Toon posts:

Prog voor Autom.CDbranden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen beste medetweakers

Ik ben van plan om een brandsysteem te bouwen want ik heb nog een 4x HP brander en een 52x LG CD-ROM liggen.

Nou is mijn vraag ik wil een programma hebben wat gewoon een CD (in de CD-ROM speler) direct kopieert naar mijn CD-RW dus ik wil er geen toetsenbord of monitor enz aan hebben zitten alleen een netwerk kaart waarbij ik wel op afstand de desktop kan overnemen. Maar die desktop overnemen is alleen voor problemen of voor instellingen aan het systeem.

Ik maak vaak images voor op het werk en deze moeten dan meestal 10x worden gekopieerd en ik gebruik mijn systeem veel voor alle andere dingen en niet voor het branden van CDs.

Dus in het kort ik zoek een programma dat automatisch een volle CD naar een lege kopieert. (zoiets als cloneCD).

Wie weet wel programma ik kan gebruiken?

Ik heb al de Search gebruikt.....maar niets kunnen vinden.

Mijn systeem:
AMD K6-2 375
512MB Ram
20GB harddisk of 15GB
LG 52X CD-ROM
HP 8100i CD-RW (4x2x24x)
Realtek Netwerk kaartje
Windows 2000 of WinXP Prof.

Verwijderd

Je zal er toch bij moeten blijven om de CD er in te stoppen. Maar kun je met remote desktop geen software draaien(heb ik nog nooit geprobeert)?

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 11:12

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik denk niet dat dat gaat lukken!

Helaas!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan met PC Duo de desktop overnemen dat doe ik nu ook met de servers van het werk en thuis daarmee is het wel mogelijk om diversen software te starten en te gebruiken.
Alleen het zal zo makkelijk zijn als je er alleen maar de CD's ik hoeft te stoppen en dat de PC de CD zelf overzet naar de CD-R. (mag eerst ook naar de HD en dan naar CD-R(W)