"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
oogjes open, snaveltjes dicht
Verwijderd
Verwijderd
Ja MS is wel slim, de jongelui van tegenwoordig aan hun binden zodat zij, de werknemers van de toekomst, een goede indruk van MS hebben!Op zondag 17 februari 2002 10:55 schreef raymanontweakers het volgende:
Misschien hoeven ze dat niet omdat ze door java gigantische veel naams bekendheid krijgen. Net als microsoft voor msn en hotmail enz.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
iddOp zondag 17 februari 2002 10:57 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Ja MS is wel slim, de jongelui van tegenwoordig aan hun binden zodat zij, de werknemers van de toekomst, een goede indruk van MS hebben!
Alleen wel sterk verouderd
enneuh Grablinco, er zit een typo in je sig : "knowlage" ipv "knowledge"
Om JAVA in een product te verwerken moeten bedrijven Sun betalen. Ik citeer vanaf http://servlet.java.sun.com/help/legal_and_licensing/software#87:Op zondag 17 februari 2002 10:56 schreef Zef het volgende:
Verkopen van licenties aan grote bedrijven als Oracle, HP en voorheen Microsoft (om Java te gebruiken in hun producten).
Daarnaast zal Sun ook nog geld verdienen aan zaken als certificeringen. Bovendien is Sun een grote concurrent van Microsoft en Sun ziet graag dat Microsoft's macht verkleint wordt en met Java begint dat al aardig te lukken.How do I know if I need a commercial source code license?
Commercial source licensing is required if you want to take our OEM source code and merge it into a commercial product. For example, browser companies that add the Java interpreter and class libraries to their browsers.
You do not need a source code license to write and distribute applets or applications in the Java language. Sun's binary license on our web page permits developers to write software in the Java language, as well as distribution of the binaries for the Java interpreter along with applications, at no cost.
Op zondag 17 februari 2002 03:52 schreef Don Facundo het volgende:
Opbrengsten uit koffie. Echt waar.
Verwijderd
Anders mail je ze, hier hebben jullie een paar duizend
Ik heb hun (mijn) rekening nummer mail me ervoor maar.
Ik zal ervoor zorgen dat het aankomt
Laat die mier met rust johOp zondag 17 februari 2002 16:12 schreef Soultaker het volgende:
Hoe verdient Sun geld aan Java.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
heb ik deze topic geopend?
huh?Op zondag 17 februari 2002 16:12 schreef Soultaker het volgende:
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Is dit trouwens het einde van het sterretjestijdperk? Ik zie haast geen topics meer met sterretjes, en bij deze titel ook niet...Op zondag 17 februari 2002 17:01 schreef mbravenboer het volgende:
Op speciaal verzoek van Soultaker.
Verwijderd
Wilt iemand dit uitleggen ?Op zondag 17 februari 2002 16:12 schreef Soultaker het volgende:
na heel lang en diep na denken ben ik er achter gekomen,Op zondag 17 februari 2002 19:10 schreef Rahman Advany het volgende:
[..]
Wilt iemand dit uitleggen ?
maar ik zeg het niet
Bij minimale syntaxtische aanpassingen (hoofdletters d/t etc) lijkt het mij overbodig. Voor echte aanpassingen probeer ik het * niet te vergetenelnino: Is dit trouwens het einde van het sterretjestijdperk? Ik zie haast geen topics meer met sterretjes, en bij dez titel ook niet...
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Knowlage Is Power... Arm Yourself!Op zondag 17 februari 2002 11:09 schreef Grablinco het volgende:
ja alleen jammer dan voor M$ dat ie dan zo vaak crashed, dat zijn dan weer de slechte ervaringen.
uh, volgens mij schrijf je dat als knowledge.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Had ik al gezegdOp zondag 17 februari 2002 20:05 schreef chem het volgende:
[..]
Knowlage Is Power... Arm Yourself!
uh, volgens mij schrijf je dat als knowledge.
Verwijderd
Mhhh ze zouden je hiervoor een NOW moeten gevenOp zondag 17 februari 2002 19:24 schreef GiLuX het volgende:
[..]
na heel lang en diep na denken ben ik er achter gekomen,
maar ik zeg het niet
je krijgt een Not Authorized Warning van mij
Ik denk daarbij aan bv Borland die royalties moet betalen aan Sun voor hun JBuilder omgeving.
Kan zijn van niet, maar het zou me toch plausibel lijken.
https://fgheysels.github.io/