Verbeteringen Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024
Is het misschien mogelijk de pricewatch iets aan te passen op een paar punten?

De grafiekjes zoals die er nu staan vind ik niet echt duidelijk, wat is nou bijvoorbeeld de blauwe lijn "Min. vanaf nulpunt" :?
En wat is de grijze staafgrafiek op de achtergrond?
Waarom staat er rechtsonder naast de grafiek een blauwe 0 (geeft een verkeerd beeld van de X-as)?

Is het ook niet mogelijk op een kaartje van Nederland aan te geven waar de bedrijven die de producten verkopen zich bevinden, zoals op Prijsindex.net is gedaan? Zie bijv. hier http://www.prijsindex.net/cgi-bin/prijsindex.pl?lib=onderdeel&categorieid=28&onderdeelid=1140

Misschien ook een idee om ipv het selectiemenu sorteer resultaten gewoon de kolomkop aanklikbaar te maken zodat daar op gesorteerd wordt (zoals in veel progamma's en op andere sites gebeurd).

Verwijderd

=> TFF
Tweakers.net Frontpage Feedback

Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande onze uitmuntende Tweakers.net Frontpage.

• te(X)en
Op zondag 17 februari 2002 00:38 schreef Garfield het volgende:
=> TFF
[..]
He, ja natuurlijk stom |:(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

O-)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zondag 17 februari 2002 00:38 schreef te(X)en het volgende:
De grafiekjes zoals die er nu staan vind ik niet echt duidelijk, wat is nou bijvoorbeeld de blauwe lijn "Min. vanaf nulpunt" :?
En wat is de grijze staafgrafiek op de achtergrond?
Waarom staat er rechtsonder naast de grafiek een blauwe 0 (geeft een verkeerd beeld van de X-as)?
Simpel, de rode lijn geeft het minimum aan op de schaal van de linker x-as. Die wordt bepaald a.d.h.v. de prijs van het product in kwestie, en begint dus altijd iets onder het laagste minimum.

De blauwe lijn is op de schaal van de rechter x-as, die altijd bij 0 begint.

Dit is omdat één van de twee altijd een duidelijker beeld geeft. Dat gedoe op de achtergrond weet ik niet, misschien het aantal wijzigingen ofzo :?
Is het ook niet mogelijk op een kaartje van Nederland aan te geven waar de bedrijven die de producten verkopen zich bevinden, zoals op Prijsindex.net is gedaan? Zie bijv. hier http://www.prijsindex.net/cgi-bin/prijsindex.pl?lib=onderdeel&categorieid=28&onderdeelid=1140
Bij winkels die hun postcode hebben ingevuld kun je rechtstreeks doorklikken naar LokatieNet.nl.
Misschien ook een idee om ipv het selectiemenu sorteer resultaten gewoon de kolomkop aanklikbaar te maken zodat daar op gesorteerd wordt (zoals in veel progamma's en op andere sites gebeurd).
Dat zou evt. wel handig zijn ja.

Professioneel Hyves-weigeraar

• te(X)en
Op zondag 17 februari 2002 01:44 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Simpel, de rode lijn geeft het minimum aan op de schaal van de linker x-as. Die wordt bepaald a.d.h.v. de prijs van het product in kwestie, en begint dus altijd iets onder het laagste minimum.
Begint onder het laagste minimum :?
De blauwe lijn is op de schaal van de rechter x-as, die altijd bij 0 begint.
Dit is omdat één van de twee altijd een duidelijker beeld geeft.
Aha! :)
Maar volgens mij wordt het alleen maar duidelijker als die weg is hoor.
Dat gedoe op de achtergrond weet ik niet, misschien het aantal wijzigingen ofzo :?
Ja zoiets dacht ik ook al, maar dat heeft niet veel nut zonder ook maar enige schaal daarbij.
Bij winkels die hun postcode hebben ingevuld kun je rechtstreeks doorklikken naar LokatieNet.nl.
Nou ja rechtstreeks... je moet eerst naar de shopsurvey pagina, zoals het op prijsindex.net is gedaan is toch wel een stuk makkelijker, zie je meteen waar alle winkels zitten.
Dat zou evt. wel handig zijn ja.
Vind ik ook :)
(ik klik daar nu vaak al als ik dat wil doen, gewoon uit gewenning ofzo :))

• te(X)en
Verder niemand die hier iets over denkt? ;(

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik ben bezig met een nieuwe FAQ waarin ook de werking en mogelijkheden van de pricewatch aan bod komen.

De staafgrafiek in de achtergrond zijn de pageviews.

Een kaartje van Nederland zou ook heel mooi zijn. Ik heb voorlopig voorlopig alleen wel belangrijkere dingen op de todo staan.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:24
Femme, als je dan toch bezig bent met de pricewatch, kun je dan ook hier even naar kijken? Tis namelijk nogal irritant dat het niet klopt.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op maandag 18 februari 2002 00:00 schreef MikeN het volgende:
Femme, als je dan toch bezig bent met de pricewatch, kun je dan ook hier even naar kijken? Tis namelijk nogal irritant dat het niet klopt.
Idd hij werkt bij mij ook niet.
Pagina: 1