Op maandag 18 februari 2002 20:01 schreef EXE-cuter het volgende:
Ik speel dat level iedere dag ongeveer 3 keer op hard en kom aan de shingle met 100% zonder 1X te loaden of medic te halen.(lukt perfect als je het een keer doorhebt ! )
Om dan naar de bunker te lopen schiet men mij altijd één keer. :(

Tip : die 2 machinegunners tssn de 2 bunkers moet je niet allebij neersnipen,maar wacht tot 1 moet herladen (tenzij ze dat gelijk doen) en snipe de andere,loop door naar volgende krater (gebukt) en herhaal dat :+
wat is de lol aan 3 keer per dag op hard dat level uitspelen? en ja, je kunt aan de shingle komen zonder
geraakt te worden
enneh, die bangalores liggen links achter je als je in de shingle ligt (de shingle is dus de kuil voor de duinen)
ze gloeien rood op dus zijn niet te missen als je ze eenmaal ziet

Pagina: 1