Toon posts:

Linesharing ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ADSL nemen maar de dichtsbijzijnde linesharing centrale is 3137XB ik woon hier 2 km vandaan en heb een ander postcode. Betekend dit dat ik geen gebruik kan maken van linesharing ?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Doe de postcode-check :?

Verwijderd

Topicstarter
Linesharing is in uw regio nog niet beschikbaar. Indien er geen linesharing beschikbaar is in uw regio, zal uw spraakdienst komen te vervallen.
U kunt vanaf nu ook gaan genieten van de vele voordelen die ADSL biedt.

Meld u aan als klant van Eweka Internet Services en bestel online uw ADSL-aansluiting. Een snelle verbinding met het Internet is binnen enkele weken een feit.

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoelen ze met uw spraakdienst zal vervallen ? Krijg ik een ander telefoonnummer ofzow ?

Verwijderd

Topicstarter
en ik kan uit deze optie kiezen: Ik wil dat Eweka Internet Services een extra telefoonlijn voor mij aanlegt welke alleen bedoeld is voor DSL. Deze aansluiting is uitsluitend mogelijk in combinatie met het EW-ADSL Premium abonnement. Kost deze optie geld ??? PLZ help me !

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ken je dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Kan je je post mee wijzigen.

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Op zondag 17 februari 2002 13:01 schreef BitchSnitch het volgende:
Linesharing is in uw regio nog niet beschikbaar. Indien er geen linesharing beschikbaar is in uw regio, zal uw spraakdienst komen te vervallen.
Oke.., zo werkt het dus volgens www.cistron.nl

Met linesharing zowel spraak als xDSL over 1 lijn
Zonder linesharing alleen xDSL over diezelfde lijn, en je krijgt een extra lijn voor spraak.

En je krijgt voor spraak altijd een aparte rekening, zowel met als zonder linesharing...
Cistron Broadband Services biedt 4 abonnementsvormen aan. Voor ieder abonnement geldt het volgende:
U kunt gewoon gebruik blijven maken van uw telefoon. U kunt dus gelijktijdig internetten en telefoneren. Voor het gebruik van uw telefoon ontvangt u een rekening van KPN Telecom.
(Als linesharing beschikbaar is, is dit mogelijk als u in het bezit bent van 1 telefoonlijn. Zonder linesharing, heeft u een *extra* analoge lijn nodig.)
Pagina: 1