Verwijderd
Verwijderd
Ik heb niet het idee dat ik helemaal de controle heb over het poppetje enzo. Bij Tekken heb ik dat wel.
/me zegt er wel bij dat ie al heel wat langer tekken speelt dan DOA2
hebhet spel meegenomen naar een vriend van mij en we merkte dat zijn ps2 veel aanliep en vervolgens vast liep.
nu bij thuiskomst zie ik dat op de cd een kras cq groef zit.
helemaal rond in de cd...[dus duidelijk in de ps gebeurd want hij is keurig rond]
nu speeld tekken nog wel bij mij maar bij arcade blijft ie vast lopen. zo pakt ie hem en zo loopt ie weer vast!
wat nu?
terug naar de winkel........?
Trouwens leuk topic, omdat beide spellen over twee weken voor 35 in de Platinum serie van Sony komen te zitten. En ik heb ze beide niet :-)
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Maar TTT heb ik bij een vriend gespeelt en na 10 minute vond ik het eigenlijk een beetje vervelen, maar je kan wel veel mannetjes unlocken, Tekken 3 vond ik daarentegen wel erg leuk
Verwijderd
Maar winnen was wel errug moeilijk
Verwijderd
(wat wil ik nou eigenlijk?)
Wat ook een voordeel is van doa2 dat je met buttonbashing op very easy het spel kan uitspelen. Dat is leuk als er iemand bij je komt die slecht is in gamez, doordat er zoveel moves per karakter zijn doet ie altijd wel wat goeds.
Vandaag is het feest en morgen ook.
Doa2 daarentegen is iets echt nieuws, en vond ik leuker, mede omdat de 2-speler mode handig te leren is zodat iedereen het na een half-uurtje wel kan...
Voor die 35 euro zijn ze beide leuk, voor 70 zou ik ff vf4 en tekken 4 afwachten...
Verwijderd
DOA2 heb ik wel in mijn bezit, vond ik eerlijk gezegd ook wat tegenvallen. Wel mooie graphics, goeie muziek en speelt lekker weg, maar ik was er heel snel op uitgekeken.
Geen van beide spellen komen iig nog niet in de buurt van Tekken 3 (toen dat nog zo goed was natuurlijk
Die games worden al snel saai als je tegen de computer speelt. Die games zijn er gewoon voor gemaakt om met je maten of broertje te spelen, en dan vervelen ze allebei niet snelOp maandag 18 februari 2002 16:25 schreef DenMan het volgende:
DOA2 heb ik wel in mijn bezit, vond ik eerlijk gezegd ook wat tegenvallen. Wel mooie graphics, goeie muziek en speelt lekker weg, maar ik was er heel snel op uitgekeken.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat trouwens uit naar DOA 2
Ik, geheel anders
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Je heb een counter move waarmee je kicks,punches,en special moves can counteren of een combo mee breken.
Een countermove kan je weer pakken met grab,dus de persoon pakken en dingen met die gast doen.
Grab kan je weer tegen houden met punches,kicks,special moves.
Dus het is een rock,paper,sisor game.
Erg vet.
Thy will see the light...
Dat klopt wel... in het begin zit je waarschijnlijk gewoon knoppen te rammenOp maandag 18 februari 2002 21:00 schreef 7th het volgende:
DOA2 is beter dan tekken-tag:
Je heb een counter move waarmee je kicks,punches,en special moves can counteren of een combo mee breken.
Een countermove kan je weer pakken met grab,dus de persoon pakken en dingen met die gast doen.
Grab kan je weer tegen houden met punches,kicks,special moves.
Dus het is een rock,paper,sisor game.
Erg vet.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Jawel, maar daarin vond ik Tekken 3 en Soul Calibur juist weer sterk. DOA 2 vond ik tegen elkaar niet zoals ik het verwacht had.Op maandag 18 februari 2002 20:53 schreef LegalAlien het volgende:
[..]
Die games worden al snel saai als je tegen de computer speelt. Die games zijn er gewoon voor gemaakt om met je maten of broertje te spelen, en dan vervelen ze allebei niet snel
Mijn persoonlijke voorkeur gaat trouwens uit naar DOA 2
Verwijderd
de vele en phatte moves, tag mode met tag moves en de interactieve omgevingen maken het de beste fighter tot nu toe. TTT heeft misschien meer karakters maar speelt gewoon lomp, en heeft niks nieuws te bieden.
Verwijderd
Tekken Tag > DOA 2. Tekken Tag beter
Tekken Tag > DOA2 LE. LE beter.
DOA2 vergelijken met LE maakt de oude geen f*k aan.
Hhehee pcies: mijn ID om dit topic te volgenOp zondag 17 februari 2002 10:58 schreef s_roubos het volgende:
Trouwens leuk topic, omdat beide spellen over twee weken voor 35 in de Platinum serie van Sony komen te zitten. En ik heb ze beide niet :-)
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!