Ik krijg deze code dus bij mijn Wanadoo Fast ADSL verbinding als ik wil gaan inloggen. Ligt dit aan instelling van mijn verbinding of is mijn username/password combo gewoon fout? Zo ja, is er dan een test accoount, iets van guest/guest ofzo om mijn verbonding te kunnen testen?
Verwijderd
Is dit niet de foutmelding die je krijgt als hij je modem niet kan vinden ?? Want in dat geval moet je nog eens goed kijken naar de configuratie daarvan. Ik heb ook allerlei probs gehad daarmee met m'n ADSL.
ik kan mijn modem gewoon pingen en ook in dat menu komen op allerlei instellingen te vernaderen in dat ding
Hmm, even zoeken en je weet meer als dit.Op zondag 17 februari 2002 12:14 schreef Sebastiaan_van_Ekeren het volgende:
Is dit niet de foutmelding die je krijgt als hij je modem niet kan vinden ?? Want in dat geval moet je nog eens goed kijken naar de configuratie daarvan. Ik heb ook allerlei probs gehad daarmee met m'n ADSL.
691 is een gebruikersnaam+wachtwoord fout.
Tik je het wachtwoord wel goed in, ben je al gerechtigd om het Adslnetwerk te gebruiken (Staat dus alles bij je Internet Provider wel goed?).
Zoek anders gewoon even op fout 691 of op wachtwoordfout en ik weet zeker dat er een goed antwoord voor je uit zal komen.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
kan het ook zijn dat je pas na een week ofzo op ADSL kan komen nadat je het pakket hebt ontvangen? of moet je eigelijk direct op ADSL kunnen komen?
Dat duurt even, Kpn moet eerst een signaal geven aan je provider zodat die alles intern goed kunnen gaan zetten.
Met andere woorden: " ben je al gerechtigd om het Adslnetwerk te gebruiken (Staat dus alles bij je Internet Provider wel goed?)."
Dat dus
, wil je echt zekerheid moet je even naar je ISP bellen en vragen welke status jouw Mxstream aanvraag nu heeft.
Met andere woorden: " ben je al gerechtigd om het Adslnetwerk te gebruiken (Staat dus alles bij je Internet Provider wel goed?)."
Dat dus
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Hij doet het!, maar nu heb ik nog iets: Ik heb hier een UNEX Router staan (NexIP IS050) en met een firmware update ondersteunt dit ding ook PPTP. Maar ik kom er niet echt uit: het lukt me dus niet om via die router op i-net te komen. Heeft iemand misschien tips?
Pagina: 1