Toon posts:

Warcraft III grote Battle Realms Ripoff

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja...Eigenlijk kan je het niet zo noemen, want W3 is al wat langer in produktie dan BR

Maar vice versa kan ook niet het geval zijn

Zie je onderstaande Pics
Warcraft 3
Afbeeldingslocatie: http://www.battlerealms.kit.net/photo/WC3ScrnShot_010100_090407.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.battlerealms.kit.net/photo/WC3ScrnShot_010100_070530.JPG

Battle Realms
Afbeeldingslocatie: http://battlerealms.ubi.com/ss/3_lotusbuildings.gif

Ook de Lotus clan is precies hetzelfde
Gameplay Schijnt ook al (bijna) hetzelfde te zijn

Verwijderd

hmm als de gameplay hetzelfde is als battle realms , dan wordt w3 een buttspel. ( een mening dus he ) ik had gehoopt op een wat meer overzichtelijk spel. bij battle realms vind ik persoonlijk alles te snel gaan.

Verwijderd

ik heb gister effe de beta gespeeld en ik vond het al meteen een stuk cewler dan battle realms...

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ik wist het.. appels met peren vergelijken is toch niet zo heel moeilijk

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

kewl als dat zo is verheug ik me des te meer op W3, ik heb ook die beta gedownd maar kan er niet op spelen, is er eigenlijk al een bnet emu? Battle realms vond ik erg gaaf maar w3 lijkt mij toch wel iets gaver :)

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Battle Realms zuigde echt ... de build is al niet eens te vergelijken ...

...

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
deze screenshots vind ik oo kniet echt optimaal vergelijken (als battle realms user)

wie gebruikt er nou zo'n laag gezichtspunt bij warcraft, dan is alles usper onduidelijk. en die battle realms lijkt nu net sprites ofzo, terwijl het grafisch een erg goed spel is.

edit: zowiezo is een beta vergelijken met een heel spel niet al te snugger imho

Human Bobby

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
Op zondag 17 februari 2002 11:16 schreef AwesomE het volgende:
waarom dan? zeker niet gekocht in de winkel

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 11:16 schreef AwesomE het volgende:
hoezo??
begreep je nix van BR omdat je niet wist hoe je het moet spelen??

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Op zondag 17 februari 2002 11:18 schreef KingSky het volgende:

[..]

hoezo??
begreep je nix van BR omdat je niet wist hoe je het moet spelen??
hehe vertel mij es over rijstplukken ;)

ik vond de eerste paar levels niet echt boeiend ...

...

Verwijderd

waren ze ook neit, na het 3de level begon het interessant te worden :)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:24
kvind battle realms anders wel kewl, dus warcraft zal dit nog wel gaan verbeteren :P

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Op zondag 17 februari 2002 08:44 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik heb gister effe de beta gespeeld en ik vond het al meteen een stuk cewler dan battle realms...
Die heb ik nu ook bijna binnen, die van 10 Feb toch heh?

Kan je in die beta spelen of is het nog gewoon echt zo'n alpha beta net als Unreal2 toen.

w00t

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 14:43 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

Die heb ik nu ook bijna binnen, die van 10 Feb toch heh?

Kan je in die beta spelen of is het nog gewoon echt zo'n alpha beta net als Unreal2 toen.
met wat handige url's lukt het om te lannen ja >:).. helaas kan ik die niet geven aangezien die ook een cd key hebben..

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53
Ik zal die beta ook wel is willen spelen maargoed er zal wel niemand zo vriendelijk zijn om me eraan te helpen ;)

ReV3rEnD: jij zei dat je de beta hebt gespeeld. Is het een beetje overzichtelijk? En hoe is het met de gamespeed?

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Gamespeed staat in de beta op fast, ik vind het een goede snelheid om te spelen, spel gaat niet te traag maar ook niet te snel. Gameplay wijst zichzelf wel, na 20 minuten had ik iig een level 9 lich die vage spells stond te casten :)

Besturing is ook goed, al kan ik het gebruik van sneltoetsen wel aanraden, het enige wat fijn zo zijn is dat je zou kunnen uitzoomen, op dit moment kan je alleen inzoomen (naar zo'n vaag standpunt dus)

Graphics zijn ook prima, op 1024x768x32 loopt bij mij alles iig nog prima (GF1, hoger gaat ook niet :P )

Battle Realms heb ik nooit gespeeld, dus daar kan ik niks op zeggen, enige nadeel is de kleine hoeveelheid units (Stuk of 10 per ras) ik hoop dat dat er in de volledige versie iets meer zijn, en het limiet aan gastjes (alhoewel ik er van uit ga dat dat allemaal is in te stellen in de volledige versie)

Verder zijn waarschijnlijk sommige rassen in bepaalde maps wel in het voordeel, vooral omdat ze nogal verschillend omgaan met bomen, een beetje variatie in de maps zou trouwens ook wel fijn zijn, maar ik neem aan dat ze dat ook veranderen..

Iig is de beta dus wel cool om te spelen :)

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 16:39
Op zondag 17 februari 2002 15:50 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

met wat handige url's lukt het om te lannen ja >:).. helaas kan ik die niet geven aangezien die ook een cd key hebben..
yup dat was een cool lan potje vanmiddag niet? ;)
dit spel is zwaar dope... kijk ff in de warcraft 3 topic voor tut hoe om LAN te doen.
files moet je zelf maar zoeken worden niet gegeven ivm. de illigaliteit ervan >:)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:28
Je kunt dmv 2 kleine aanpssingen met de warcraft 3 beta demo op een open battle.net spelen... echter ik heb 1 IP van een open bnet van iemand gekregen alleen daar krijg ik een foutmelding, ik kan wel account maken maar niet inloggen :?

Tis dus ff wachten tot die gast weer online is :) en dan maar los met die demo...

Geef mij maar een Warsteiner.

Pagina: 1