met php kan je zoiets makkelijk maken, en als je dat insteld kan je webserver ook een index maken als je alleen een path invoert ( zoals www.blaat.com/dir/ )
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Ligt eraan welke map je wilt aangeven, een map op de server of bij de client. Voor de server kan het met php en asp, client is javascript al genoeg.
IIS5 heeft het ook directory brwosing. hoe het precies werkt weet ik niet, heb het alleen een keer gezien dat het erin zat.
2000 prof weet ik niet maar in w2kserver wel
2000 prof weet ik niet maar in w2kserver wel
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
Gewoon de index.html weglaten is toch wel de simpelste oplossing.
Apache laat dan de directory inhoud zien.
IIS standaard niet, maar je kan in de Internet Services Manager op de www site, onder properties -> Home Directory de directory browsing aanvinken.
Bij IIS laat je dus default.htm enzo weg.
IIS standaard niet, maar je kan in de Internet Services Manager op de www site, onder properties -> Home Directory de directory browsing aanvinken.
Verwijderd
trucje is volgens de nieuwe nederelandse spelling truuckjeOp zondag 17 februari 2002 14:57 schreef inquestos het volgende:
[..]
weet iemand of je dit trucje (¿goed geschreven?) ook in Flash kan doen??
en ja dit is ook in flash te doen, www.flashkit.com
Het is niet mijn eigen server.Op zondag 17 februari 2002 12:13 schreef Cheatah het volgende:
Gewoon de index.html weglaten is toch wel de simpelste oplossing.
Is er iemand die kent hoe zo'n script heet die je map uitleest dan zoek ik zelf wel verder.
Verwijderd
Jij zoekt dit:Op dinsdag 26 februari 2002 15:16 schreef Peter-Paul het volgende:
Is er iemand die kent hoe zo'n script heet die je map uitleest dan zoek ik zelf wel verder.
[topic=213722/1/100]
Suc6 ermee
Mag ik vragen waarom je zoiets in Flash zou willen doen?inquestos:
weet iemand of je dit trucje (¿goed geschreven?* Willem ) ook in Flash kan doen??
Dat is allesbehalve praktisch als je het mij vraagt.
* Willem
code:
1
2
3
4
| truc (de ~ (m.)) 1 handigheid 2 kunstgreep |
Goed gespeld dus
Kun je niet iframe gebruiken?Op zondag 17 februari 2002 11:50 schreef Peter-Paul het volgende:
Hallo,
Hoe krijg je een pagina waarin staat wat er allemaal in een bepaalde map staat?
code:
1
| <iframe src="/bla/"></iframe> |
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
formuleer voortaan je vraag even iets beter in de topic plz.. 'pagina met inhoud map' oid..
Verwijderd
Denk dat jij de vraag verkeerd hebt gelezenOp dinsdag 26 februari 2002 16:08 schreef party42 het volgende:
[..]
Kun je niet iframe gebruiken?
code:
1 <iframe src="/bla/"></iframe>
Pagina: 1