Toon posts:

playstation cd naar de hel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb het spel meegenomen naar een vriend van mij en we merkte dat zijn ps2 veel aanliep en vervolgens vast liep.
nu bij thuiskomst zie ik dat op de cd een kras cq groef zit.
helemaal rond in de cd...[dus duidelijk in de ps gebeurd want hij is keurig rond]
nu speeld tekken nog wel bij mij maar bij arcade blijft ie vast lopen. zo pakt ie hem en zo loopt ie weer vast! dit is dus echt geen spelen meer
wat nu?
terug naar de winkel........?
spel is 4 dagen oud en zijn ps2 is ook in de zelfde winkel gekocht

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

PS2 terug brengen en zien of je de cd ook terug kan brengen, anders contact op nemen met de makers van het spel...

Je kunt proberen om met brasso de kras weg te werken maar aangezien hij helemaal rondt de cd loopt geef ik je weinig kans, ik weet niet hoe diep de kras is, als hij niet te diep is kun je het proberen met brasso...

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb het heprobeerd met cd dokter...maar geen resultaat!
heb het spel net 4 dagen...garantie of niet???
de kras is overduidelijk in de ps2 gebeurd....
die ik overigens 10 dagen geleden heb gekocht bij de zelfde winkel

Verwijderd

Bij welke winkel heb je hem dan gekocht? En kijk gewoon of je nog garantie hebt! Is dat nou zo moeilijk? Moeten wij dat voor je uitzoeken of zo? Ga gewoon terug naar de winkel en bespreek je probleem daar.

Verwijderd

Terugbrengen :)
Garantie op een PS2 heb je per definitie.
Of ze de cd vervangen is de vraag als de PS2 de oorzaak is :P

Verwijderd

Je betaald voor de inhoud van de cd dat cdtje zelf is dus niet zo duur, ik denk dat ze je wel een nieuwe geven als je de kapotte terugggeeft ik zou eerst ff bellen met de makers van het spel. En zoiezo die PS2 van je vriend terug geven en vertellen wat er gebeurd is. Maar ja kan je denk ik zelf ook wel bedenken.
Pagina: 1