Toon posts:

e-mail winroute pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik mijn e-mail gegevens in moet voeren bij winroute pro?
Het gaat dan om de server pc en de client pc
alvast bedankt

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Als je gewoon mail wilt sturen en ophalen moet je toch de winroute mail server niet gebruiken ?
Gewoon direct het adres van je pop3 & smtp mail server ingeven.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
je bedoelt bij outlook?
Als ik een e-mail wil verzenden geeft ie deze melding:

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is bassdomina@buze.nl. Onderwerp 'bassdomina', Account: 'pop3.hetnet.nl', Server: 'mailhost.hetnet.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 Unable to relay for bassdomina@buze.nl', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Dan ligt het toch aan het email adres en niet aan Winroute :?

• Predator
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Op zondag 17 februari 2002 13:08 schreef Pizzaman het volgende:
Dan ligt het toch aan het email adres en niet aan Winroute :?
indd
Dat is gewoon een verkeerd email adres :)
Of er is toch iets fout mee.

edit:

Hmm, ik kan er wel naar mailen ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
nee daar ligt het ook niet aan, heb net weer een e-mail gestuurd naar een werkend adres en kreeg oook die fout melding.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Heb je in Winroute bepaalde email adressen geblockt :?

Verwijderd

Topicstarter
maar moet je niet wat instellen bij "mail server" in winroute pro?

Verwijderd

Als die in outlook helemaal geen adressen van z'n router pc hebt ingesteld heeft die nix met winroute te maken wat e-mail aangaat.

• F0kke
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik hoef bij Winroute helemaal niks extra's in te stellen om te kunnen mailen. SMTP en POP werken meteen hier. Behalve dan het enablen van NAT op mijn chello NIC.

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 08:18
Je moet bij je smtp-server de server van je internetprovider invullen. Ik dacht ergens dat je chello schreef, dus dan vul je iets van mail.chello.nl.

Dit blijkt ook duidelijk uit de foutmelding: Relaying denied. Of te wel hetnet kijkt van welk netwerk het e-mailtje vandaan komt. Dit is in jou geval dus Chello. Zij hebben geen zin om voor Chello e-mailtjes te gaan versturen.

En oh ja, In Winroute hoef je niets in te vullen. Behalve dan als je Winroute wilt gebruiken om van al je accounts e-mail op te halen. Maar als je dit wilt doen, dan geef je nog maar ff een brul.

Verwijderd

Topicstarter
ok, bedankt
dus ik kan geen mailtjes van hetnet meer versturen
(heb nu mxstream)

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 08:18
Op zondag 17 februari 2002 15:08 schreef 3RROR het volgende:
ok, bedankt
dus ik kan geen mailtjes van hetnet meer versturen
(heb nu mxstream)
Nee dat zie je verkeerd.

Je kan geen mailtjes van hetnet meer via de hetnet e-mail verzend server sturen (SMTP-server)

Echter je kan wel je hetnet account blijven gebruiken en ook mailtjes onder die naam blijven versturen. Je inkomende mail-server (POP3) zal gewoon iets van pop.hetnet.nl blijven alleen je uitgaande moet je instellen op die van mx-stream. (Dezelfde als je voor het account van MX-stream gebruikt om te mailen). Dit om de doodsimpele reden dat mailservers anders door jan en alleman gebruikt kunnen worden om via te versturen.
Pagina: 1