Toon posts:

tekken tag of doa 2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voor de ps2 natuurlijk!
vindt doa2 beter spellen maar tekken is weer veel uitgebreider hmmmm

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik heb ze beide en moet zeggen dat ze beide voordelen en nadelen hebben.

Verwijderd

Misschien wil hij.. en ik ook wel een beetje, weten welke de minste nadelen en de meeste voordelen heeft...

Verwijderd

Ik persoonlijk vind Tekken leuker. Bij DOA heb ik vaak het idee dat wanhopig op toetsen rammen ook wel gruwelijke combinaties oplevert.

Ik heb niet het idee dat ik helemaal de controle heb over het poppetje enzo. Bij Tekken heb ik dat wel.

/me zegt er wel bij dat ie al heel wat langer tekken speelt dan DOA2

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog een probleem met tekken mischien kan die er meteen achteraan:
hebhet spel meegenomen naar een vriend van mij en we merkte dat zijn ps2 veel aanliep en vervolgens vast liep.
nu bij thuiskomst zie ik dat op de cd een kras cq groef zit.
helemaal rond in de cd...[dus duidelijk in de ps gebeurd want hij is keurig rond]
nu speeld tekken nog wel bij mij maar bij arcade blijft ie vast lopen. zo pakt ie hem en zo loopt ie weer vast!
wat nu?
terug naar de winkel........?

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:19
Ligt eraan hoe lang je hem hebt. Als je hem net gekocht hebt kan je ze vast wel ŽovertuigenŽ dat die kras er bij aankoop al inzat. Maar als je het al een maand in huis hebt geloof geen enkele winkelier natuurlijk dat dat bij aankoop al was.

Trouwens leuk topic, omdat beide spellen over twee weken voor 35 in de Platinum serie van Sony komen te zitten. En ik heb ze beide niet :-)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Is die Doa 2 precies hetzelfde als die van de Dc? Die vond ik eigenlijk tegenvallen, want de grootste nadeel is dat je niet veel mannetjes hebt, alleen een stuk of 10 :( Maar het spel ziet er wel verschikkelijk mooi uit, vooral die zwarte kickboxer als die een glimmende teletubbie pak aan heeft :9

Maar TTT heb ik bij een vriend gespeelt en na 10 minute vond ik het eigenlijk een beetje vervelen, maar je kan wel veel mannetjes unlocken, Tekken 3 vond ik daarentegen wel erg leuk :? Maar ik zou als ik jouw was geen TTT en Doa 2 kopen, w8 dan liever op Tekken 4 of Virtua Fighter 4 :)

Verwijderd

Ik vind ze allebei wel vet alleen vind ik dat Tekken iets langer meegaat dan DOA2. DOA2 heb je namelijk vrij snel helemaal uitgespeelt bij tekken duurde dit wat langer

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
DoA2 vind ik helemaal geweldig, ik heb het laatst met de vriendin van een goeie vriend van mij gespeeld, haha lol dat we hadden. :+

Maar winnen was wel errug moeilijk :X

Verwijderd

doa2 heeft hele mooie graphics en gameplay, maar tekken tag ken ik niet zo goed.

Verwijderd

Zal nu voor VF4 gaan
errug vette gameplay en moves

Verwijderd

VF4 vond ik nix bijzonders aan.... ik heb nog minder het gevoel dat ik controle heb over het mannetje dan bij doa2 maar doa2 vonnik wel leuk :+

(wat wil ik nou eigenlijk?)

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Ik ben voor doa 2 gegaan.
Wat ook een voordeel is van doa2 dat je met buttonbashing op very easy het spel kan uitspelen. Dat is leuk als er iemand bij je komt die slecht is in gamez, doordat er zoveel moves per karakter zijn doet ie altijd wel wat goeds.

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
ALs je vroeger al heel veel Tekken hebt gespeeld zal TTT je niet echt bevallen, dezelfde bekende karakters, moves, etc. alleen de graphics zijn een beetje opgepoetst (zie het als een verzameling met grafische update).
Doa2 daarentegen is iets echt nieuws, en vond ik leuker, mede omdat de 2-speler mode handig te leren is zodat iedereen het na een half-uurtje wel kan...
Voor die 35 euro zijn ze beide leuk, voor 70 zou ik ff vf4 en tekken 4 afwachten...

Verwijderd

Beide zijn wel lekker alleen zou ik even wachten aangezien ze binnekort in de Platinum bak moeten gaan liggen :D

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:50
Tekken Tag Tournament eigenlijk nooit gespeeld, toen ik um zag in de gameshop vond ik um eigenlijk best tegenvallen. Maar ik wacht met smart op Tekken 4!! :9~

DOA2 heb ik wel in mijn bezit, vond ik eerlijk gezegd ook wat tegenvallen. Wel mooie graphics, goeie muziek en speelt lekker weg, maar ik was er heel snel op uitgekeken.

Geen van beide spellen komen iig nog niet in de buurt van Tekken 3 (toen dat nog zo goed was natuurlijk :)) of Soul Calibur, wat WEL superverslavend is.

Join het GoT Pulse-Team!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Op maandag 18 februari 2002 16:25 schreef DenMan het volgende:
DOA2 heb ik wel in mijn bezit, vond ik eerlijk gezegd ook wat tegenvallen. Wel mooie graphics, goeie muziek en speelt lekker weg, maar ik was er heel snel op uitgekeken.
Die games worden al snel saai als je tegen de computer speelt. Die games zijn er gewoon voor gemaakt om met je maten of broertje te spelen, en dan vervelen ze allebei niet snel

Mijn persoonlijke voorkeur gaat trouwens uit naar DOA 2

Ik, geheel anders

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik heb DOA2 voor de PS2 en hij's best vet... zou het alleen kopen als je tegen andere mensen gaat spelen... tegen de computer verveelt dat snel (maar dat heb ik met alle vechtspellen)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

DOA2 is beter dan tekken-tag:

Je heb een counter move waarmee je kicks,punches,en special moves can counteren of een combo mee breken.

Een countermove kan je weer pakken met grab,dus de persoon pakken en dingen met die gast doen.

Grab kan je weer tegen houden met punches,kicks,special moves.

Dus het is een rock,paper,sisor game.
Erg vet.

Thy will see the light...

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op maandag 18 februari 2002 21:00 schreef 7th het volgende:
DOA2 is beter dan tekken-tag:

Je heb een counter move waarmee je kicks,punches,en special moves can counteren of een combo mee breken.

Een countermove kan je weer pakken met grab,dus de persoon pakken en dingen met die gast doen.

Grab kan je weer tegen houden met punches,kicks,special moves.

Dus het is een rock,paper,sisor game.
Erg vet.
Dat klopt wel... in het begin zit je waarschijnlijk gewoon knoppen te rammen :+ maar als je de counter moves door hebt is het opeens supervet... vooral tegen mensen die dat niet kunnen >:)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:50
Op maandag 18 februari 2002 20:53 schreef LegalAlien het volgende:

[..]

Die games worden al snel saai als je tegen de computer speelt. Die games zijn er gewoon voor gemaakt om met je maten of broertje te spelen, en dan vervelen ze allebei niet snel

Mijn persoonlijke voorkeur gaat trouwens uit naar DOA 2
Jawel, maar daarin vond ik Tekken 3 en Soul Calibur juist weer sterk. DOA 2 vond ik tegen elkaar niet zoals ik het verwacht had.

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

doa2 ruled zwaar !! no doubt

de vele en phatte moves, tag mode met tag moves en de interactieve omgevingen maken het de beste fighter tot nu toe. TTT heeft misschien meer karakters maar speelt gewoon lomp, en heeft niks nieuws te bieden.

Verwijderd

Er is een GROOT verschil tussen DOA2 en DOA2 Limited Edition. Veel sneller, veel meer moves, meer pakjes, en meer characters.

Tekken Tag > DOA 2. Tekken Tag beter

Tekken Tag > DOA2 LE. LE beter.

DOA2 vergelijken met LE maakt de oude geen f*k aan.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Tekken Tag, zonder twijfel, briljant spel, met onwijs veel verschillende moves, hoe meer je oefent hoe beter je word.

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:20

Appie

F1RST Racing

Op zondag 17 februari 2002 10:58 schreef s_roubos het volgende:

Trouwens leuk topic, omdat beide spellen over twee weken voor 35 in de Platinum serie van Sony komen te zitten. En ik heb ze beide niet :-)
Hhehee pcies: mijn ID om dit topic te volgen

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Pagina: 1