Ik ben voor mijn homepage op zoek naar afbeelding van een "spreek ballon" die je ook ziet in cartoons.
Alvast dank!
Eric
Alvast dank!
Eric
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Op zondag 17 februari 2002 12:33 schreef Palmtree het volgende:
Als ik een screenshotje maak dan krijg ik een afbeedling van de hele pagina?
Eric
Intentionally left blank
Verwijderd
Verwijderd
Teken zelf maar wat, maar lees vooral eerst de W&G FAQOp zondag 17 februari 2002 12:38 schreef Palmtree het volgende:
Weet iemand toch niet een site waar ik diverse soorten "spreek balonnen" vandaan kan halen?
Verwijderd
Er zijn echt talloze sites met van die spreekballonen zoals jij die bedoelt. Je moet even naar www.google.com gaan en gewoon gan zoeken en ik wil wedden dat je zo een paar sites te pakken hebt! is niet moeilijk!Op zondag 17 februari 2002 12:38 schreef Palmtree het volgende:
Weet iemand toch niet een site waar ik diverse soorten "spreek balonnen" vandaan kan halen?
Dat zegt ik ...... PSPIn PSP heb je ook gewoon Tekstbalonnetjes bij de shapes..
Dan kan je ze mooi op maat maken
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
Ik geloof niet dat je doorhebt wie Cheatah is op dit forum en ik geef hem 100% gelijk.Op zondag 17 februari 2002 12:46 schreef Palmtree het volgende:
Dank je wel Cheatah voor je positieve bijdrage!
Verwijderd
Dank je, ik heb toch flink wat tijd gestoken in het schrijven van die FAQ.Op zondag 17 februari 2002 12:46 schreef Palmtree het volgende:
Dank je wel Cheatah voor je positieve bijdrage!
Topicstarter is toch gewoon blij dat iemand hem heeft kunnen vertellen waar de FAQ staat - omdat hij hem zelf nog niet gevonden had, en bedankt Cheatah daarvoor?Op zondag 17 februari 2002 12:52 schreef Thick het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je doorhebt wie Cheatah is op dit forum en ik geef hem 100% gelijk.
Ga naar www.donaldduck.com oid degelijks pak ze daarvandaan. Beetje inzet is toch niet teveel gevraagd.
Intentionally left blank
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
ik vond cheatas inbreng ook een beetje karig als ik eerlijk moet zijn, hij antwoorde een beetje in de trant van, heb je er weer zo 1 en dat vind ik niet erg ok. ik ken cheata verder niet hoor, zou best wel een toffe peer zijn maar goed.Op zondag 17 februari 2002 12:56 schreef Prammenhanger het volgende:
hé, donŽt mess with Cheatah! Laten we nou allemaal een ballonnetje zoeken, zijn we ook weer klaar. Alhoewel wat inzet van eigen kant natuurlijk ook geen kwaad kan...
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
nou nou zon toon hoef je nou ook weer niet aan te slaan, begrijp wel dat wij hier het niveau wel hoog willen houden en dat het met n00bs als jij niet lukt daarom moeten we toch echt topics als dit eigenlijk gewoon niet toelaten. maar dat is mijn persoonljike viewOp zondag 17 februari 2002 12:59 schreef Palmtree het volgende:
Ik begrijp het. Voor hulp moet ik duidelijk hier niet zijn. Ben ook maar een beginneling bij tweakers!
Zal voortaan eerst alle FAQ's lezen voor ik een vraag stel
voor hulp wel, niet voor dingen die je Zelf heel makkelijk had kunnen bedenken/maken.Op zondag 17 februari 2002 12:59 schreef Palmtree het volgende:
Ik begrijp het. Voor hulp moet ik duidelijk hier niet zijn. Ben ook maar een beginneling bij tweakers!
Zal voortaan eerst alle FAQ's lezen voor ik een vraag stel
Dit topic is gesloten.
![]()