Ik heb er dus zo een, maar iemand zei dat ie perse actief gekoeld moest worden. Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik een cooldrive gekocht maar JEZUS wat een herrie produceert dat ding. Kan ie weg of is het handig om em te laten stofzuigen?
kun je hem niet op 7v of misschien zelfs op 5 volt laten draaien ?
(ik neem tenminste aan dat die fan van dat ding op 12v functioneert)
Is in elk geval veel beter dan geen koeling.
(ik neem tenminste aan dat die fan van dat ding op 12v functioneert)
Is in elk geval veel beter dan geen koeling.
wat JB voorstaat weet ik niet, maar ik heb een 7200 rpm 100gb, en die kan makkelijk zonder koeling.
Een ibm MET koeling crasht nog, spreek uit ervaring, ben aan mijn 5de bezig, en volgende week krijg ik een andere serrie, zucht, eindelijk....
Een ibm MET koeling crasht nog, spreek uit ervaring, ben aan mijn 5de bezig, en volgende week krijg ik een andere serrie, zucht, eindelijk....
Reality beats fiction by far!
Tis een 100Gb met 8Mb cache diskje ...
zat er anders aan te denken om de fan uit te zetten en alleen de heatsink (wat zo'n cooldrive eigenlijk is) het werk te laten doen. Of wordt ie dan alleen maar warmer als er geen afvoer is?
zat er anders aan te denken om de fan uit te zetten en alleen de heatsink (wat zo'n cooldrive eigenlijk is) het werk te laten doen. Of wordt ie dan alleen maar warmer als er geen afvoer is?
wordt niet warmer, de mijne wordt niet zo heel warm, btw is die van jouw stil?Op zondag 17 februari 2002 00:45 schreef Raziel het volgende:
Tis een 100Gb met 8Mb cache diskje ...
Verwijderd
zorg gewoon dat er genoeg ruimte tussen de drive en de rest (cdrom, hd's) zit. ik had eerst 3 van die wd1000bb's op elkaar liggen en de middelste stond zowat in de brand zo heet was ie. nu heb ik ze met 3cm tussenruimte onder elkaar hangen en worden ze nauwlijks warm.
E-MANs: De schijf is stil ja, de coolermaster cooldrive daarentegen allesbehalve ...
hmm.. bij mij staat ie als een gek te ratelenOp zondag 17 februari 2002 11:50 schreef Raziel het volgende:
E-MANs: De schijf is stil ja, de coolermaster cooldrive daarentegen allesbehalve ...
Pagina: 1