Toon posts:

browser en geen java...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
maatje van mij heeft een ouwe p1 staan en wil graag wat games op het net spelen...maar krijgt dus het bekende kruisje in beeld....hij draaid win 95.
ben effe wezen kijken bij sun.com en tucows en heb 2 verschillenden java's gedownload....een van 2.4 mb en een van 8,2 mb.
geinstalleerd maar geen spel????
ps heb de proggies gepakt voor 95/98
weet iemand een eenvoudige oplossing hiervoor?
thnx

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welke browser gebruikt 'ie? En welke bestandjes heb je nu geinstalleerd - de bestandsgrootte zegt me niet echt veel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
explorer 5 gebruikt ie......
spellen die ie wil spelen zijn:http://www.omroep.nl/bnn/firstwave/game1/
wat ik geinstal. heb is java platform j2se 1.4
en java 2 runtime 1.4.0 beta 2

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Is er geen andere dan een beta te vinden? Voor de rest zou 't wel moeten werken als de rechten in IE goed staan ene r geen vuurmuur / NAT draait - of zou er te kort geheugen zijn?

(Ik sta trouwens na een keertje uit sgieuwnierigheid spelen meteen bovenaan in de highscore, 't kan dus niet echt moeilijk zijn :))

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft 48 mb geheugen...moet meer dan genoeg zijn voor zoiets toch?
heb je mischien een linkje naar een java proggie dat wel geschikt zou zijn...alvast bedankt
ps je high score ligt eraf....lol

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Ik gebruik zelf 1.3.1.02, hier te vinden

Maar er draait geen firewall, en hij zit rechtreeks op het net neem ik aan - anders zou je daar even naar moeten kijken.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Ik zie nu opeens dat de highscore helemaal niet bewaard blijft |:(

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:19
zelf heb ik ook java 1.4 met de browser Opera 6.01 en IE 6.0, en daar werkt het mee, dus daar zou het niet aan moeten liggen ;)

ga anders een naar Windows Update, misschien staan daar nog wel dingen bij :P

BTW: * Klovan staat nu aan top met de score 2650 ;)
Pagina: 1