Toon posts:

title

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil 'microsoft internet explorer' in de titel balk niet in beeld hebben alleen de titel die ik in de html zet. kan ik dat met een javascript commando op de een of andere manier uitzetten?

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Kan alleen via je register.

Verwijderd

Topicstarter
kan je zeggen hoe je dat precies doet? kan ik het register met javascript aanpassen?

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 00:31 schreef barry het volgende:
ik wil 'microsoft internet explorer' in de titel balk niet in beeld hebben alleen de titel die ik in de html zet. kan ik dat met een javascript commando op de een of andere manier uitzetten?
gebruik netscape

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:11

Tim Schuhmacher

abasios

Op zondag 17 februari 2002 00:33 schreef barry het volgende:
kan je zeggen hoe je dat precies doet? kan ik het register met javascript aanpassen?
nee, (god-zij-dank niet)

Je kan het dus alleen bij je zelf lokaal aan passen. Maar niet bij diegene die je site bekijkt.

Verwijderd

je kan de title weglaten doormiddel van client-side javascript en wordt ook op grote schaal toegepast, maar ik geloof dat dit nogal bekend is.
Ik geloof dat je via google.com dit zo kan vinden.

Verwijderd

jawel, gewoon door heel veel dit neer te zetten in je title: '     ' net zolang totdat je - Microsoft Internet Exploder weghebt *D

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt maar op een gegeven moment heeft dat geen zin meer want dan staat die tekst midden in je browser dat wil zeggen als je breedte van je window redelijk groot is.

Verwijderd

niet als je er genoeg in stopt, had ik ook in m'n oude design. Heeft nu niet echt zin meer op m'n huidige homepage, gebruik nu een chromeless popup.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:54

crisp

Devver

Pixelated

Deze topic heeft bij mij de volgende titel:
title - Micro$oft Internet Exploder
Maar wat boeit het nou eigenlijk? Het zal een gemiddelde eigen-huis-en-tuin internetter echt niks kunnen schelen hoor...

Intentionally left blank

Verwijderd

bij mij staat dat er dus niet, omdat ik n MacOS X versie van IE draai.. maar iig wat boeit dat nou?

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Op zondag 17 februari 2002 00:33 schreef barry het volgende:
* Yellow|A valt van z'n stoel af bij het idee

sorry het is best laat, maar nee :)

De enige die het kan aanpassen is degene van wie het OS... dus niet papa bill of steve of linus, maar degene die achter het bureau zit...

|{ brrr }] |

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

Behind_You

Kijk altijd achter je

je moet gewoon in je register zoeken naar iets van "main" Wel opletten dat het de main van IE is. Daar kan je het veranderen :). Heb zelf ook wat anders staan.

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Irritant alleen dat er altijd een minnetje blijft staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.xi-online.nl/bas/meuk/screenie1.gif

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

Behind_You

Kijk altijd achter je

Mischien moet je die hele Key deleten??

Dan gaat die mischien wel weg. Probeer een het eens :)

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Pagina: 1