• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Hier een zooi stellingen van iemand:

1) We zijn nooit op de maan geweest
2) De mens is een kruising tussen een aap/buitenaardse wezen hybride
3) We hebben tussen de dinosauriers geleefd
4) Dinosauriers zijn uitgestorven omdat ze te groot waren om de ark in te kunnen
5) De asteroideinslag heeft een zondvloed veroorzaakt
6) Het menselijke ras heeft zich door incest na de zondvloed opnieuw op doen bloeien doordat Noach een Master DNA had
7) God is goed want hij is groot, en wij zijn klein, daarom moeten we hem loven
8) 99,99% van alle mensen gaat naar de hel
9) Evolutietheorie is onzin.
10) Als er een kernoorlog komt gaan we allemaal dood.
11) Alles wat in de Bijbel staat is waar, en waargebeurd
12) Katholieken gaan allemaal naar de hel, vooral die uit Zuid-Amerika
13) Alle religies behalve die van de Bijbel zijn ontstaan door buitenaardse invloeden, die de 1e richtlijn van de Federatie aan hun laars gelapt hebben.
14) De afstanden die geleerden noemen tussen de sterren is veel te groot geschat. Op basis van de lichtkracht en afstand van de zon, en lichtkracht van de sterren is dit aan te tonen.
15) Het heelal dijdt helemaal niet uit, dit is optisch bedrog.
16) Alles wat de moderne wetenschap in de weg staat wordt in de doofpot gestopt.
17) Close encounters worden in de doofpot gestopt.
18) Radioactive decay, carbon-dating, modern geology, de periodic table, etc, zijn allen onzin.

(sorry voor de slechte vertaling)

Verwijderd

Wie heeft dit gezegd?
50% van wat er staat is onzin!
11) Alles wat in de Bijbel staat is waar, en waargebeurd
2) De mens is een kruising tussen een aap/buitenaardse wezen hybride
Deze twee spreken elkaar tegen. Als alles wat erin de Bijbel staat waar is kan quote 2 niet waar zijn/

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Hmm... 5 en 10 zijn waar. :)

De rest is onzin. Ik wil op verzoek ook nog wel uitleggen waarom.

12 vind ik trouwens helemaal een mooie! Voor mij persoonlijk is het ook een grove belediging, maar dat terzijde. Er staat "alle katholieken gaan naar de hel", prima, maar wat moet ik me dan voorstellen bij "vooral die uit Zuid-Amerika"? Naar de hel gaan is niet iets wat je in meer of mindere mate kunt doen. Je gaat of je gaat niet.

Pero no, hombre -- la gente Sudamericana es muy amable, y no fuere al infierno si Dios tendría un corazón ;).

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Die persoon die die stellingen heeft opgesteld... is dat toevallig een gefrustreerde blanke Amerikaanse christelijke creationist van in de dertig? Afbeeldingslocatie: http://www.hippie.nu/~unicorn/smile.gif

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik geloff in nummer 10
Als er een kernoorlog komt gaan we allemaal dood
Hoe sneller des te better.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ik denk ook dat alleen 10 waar is. De rest slaat nergens op.

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

5 is niet echt onzin, even aangenomen dat ze met "zondvloed" gewoon een kolossale overstroming bedoelen. Reken maar dat die zwerfkei die 65mln jaar geleden op Yucatán neerkwam flink wat water verplaatst heeft.

Bedoelen ze met "een zondvloed" eigenlijk "de zondvloed" waarbij er dus geen stukje droog land overblijft, dan is het ook je reinste onzin :).

Maar is er iemand die iets positiefs (en liefst ook zinnigs) kan zeggen over de andere stellingen?

Of heeft die persoon die deze stellingen heeft opgesteld iets van een website of zo waar ze uitgelegd worden?

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Dit is het niet waard om op te reageren. Toch doe ik het. Ok:
1) Want?
2) Hoe dat?
3) O ja?
4) Dat zegt Mark Twain ook. Maar dan voor de grap: "All these facts were suppressed, in the Biblical account. You find not a hint of them there. The whole thing is hushed up. Not even the names of those vast creatures are mentioned. It shows you that when people have left a reproachful vacancy in a contract they can be as shady about it in Bibles as elsewhere. Those powerful animals would be of inestimable value to man now, when transportation is so hard pressed and expensive, but they are all lost to him. All lost, and by Noah's fault. They all got drowned. Some of them as much as eight million years ago."
5) Definieer zondvloed
6) Bewijs zondvloed; bewijs Noach; bewijs incest; bewijs god.
7) Wat is god? De zon is groot, wij zijn klein. Dus we moeten de zon loven.
8) Nee nee: "There are several religions on earth that claim that people who do not follow that religion go to hell. Since there are several of those, and no one belongs to more than one religion, everybody goes to hell."
9) 'Tuurlijk.
10) Goede kans.
11) Is dat zijn definitie van waarheid?
12) Dat klopt, want iedereen gaat naar de hel.
13) Deus de bijbel is ontstaan door aardse invloeden? Dus hij is toch verzonnen! :)
14) In mijn werkcolleges STKST hebben ze mij dan zeker verkeerde meetgegevens verstrekd, want ik kwam toch echt goed uit.
15) Hihihih. Grappig mannetje.
16) Daarom staan deze quotes hier?
17) Definieer close encouters. Bewijs close encouters.
18) Volgens mij heeft deze gast een andere definitie van onzin dan ik.

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1