Toon posts:

Wat als de mens anders geëvolueerd zou zijn?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zou de huidige wereld er uit gezien hebben, als wij niet van de aap maar bijvoorbeeld van (ik noem maar wat) de adelaar of van de kangeroe geëvolueerd waren...?

Ja, denk daar maar eens over na! ;)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 22:40

me1299

$ondertitel

En wat is als ik niet geloof dat ik van zo'n dombo aap afkomstig ben?

Dat vindt ik namelijk grote crap!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

een kangeroe zou wel voordeel hebben hab je ook geen winkel wagentje meer nodig in de supermarkt. en zouden de dames ook niet kostant aan je vragen "zou je dit even bij je willen houden want ik heb geen zakken op mijn broek". wordt je de volgende dag weer wakker blijk je weer drie aanstekers en twee pakjes sigaretten bij je te hebben terwijl je niet eens rookt.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 08:09

MicroWhale

The problem is choice

Wat nou als jij niet geboren zou zijn?

(... als gras blauw was geweest?)
(... als pinguins konden praten?)
(... als mars bewoont was?)
(... etc.)

Denk daar maar eens over na! ;)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:06

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Je kunt je het niet voorstellen, je kunt er wel over denken, maar dan is ook alles gezegd :)

ik denk niet dat we onszelf dan niet als mens gezien hadden, mensen zijn mensen, en als het overgrote deel van de mensheid eruit ziet als (wat wij nu) kangeroe noemen, dan zou de mens zichzelf echt geen kangeroe noemen?! :)

kortom, het maakt niet uit tot welke vorm je evolueert, als de mens alleen maar in een andere vorm evolueert, dan zal er niet veel wezenlijks veranderen.. (ja, stoelen zouden er anders uitzien, en tassen zijn overbodig ;))

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Kangeroes, maken die eigenlijk wel geluid? (Even afgezien van eventuele doodskreten ;).) Lijkt me lastig om alleen via gebarentaal te kunnen communiceren :).

DeathKnight:
Dat vindt ik namelijk grote crap!
Zie topic "zijn wij aliens?".

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

dombo aap
Meer als 90% van onze genen zijn gelijk... dus dan ben jij volgens je eigen beschrijving toch ook voor 90% dombo...
:)
Je mag van mij er niet in geloven maar om dan maar zo'n beest te gaan uitschelden... Die kan er toch ook niks aan doen. Trouwen sapen zijn heel slim.

Ik ben fan van dingen

Pagina: 1