Toon posts:

Zoek spreek ballon?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor mijn homepage op zoek naar afbeelding van een "spreek ballon" die je ook ziet in cartoons.

Alvast dank!

Eric

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
in WORD zitten toch gewoon spreekballonnen?

ff screenshotje maken en klaar is klara.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een screenshotje maak dan krijg ik een afbeedling van de hele pagina?

Eric

• crisp
  • Laatst online: 00:17

crisp

Devver

Pixelated

Op zondag 17 februari 2002 12:33 schreef Palmtree het volgende:
Als ik een screenshotje maak dan krijg ik een afbeedling van de hele pagina?

Eric
|:(

Dan paste je 'm toch in een plaatjes-bewerkings-programma en knip je het stukje met de ballon uit?

btw, je naam hoef je niet onderaan je post te zetten hoor

Intentionally left blank

Verwijderd

Heel puik opgemerkt ;) Dan knip en plak je dus een en ander in je favo editor (Bijv. Paint, PSP of PhotoShop (op volgorde van kwaliteit ;))) en dan heb je er een van niet een hele pagina.

Met ALT+Print Screen heb je alleen het actieve venster, dus hoef je al iets minder te knippen.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toch niet een site waar ik diverse soorten "spreek balonnen" vandaan kan halen?

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 12:38 schreef Palmtree het volgende:
Weet iemand toch niet een site waar ik diverse soorten "spreek balonnen" vandaan kan halen?
Teken zelf maar wat, maar lees vooral eerst de W&G FAQ

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:30
In PSP heb je ook gewoon Tekstbalonnetjes bij de shapes..
Dan kan je ze mooi op maat maken :)

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 12:38 schreef Palmtree het volgende:
Er zijn echt talloze sites met van die spreekballonen zoals jij die bedoelt. Je moet even naar www.google.com gaan en gewoon gan zoeken en ik wil wedden dat je zo een paar sites te pakken hebt! is niet moeilijk!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

in PSP zit een tekenoptie waarmee je gewoon standaard spreekballonnen kan maken. In word zitten ze ook standaard, die kan je vervolgens copy pasten naar een tekenprogramma.

@#% te laat
In PSP heb je ook gewoon Tekstbalonnetjes bij de shapes..
Dan kan je ze mooi op maat maken
Dat zegt ik ...... PSP ;)

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel Cheatah voor je positieve bijdrage!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 12:46 schreef Palmtree het volgende:
Ik geloof niet dat je doorhebt wie Cheatah is op dit forum en ik geef hem 100% gelijk.

Ga naar www.donaldduck.com oid en pak ze daarvandaan. Beetje inzet is toch niet teveel gevraagd.

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 12:46 schreef Palmtree het volgende:
Dank je, ik heb toch flink wat tijd gestoken in het schrijven van die FAQ.
[/sarcastic mode]

• crisp
  • Laatst online: 00:17

crisp

Devver

Pixelated

Op zondag 17 februari 2002 12:52 schreef Thick het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je doorhebt wie Cheatah is op dit forum en ik geef hem 100% gelijk.

Ga naar www.donaldduck.com oid degelijks pak ze daarvandaan. Beetje inzet is toch niet teveel gevraagd.
Topicstarter is toch gewoon blij dat iemand hem heeft kunnen vertellen waar de FAQ staat - omdat hij hem zelf nog niet gevonden had, en bedankt Cheatah daarvoor? ;)

Intentionally left blank

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:36

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

hé, donŽt mess with Cheatah! Laten we nou allemaal een ballonnetje zoeken, zijn we ook weer klaar. Alhoewel wat inzet van eigen kant natuurlijk ook geen kwaad kan... :{

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 12:56 schreef Prammenhanger het volgende:
hé, donŽt mess with Cheatah! Laten we nou allemaal een ballonnetje zoeken, zijn we ook weer klaar. Alhoewel wat inzet van eigen kant natuurlijk ook geen kwaad kan... :{
ik vond cheatas inbreng ook een beetje karig als ik eerlijk moet zijn, hij antwoorde een beetje in de trant van, heb je er weer zo 1 en dat vind ik niet erg ok. ik ken cheata verder niet hoor, zou best wel een toffe peer zijn maar goed.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:36

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp het. Voor hulp moet ik duidelijk hier niet zijn. Ben ook maar een beginneling bij tweakers!

Zal voortaan eerst alle FAQ's lezen voor ik een vraag stel

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 12:59 schreef Palmtree het volgende:
Ik begrijp het. Voor hulp moet ik duidelijk hier niet zijn. Ben ook maar een beginneling bij tweakers!

nou nou zon toon hoef je nou ook weer niet aan te slaan, begrijp wel dat wij hier het niveau wel hoog willen houden en dat het met n00bs als jij niet lukt daarom moeten we toch echt topics als dit eigenlijk gewoon niet toelaten. maar dat is mijn persoonljike view

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel Prammenhanger! Meer had ik niet nodig, enkel en alleen een url

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

Op zondag 17 februari 2002 12:59 schreef Palmtree het volgende:

voor hulp wel, niet voor dingen die je Zelf heel makkelijk had kunnen bedenken/maken.
homepage = artwork = zelf maken (evt. inspiratie zoeken)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Lachen lachen.. wat een gezelligheid. Palmtree, voor hulp met zoeken moet je hier inderdaad niet zijn. Tis geen Webcrawler & Google maar Webdesign & Graphics.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.