Toon posts:

MSI K7T Turbo; Fixt laatste bios alles?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de topictitel al doet vermoeden:

Fixt bios ver. 3.2 ook alle voorgaande gebreken? Of moet ik alle versie flashen?

Bij MSI is men dus echt niet duidelijk hierover

"Dit was dan ook het laatste bord wat ik van die lui gekocht heb!" Geen flames aub?!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik heb hier dus ook zo'n bord, en de laatste paar dagen wil ie niet eens koud booten, mag ik eerst de stekker eruit trekken voor ie wat wil doen :(

Heb MSI gemaild, maar die reageren niet op Zaterdag. Hoop dat ik wat terug krijg. Ik twijfel nml tussen mijn voeding of dit moederbord.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:29

LopeZ

Too much is never enough

Op zondag 17 februari 2002 12:44 schreef Hwg het volgende:
Zoals de topictitel al doet vermoeden:

Fixt bios ver. 3.2 ook alle voorgaande gebreken? Of moet ik alle versie flashen?

Bij MSI is men dus echt niet duidelijk hierover

"Dit was dan ook het laatste bord wat ik van die lui gekocht heb!" Geen flames aub?!
De nieuwste bios fixed altijd de dingen die ook in vorige versie's zijn gefixed :) Dus als voorbeeld: versie 1.4 heeft dus ook verse 1.1, 1.2 en 1.3 "inzich", je hoeft dus niet 4x te flashe maar 1x.

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:25
erm, ik heb via liveupdate gedaan en ik heb nu 3.3 ?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:29

LopeZ

Too much is never enough

Op zondag 17 februari 2002 13:51 schreef THxZ0NE het volgende:
erm, ik heb via liveupdate gedaan en ik heb nu 3.3 ?
Het was ook een voorbeeld, heb zelf geen K7T Turbo dus ik weet niet hoe die bios versie's lopen. :)

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:25
Ja nee ik bedoelde eigenlijk de post van de topicstarter.

• Nono_home
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2021
hoezo problemen?
Heb dat boardje ook en echt eigenlijk nooit een probleem gehad, ben begonnen met bios 2.9 zit nu op 3.1 en heb dat eigenlijk alleen voor de memory multi interleaf gedaan dat had ik daarvoor softwarematig moeten doen. |:(
Super stabiel, prima overclocken (heb een tbird 1,33 op 1,61 zo 11,5 x 140, vcore iets omhoog)

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

Verwijderd

Topicstarter
Live update werkt niet!

Verwijderd

dat klopt dat live update niet werkt ze hebben een atack op hun server gehad ik wou ook ff mijn bios opnieuw draaien maar ging niet GRINN :(
Pagina: 1