Toon posts:

TV-out geeft zwart/wit beeld, TV ondersteunt S-VHS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik weet dat als de TV geen S-VHS ondersteunt dat je dan zwart wit-beeld krijgt, maar nu heb ik het probleem dat in mijn boekje van de TV duidelijk staat dat S-VHS via scart achter op TV aangesloten kan worden, dus ik een scart blok gekocht en S-VHS kabel, en nu krijg ik Z/W beeld, n heb de instellingen op PAL staan.

Zijn hier nog andere oplossingen voor?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja, geen SCART gebruiken.
Scart is namelijk redelijk ruk voor TVout. Direct S-video of Composite werkt veel beter.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Waarschijnlijk ondersteunt je TV geen S-VHS. Veel toestellen pakken wel S-VHS via de SCART, alhoelwel dit niet standaard is. De jouwe kennelijk niet. Probeer het eens op Composite, dat werkt vast wel.

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 09:29 schreef polaris het volgende:
Waarschijnlijk ondersteunt je TV geen S-VHS. Veel toestellen pakken wel S-VHS via de SCART, alhoelwel dit niet standaard is. De jouwe kennelijk niet. Probeer het eens op Composite, dat werkt vast wel.
TV ondersteunt S-VHS
:)

Maar ik denk dat het niet goed lukt omdat het via het scartblok zit. Zonder scart heb je je stekker ook wat directer aangesloten, bij mijn vorige scartblok kreeg ik door het scartblok storingen, nu zit hij direct in de voorkant in een s-vhs gat.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

mmm, ik heb op de slaapkamer een echte Jubilee van 37 cm staan (ja echt waar :) ) en via een een s-video kabel in een scartblok aangesloten (kon nergens specs vinden over het ding, geen s-video aansluiting) gewoon geprobeerd en tada z/w beeld, ff configgen, bleek niet op PAL te staan, nu wel en tada lekker kijken vanuit ons bedje (alleen de remote werkt nog niet :'( )
m.a.w. je zegt dat ie op pal staat maar weet je dat wel zeker? misschien moet je ergens anders nog iets configgen?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.