Compaq AP 400

Pagina: 1
Acties:

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
Ik heb net zo eentje van een vriend gekregen... is er iemand die hier ergens een user manual van heeft?

Ze spreken hier van een second processor en een processor powermodule, kan iemand me zeggen wat dat is?

Ik heb nog ergens wel een PIII 500 liggen en ik wil die er graag in stoppen maar nou was m'n vraag in welke van de 2 voorziene plaatsen?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
staat er niets op www.compaq.com of www.compaq.nl ?

• RedC
Nee heb ik al gekeken...

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
op het werk werk ik ook achter zon machine, de manual ligt in de la,

A wise man's life is based around fuck you

• RedC
is er nergens geen pdf online te vinden?

• RedC
zal straks wel ff kijken als ik wat meer tijd heb

alvast bedankt!

• RedC
kick :P

Verwijderd

waarom zoek je de ftp site niet ff goed af

• bachhimself
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 10:13
http://www.compaq.com/support daar moethet als het goed is staan

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 13:01 schreef Schumi_the_Champ het volgende:
Ik heb net zo eentje van een vriend gekregen... is er iemand die hier ergens een user manual van heeft?

Ze spreken hier van een second processor en een processor powermodule, kan iemand me zeggen wat dat is?

Ik heb nog ergens wel een PIII 500 liggen en ik wil die er graag in stoppen maar nou was m'n vraag in welke van de 2 voorziene plaatsen?
Waarom moet je een professional server overclocken?? Ikzelf heb zo'n ding thuis voor mijn vriendin en is voor mij snel zat. Een AP 400 kan 2 processoren aan (Dus een dual proc board met 1 PII 450 mhz en 256 mb RAM, 2x4gb SCSI 2 Raid, TNT 2).

Alleen heb ik daarop wel Windows PRO XP geinstalleerd en sluit hij hem niet goed af. Er schijnt wel een patch voor te bestaan, maar niet voor deze type machine........ of wel?? Zo ja, waar?? Ik kan hem nergens vinden.

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 13:01 schreef Schumi_the_Champ het volgende:
hier vind je waarschijnlijk wel wat je zoekt...
Waarschijnlijk betekent dat dat je de PIII 500 die je hebt liggen niet zomaar erbij kan plaatsen. Het komt bij Compaq vaker voor dat je bij een CPU upgrade meer moet plaatsen als alleen de processor, in dit geval een soort van spanningsgeleider die de processor 'ondersteunt'
Pagina: 1