Satanistische rituelen. Bijgeloof of waarheid?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.597 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat een aantal van jullie laatst naar de X-Files heeft gekeken.
Het daar over 2 meisjes die bezeten waren en bovenmenselijke krachten hadden.

Bloody Mary voor de spiegel roepen, pentagrammen, op de kop staande kruizen.
Mensen met connecties met Satan? Of bestaan ze niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, tja, volgens x-files had het niets met Satan te maken, het was de astrologische plaatsing van de verschillende planeten op een bepaalde dag in combinatie met hun gezamelijke verjaardagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm. ja die mensen bestaan wel hoor..
of ze echt een band met satan hebben of dat ze zich dat verbeelden weet ik niet zeker..
/me kent wel een paar van die (vrouwelijke )mafketels..
en die beweren wel in contact te staan met een entiteit(of dat de duivel zelf is of een 'gewone' demoon of verdwaalde geest laat ik effe in het midden )

ze doen wel aan die rituelen en symboliek.. zwarte kaarsen, medallions ,satans bijbel, omgekeerd pentagram en kruis...

en 1 daarvan heeft wel degelijk vage skillz

behalve dan hun satanisme waren het verder wel aardige weiffiez..
ik heb uiteraard wel getracht om hun te laten stoppen met dat gedoe en het heeft enigzins toch wel wat effect gehad

de meeste raken er in verzeild doordat ze zich af willen zetten tegen de maatschappij, omdat hun beeld daarvan ernstig misvormd is
en vaak na een aantal diepgaande gesprekken, zijn ze meestal wel te overtuigen dat het niet de manier is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is wel zo.

Maar dit werd in verband gebracht met Satan.
En ze kregen Satanistisch gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken er ook eentje.
Die jongen is dan ook af en toe niet meer te stoppen.
Die zet in zijn eigen kamer een kruis in de fik, hij snijdt zichzelf open, en keert zich volledig tegen het christendom.

Volgens mij zijn deze mensen gewoon ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja dat is nou juist de moeilijkheid ervan...
't kan natuurlijk dat ze gewoon zwaar psychotisch zijn..
maar waarom doen ze dan allemaal de zelfde rare dingen??
dat opensnijden heb ik ook wel vaker gezien..

het kan ook een vorm van bezetenheid zijn..
waarbij de bezitnemende geest de persoon waarvan hij bezit neemt wil venietigen..

maar heb je hem al eens gevraagd waarom hij zich zo opsteld tegenover het christendom
??

het kan ook zijn dat hij persoonlijke problemen heeft en zich op deze manier uit.. en/of om aandacht vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Psychisch gestoord, manisch-depressief....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die kerel waar ik het over heb heeft ook een op de kop kruis aan zijn nek hangen waar hij soms ineens heel raar mee beint te doen.
Pakt het vast en begint ermee te schudden.
Steekt zijn eigen tong in de fik.

Ik heb hem nooit gevraagd waarom hij zich tegen het christendom keert.

Maar als ie zat is moet je hem niet zeggen dat je christen bent want dan wil hij je in de fik zetten.
En later als hij in de hel brandt dan gaat hij samen met Satan de mensheid vernietigen.

Het gaat over deze persoon Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/mn/tumor/ralf1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Heineken?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeeh R.I.A.G.G misschien ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Jezelf opensnijden, volgens mij is dat al "beyond Prozac".

Satanisme is een onderdeel van het Judeo-Christelijk geloof, niet meer dan dat. Er huist echt geen duiveltje in deze brave mensen. Iemand die z'n eigen kamer in de fik steekt en zichzelf verwondt is gestoord, punt. RIAGG is misschien nog niet eens zo'n heel raar idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:29

Macros

I'm watching...

Satanisme is in principe hetzelde als 'normaal' Christelijk geloof.
Beide geloven in principe hetzelde, alleen aanbid de 1 'het goede' en de anders 'het kwade'.
Beide bestaan volgens mij niet, dus hebben ze beide het aan het verkeerde eind.
Wel houden sommige zeer extreme vormen van satanisme er nogal bizarre (en illegale) rituelen op na.
Je moet satanisme niet verwarren met een vorm van Satan aanhangers die een 'nep satan' aanhangen, maar eigenlijk atheist zijn. Die houden alleen de schijn op, om het geloof aan de kaak te stellen.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En als ze nou Satanistische weesgegroetjes opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eating elpie...
do not approach without backup.. whehe ;)

tja... wat moet je nou van zo'n figuur zeggen..
dattie een complex heeft is wel zeker

het probleem met zulke figuren is dat ze totaal niet begrijpen wat duivel en hel nou eigenlijk is..
ze denken dat de duivel hun vriend is en dat zij satan wel effe kunnen vertellen wat 'íe moet doen..

FOUT... dat word een erg kouwe kermis...

maar ik denk ook niet dat dit persoon lang zal leven...
misschien krijgt 'ie nog een BDE na een overdosis en krijgt hij de kans om in de hel te kijken... waarna hij zich vast en zeker zal bekeren..

tot die tijd blijft het wel een zielig figuur
die indruk wil maken door gestoord te doen

/deze gelovige lust zulke gasten rauw >:)
whehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij was een keer op een feest, en daar stond een tent.
En we zeiden als je 10 ronjes om de tent heen rent dan kom je Satan tegen.

Doet ie ook nog lekker. Hij was wel behoorlijk zat, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixter223
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
elpie je lijkt mij ook een beetje geobsedeerd.Is het je broer soms?Het lijkt mij gewoon een jongen die elke dag dronken is en zich een attitude aangemeten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

damm.... wat wordt hier weer kortzichtig tegen dingen aangekeken...
Satanisme is alleen maar een naam die het christelijke geloof aan oude paganistische geloven hebben gegeven. Die geloven hebben niks te maken met omgekeerde kruizen, Satan (in de betekenis die de RK er aan gegeven heeft) of het achterste voren oplezen van bijbelse teksten. Dat soort dingen zijn verzonnen door de RK om argumenten te hebben tegen deze oude geloven ten strijde te trekken.
Wat die vriend van Elpie betreft, dat is een uitwas, er zijn ook 'christenen' die helemaal doordraaien, en heeft niks meer met het geloof te maken.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet geobsedeerd door die kerel.

Hij mag dan misschien geen goede satanist zijn. Maar er zijn heus wel echte satanisten die zich met weet ik vee wat bezig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zero volgens jou zou satanisme dus niet bestaan en alleen verzonnen zijn door de kerk...

vage opvatting...

zijn satanisten dan ingehuurd ofzow ??
is de satans bijbel door de RK kerk uitgebracht ??
is de satans kerk in amsterdam dan gesponsord door het vaticaan ??
ik denk het niet hè...
het satanisme is wel degelijk een bestaande religie
en ze gebruiken wel degelijk die symboliek..
of het nou afgeleid is van het christelijke geloof maakt daarbij weinig uit..

wat jij bedoeld is waarschijnlijk de wicca cultus etc.en dat is toch wel degelijk iets anders dan het hedendaagse satanisme
maar ook daar heb je de keus tussen goed en slecht

elpie
Hij mag dan misschien geen goede satanist zijn
èh ??????? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens Zer0 is het gewoon een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Satanisten zijn ook christelijk, in de hele Islam, Hindoe-, Boedisme komt geen Satan voor. Satan is iets dat de mensheid ten onder doet gaan, dit wordt uitgebreid beschreven in de bijbel, laatse boek Apokalyps (RK) of Openbaringen (K). Dus het is onzin om te zeggen dat Satanisten tegen Christenen zijn, want dan zouden ze net zo goed tegen zichzelf zijn (net als de KKK die tegen niet-amerikanen is...). Ze geloven in het beest terwijl het andere deel in het goede gelooft. De een denkt dat het ene uit eindelijk de heerschappij over de wereld krijgt, het andere deel denkt dat zij bij de goeie zit. So be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Flamez.. ik zeg niet dat satanisme niet bestaat, maar dat het een naampje is dat verzonnen is door de RK en wat een hoop paganistisch geloven bevat(te), oa het door jouw genoemde wicca.
De 'satanisten' die hier door iedereen genoemd worden horen niet bij die stromingen, maar zijn (vaak om zich af te zetten tegen de rest van de (christelijke) gemeenschap) de door de RK verzonnen rituelen ed uit gaan voeren.
Laat ik het eens anders stellen. Waarom komt satansime alleen in christelijke culturen voor?
En in zekere zin zijn 'satans'kerken gesponsord door het Vaticaan, want door de 'waan'beelden van het Vaticaan hebben die kerken bestaansrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zero
De 'satanisten' die hier door iedereen genoemd worden horen niet bij die stromingen,
dat word ook nergens beweerd...

er is inderdaad een tijd geweest waarin de kerk alles wat niet christelijk was als duivels bestempelde..
maar het 'heidens' geloof in afgoden word niet als satanisch beschouwd..
maar gewoon als heidens geloof in afgoden ;)

misschien hebben de satanisten inderdaad wat te veel films gekeken
maar nergens in de bijbel staat omschreven hoe je satan moet dienen en welke rituelen je moet uitvoeren om hem te verheerlijken...

volgens een weiffie dat ik ken was het zo dat die entiteit 'naar haar toe kwam' en haar medaillions gaf en andere dingen.. en haar vertelde hoe ze rituelen moest uitvoeren...

het blijft natuurlijk een vaag verhaal maar zij is er doodserieus over..

en gert... de moslims, hindoes en boeddisten hebben het beessie een ander naam gegeven
al die religies hebben rituelen om kwade geesten te weren en/of uit te drijven..
en trouwens.. de (fanatieke)moslims noemen ons westerlingen duivels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixter223
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Elpie
heb je die jongen om toestemming gevraagt om zijn foto hier te plaatsen?Zo niet dan ben je aardig fout volgens mij,zie mailtje bij de Adjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Wat is Satanisme?

Er zijn 3 soorten satanisten:

- Mensen die echt denken dat Satan bestaat in de christelijke betekenis, en die aanbidden. Dit is een zeer sneue minderheid.

- Mensen die het satanisme aanhangen; dit is een geloof waarbij satan als god gezien wordt. Satan is in dit geloof nadrukkelijk NIET evil, maar dit geloof legt wel de nadruk op individualisme; iedereen moet Satan op zijn eigen manier ervaren, er zijn geen dogma's etc.
zie bijv. http://www.churchofsatan.org

- Mensen die nergens in geloven, maar die de semi-religieuze sfeer van het satanisme gebruiken om zich af te zetten tegen de christelijke cultuur. Zie bijvoorbeeld ook black metal bands.

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Niet alle black metal bands gebruiken satanisme om zich af te zetten. Bands als altar bijvoorbeeld wel, maar die geven ook openlijk toe dat ze alleen atheïstisch zijn. Verder zijn er een hoop van die vage bandjes die ook alleen maar lastig willen zijn.

Er zijn ook wel bands met enige vorm van diepere gedachte achter hun muziek bijv. Morbid Angel, Dimmu Borgir,en nog vele anderen.
Die bandjes zijn ook veel closere groep, dat merk je aan kwaliteit (meer tijd voor nummers nemen) maar ook aan hoe vaak er weer een nieuwe dude achter de mic/gitaar/keyboards/op de drumkruk staat/zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm daemon.. die eerste 2 zijn toch wel redelijk hetzelfde

vergeet niet dat satan, leugenaar,bedrieger en misleider betekent

mensen die zich laten wijsmaken dat satanisme een onschuldig vorm van individualisme is, laten zich wel heel erg foppen...

net als black metal bands die beweren dat ze atheistisch zijn..
wel eens aan gedacht dat ze dat moeten zeggen omdat ze anders geboycot kunnen worden

de enigste groep die ik geloof als ze dat zeggen is GWAR :)

je gelooft kinderlokkers toch ook niet als ze zeggen "stap maar in de auto.. d'r gebeurt niks..we gaan alleen een ijsje halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros

Macros

I'm watching...

vergeet niet dat satan, leugenaar,bedrieger en misleider betekent
Ik vind God ook best wel op Satan lijken.
In het ene testament zegt hij dit en in het andere dat. Hij spant ook mensen voor zijn karretje en als ze niet naar hem luisteren maakt hij ze gewoon af.
Hij vind het goed als mensen een heilige oorlog beginnen etc...
Ik denk dat er nog veel meer voorbeelden te bedenken zijn.
Satan is net zo goed slecht als God.
Kan ook wel, want ze zijn beide bedacht door de mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we niet vergeten dat net als bij andere geloven ook het satanisme puur op bijgeloof berust, grootste flauwekul dus, maar inderdaad er zijn mensen die zich met dit soort crap bezig houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

mensen die zich laten wijsmaken dat satanisme een onschuldig vorm van individualisme is, laten zich wel heel erg foppen...
want...? de church of satan heeft een aantal "statements" n.a.v. de satansbijbel(een soort van tien geboden) die je overal op internet kunt vinden en daaruit (+ een korte samenvatting) kun je idd afleiden dat het satanisme een vage vorm van individualisme is. Ik zie niet helemaal waarom jij denkt dat mensen die dit geloven erg gefopt zijn. En door wie zijn ze dan gefopt? Satan?? Nee want Satan als "persoon" bestaat niet in de ogen van het satanisme.
Ik verwijs mensen die dit niet geloven nogmaals naar www.churchofsatan.org Satanisten zijn geen duivel-aanbidders!
wel eens aan gedacht dat ze dat moeten zeggen omdat ze anders geboycot kunnen worden
waarom zouden ze dat moeten zeggen?? Tegen wie zouden ze dat moeten zeggen en door wie zouden ze geboycot kunnen worden?

Er zijn genoeg bands die blackmetal-achtige muziek maken die atheistisch zijn of geloven in wodan etc. en die worden heus wel geaccepteerd door publiek/labels.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

LOL.... wel eens aan gedacht dat een aantal van die bands doen alsof ze satan vereren omdat dat lekker verkoopt.... weet ook nog wel een mooi voorbeeld... GWAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Laatst online: 01-09 22:18
Ik vind God ook best wel op Satan lijken.
In het ene testament zegt hij dit en in het andere dat. Hij spant ook mensen voor zijn karretje en als ze niet naar hem luisteren maakt hij ze gewoon af.
Hij vind het goed als mensen een heilige oorlog beginnen etc...
Dat vind Hij helemaal niet goed! Dat goddelozen vernietigd worden moet je als een waarschuwing zien dat God niet met zich laat sollen. Stel dat jij een zooi intelligente robots gebouwd had, en heel veel werk aan gehad had, en daarna ontkennen die robots dat jij ze gemaakt hebt, dan zou je dat ook niet leuk vinden. Geen reden tot vernietiging, maar als ze jou dan ook nog gaan vervloeken en belachelijke dingen gaan doen, dan is er wel reden tot vernietiging.
Ik denk dat er nog veel meer voorbeelden te
bedenken zijn.
Satan is net zo goed slecht als God.
Kan ook wel, want ze zijn beide bedacht door de mens.
Ha! Daar zit de Bijbel toch NET iets te goed voor in elkaar. De boeken zijn onafhankelijk van elkaar geschreven, en toch beschrijven ze de geschiedenis van Israel op een zeer beknopte, en correcte manier. Het verhaal dat God Israel door de Sinai leidt KAN niet verzonnen zijn, zoiets bedenk je niet. Daar is het veel te gedetailleerd voor, van het begin tot het eind van de Bijbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros

Macros

I'm watching...

Ik heb zo vaak gedacht, DAT bedenk je niet!
Maar dat wordt meestal snel achterhaald door het feit dat het wel door mensen is bedacht.

Dat heel het volk van Israel door die woestijn is getrokken is toch een verhaal waar de meeste wetenschappers toch aan twijfelen. Die woestijn is toch te klein voor zo'n grote groep mensen.
Ook hebben de egyptenaren helemaal geen enkele tekst achter te gelaten dat er zo'n grote groep joden bij hun zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:31
gek he dat die rare egyptenaren niks over de israelieten vermelden. Dat was een enorme afgang en die laat je niet vereeuwigen.

vergeten zijn ze het echter niet. ongeveer 550 jaar voor Chr. wordt het volk israel verweten alles vergeten te zijn wat God voor hun gedaan heeft. Terwijl Egypte het nog steeds wist wat er was gebeurd.

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Voor een prachtig en literair verantwoord verhaal over de ethiek van de christelijke god verwijs ik naar het verhaal "Letters from the Earth" van Mark Twain (de schrijver van Tom Sawyer & Huckleberry Finn, eind vorige eeuw): http://www.aracnet.com/~atheism/hist/twainlfe.htm

FF een paar quotes:
Very well, God banished Adam and Eve from the Garden, and eventually assassinated them. All for disobeying a command which he had no right to utter. But he did not stop there, as you will see. He has one code of morals for himself, and quite another for his children. He requires his children to deal justly -- and gently -- with offenders, and forgive them seventy-and-seven times; whereas he deals neither justly nor gently with anyone, and he did not forgive the ignorant and thoughtless first pair of juveniles even their first small offense and say, "You may go free this time, and I will give you another chance."
On the contrary! He elected to punish their children, all through the ages to the end of time, for a trifling offense committed by others before they were born. He is punishing them yet. In mild ways? No, in atrocious ones.

You remember what he did in the time of the flood. There were multitudes and multitudes of tiny little children, and he knew they had never done him any harm; but their relations had, and that was enough for him: he saw the waters rise toward their screaming lips, he saw the wild terror in their eyes, he saw that agony of appeal in the mothers' faces which would have touched any heart but his, but he was after the guiltless particularly, than he drowned those poor little chaps.

And you will remember that in the case of Adam's posterity all the billions are innocent -- none of them had a share in his offense, but the Deity holds them guilty to this day. None gets off, except by acknowledging that guilt -- no cheaper lie will answer.

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Dat goddelozen vernietigd worden moet je als een waarschuwing zien dat God niet met zich laat sollen
Is dat de God wiens zoon vergeving predikt?
Het verhaal dat God Israel door de Sinai leidt KAN niet verzonnen zijn, zoiets bedenk je niet. Daar is het veel te gedetailleerd voor, van het begin tot het eind van de Bijbel.
Dan is 'In de ban van de ring' vast ook waar... zoveel detail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Mastermind:
Stel dat jij een zooi intelligente robots gebouwd had, en heel veel werk aan gehad had, en daarna ontkennen die robots dat jij ze gemaakt hebt (...)
En dat noem jij intelligente robots? :) Nee, op zo'n moment moet je je gewoon realiseren dat je een robot-bouwer van lik-me-***je bent, en dat je je maar eens op moet gaan geven voor een cursus bloemschikken of tapdansen of zo.

Technopeuter:
gek he dat die rare egyptenaren niks over de israelieten vermelden. Dat was een enorme afgang en die laat je niet vereeuwigen.
Hmm, dus ze hebben naderhand heel grondig alle notities gewist, en ook de kronieken van de omringende landen zijn door hun aangepast om de geschiedenis te herschrijven.

Indrukwekkend. Maar nog lang niet zo indrukwekkend als het feit dat ze de tien plagen zo goed overleefd hebben. Alle eerstgeborene zonen dood, dat is een demografische ramp. Om van de andere plagen maar te zwijgen. Toch hebben ze zich heel goed gehouden, ook qua bevolkingsdichtheid en zo. Bikkels, die Egyptenaren!

Nee, ik vind het een beetje vergezocht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we pater R. den Bollen maar eens moeten laten weten hoe we er over denken.

Hier is z'n buzzernummer:

06-65260132

Typ 666 als je SATAN aanbidt
en 777 als je GOD prefereert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
het duurde effe maar daar ben ik weer :)
ik ben de afgelopen week geteisterd door een brandend netwerklampje van m'n foksema modem
(oftewel vette storing en geen Inet)nou zag ik op tweakers dat heel casema (den haag) plat lag door hackers en een storing(zgn. vanaf donderdag maar ik kon vanaf maandag al niet meer Inetten :( )

jullie hebben m'n positieve inbreng vast gemist ? :P ;)
asmoday-->
Ik verwijs mensen die dit niet geloven nogmaals naar www.churchofsatan.org ...
jahoor... lekker objectieve mening.. NOT
Satanisten zijn geen duivel-aanbidders!
nee.. het is een brei clubje pfff..

daemon-->
Mensen die nergens in geloven, maar die de semi-religieuze sfeer van het satanisme gebruiken om zich af te zetten tegen de christelijke cultuur. Zie bijvoorbeeld ook black metal bands.
waarom zou je als atheist toch jezelf een religieuse houding aanmeten ???
een echte atheist keert zich af van alle soorten religie dus ook satanisme..
en waarom satanisme gebruiken om christenen te irriteren... ??
dat gedrag word duidelijk gevoed door een haat tegen christenen
nmi zijn dit soort atheisten meer beinvloed door het satanisme dan ze zelf door hebben of toe willen geven...

maar volgens jouw eigen uitleg beschouw jij jezelf dus als satanist....
dat had ik nou niet verwacht :+ :D

en voor de rest .. wel graag on topic blijven en niet weer beginnen over historische feiten in de bijbel enzow.. daar is een ander topic voor

offtopic:
/me is echt weer helemaal blij dat ik weer tweakotine ken scoren na 5 dagen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

god bestaat niet! en Satan ook niet! maar zonder Satan bestond de kerk al lang niet meer.

ave Satanas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahuummm :F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 17:28
Goeie kick. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:18

Dido

heforshe

Amras en HetRatje: voor dit soort zaken is het topicreport uitgevonden. Dan hoef je het topic niet alsnog te schoppen met ongewenste posts ;)

Wat betekent mijn avatar?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.