Toon posts:

SWF file opslaan vanuit IE?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IS het mogelijk om vanaf een website een .swf file op te slaan, en zo ja hoe?? IK heb het geprobeert maar lukt niet, anders zou dit een goeie beveiliging zijn tegen t kopieren van je site.

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 00:52 schreef Maurice16 het volgende:
IS het mogelijk om vanaf een website een .swf file op te slaan, en zo ja hoe?? IK heb het geprobeert maar lukt niet, anders zou dit een goeie beveiliging zijn tegen t kopieren van je site.
ja dit is mogelijk maar ik zou het niet doen.
Waarom een swf opslaan als je zelf flash kan leren.
Er zijn ook programmas waarmee je de flash kan binnenhalen en kan bewerken.

Verwijderd

je kan de .swf file uit je chace halen... is wat omslachtig maar werkt wel.

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

je pakt een download accelerator, je klikt op custom URL, je voert het adres van het *.swf filetje in, en voila

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 00:54 schreef tweak-ed het volgende:

[..]

Er zijn ook programmas waarmee je de flash kan binnenhalen en kan bewerken.
Welke zijn dit dan?? En waar kan ik ze vinden heb al gezocht met de search maar vind niks daar over

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 00:55 schreef barry het volgende:
je kan de .swf file uit je chace halen... is wat omslachtig maar werkt wel.
het is zelfs mogelijk om met speciale apparatuur (ik noem een osciloscoop) de flash uit het register te ontrekken hoewel dit wel underground techniek is

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 00:56 schreef Maurice16 het volgende:

[..]

Welke zijn dit dan?? En waar kan ik ze vinden heb al gezocht met de search maar vind niks daar over
zoek effe op google.com
ik heb er laatst nog 1 gevonden bij cnet die gratis was down te loaden.
Succes!!

Verwijderd

je kan flash animaties inderdaad 'open breken' zelfs het hele actionscripting kan je dan zien. volgens mij kun je op www.flashkit.com dit programma downloaden. het programma schijnt wel een trojan horse te bevatten; vrij link lijkt me!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 00:58 schreef tweak-ed het volgende:

[..]

zoek effe op google.com
ik heb er laatst nog 1 gevonden bij cnet die gratis was down te loaden.
Succes!!
Heb je dat programmatje nog??
OF anders enig idee hoe dat programmatje hete?? Of waar je op heb gezocht??

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 01:04 schreef Maurice16 het volgende:

[..]

Heb je dat programmatje nog??
OF anders enig idee hoe dat programmatje hete?? Of waar je op heb gezocht??
ja heb ik nog
ja dat weet ik ook nog, flashext_v1.exe
ik heb gezocht op flash actionscript extraction in google.com

Verwijderd

(no offense) maar met zo'n programma schendt je wel het copyright van de maker. ik denk niet dat de gemiddelde maker van een flash animatie staat te juichen bij dergelijke programma's. lijkt me wel even een puntje om bij stil te staan

Verwijderd

Topicstarter
Als je ff tijd hebt zou je hem dan misschien willen mailen naar m.denhertog@planet.nl

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 01:09 schreef barry het volgende:
(no offense) maar met zo'n programma schendt je wel het copyright van de maker. ik denk niet dat de gemiddelde maker van een flash animatie staat te juichen bij dergelijke programma's. lijkt me wel even een puntje om bij stil te staan
om vervolgens weer vrolijk verder te gaan >:)

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 01:09 schreef barry het volgende:
ja sorry, heb je gelijk in. Ik denk dat het dan ook niet verstandig is als ik het mail.
Ik delete het programma wel.
thx!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 01:11 schreef tweak-ed het volgende:

[..]

ja sorry, heb je gelijk in. Ik denk dat het dan ook niet verstandig is als ik het mail.
Ik delete het programma wel.
thx!!
Voordat je hem delete, mail hem mij dan eerst ff >:)

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 01:16 schreef Maurice16 het volgende:

[..]

Voordat je hem delete, mail hem mij dan eerst ff >:)
sorry, ik heb hem al gedelete.....als jij me een undelete proggie kan sturen, kan ik hem proberen terug te halen?

Verwijderd

ik denk dat als je een flash animatie 'kraakt' om te kijken hoe het technisch in elkaar zit dat dat copyright technisch wel legaal is; moet kunnen lijkt me. een op een kopieren lijkt me 'not done' dat mag duidelijk zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 01:21 schreef barry het volgende:
ik denk dat als je een flash animatie 'kraakt' om te kijken hoe het technisch in elkaar zit dat dat copyright technisch wel legaal is; moet kunnen lijkt me. een op een kopieren lijkt me 'not done' dat mag duidelijk zijn
Idd het is niet om iemands werk te jatten ofzo maar om te kijken hoe ie in elkaar zit.

Heb gekeken op cnet maar dat progje is zo niet te vinden

Verwijderd

heb je het progje al gevonden?

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

Om nog een beetje diepgang te geven aan dit topic: waarom wil je het saven en wat ga je er dan mee doen?

Als je wil kijken hoe het in elkaar zit, dan kan je ook gewoon een tutorial van dat effect zoeken
En nee het is geen beveiliging...

Verwijderd

zo'n programma is alleen handig om te kijken hoe iets in elkaar zit. als je namelijk al op het niveau zit dat je weet hoe het globaal in elkaar zit dan heb je niet zo heel veel aan een dergelijk programma lijkt me (no offense).

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 13:59 schreef barry het volgende:
zo'n programma is alleen handig om te kijken hoe iets in elkaar zit. als je namelijk al op het niveau zit dat je weet hoe het globaal in elkaar zit dan heb je niet zo heel veel aan een dergelijk programma lijkt me (no offense).
ik denk niet dat zulke programaas gemaakt zijn om puur en alleen te kijken, want wat belangrijker is is het doorgeven van de technieken die gebruikt word, sharen noem ik dat gekscherend ook wel. Als we niet sharen, dan kunnen we ook niks bereiken.
daarom vind ik een forum als got met dit hoge niveau ook heel goed!
Pagina: 1