Leuk geheugen verhaaltje :P

Pagina: 1
Acties:

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
nou, een jaarje geleden kreeg ik me celly 300, met wel 96 mb ram, vaak wat geschoven tussen de rambankjes van de dual server vame pa en myn pc, en zo aan een bankje 128 mb ECC reg 100 mhz ram, wist ik tot sinds kort niet, deze heeft altijd imme pc gezeten, na de celly 300, in een athlon 900 systeem, en daarna, nu dus, in me Athlon XP 1.4 ghz.....

ik ik me maar afvragen waarom me pc zo onstabiel liep

( oh enne, nee, er zit al een tijd nog 256 mb 133 mhz x-tra in :D:D:D )

Verwijderd

slecht mobo? slechte drivers? verkeerd geinstalleerde windows? onstabiel heeft niet altijd met je geheugen te maken

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
in dit geval wel, ECC reg houd er niet van ge-oc'ed te worden, toch heeft het erg lang op 133 ipv 100 gedraait.

Ook als ik dit bankje eruit haal loopt me systeem een stuk stabieler en sneller.
Maar ik heb nu gewoon een bankje 128 ECC 133 mhz geruild voor die 100 ( gaat toch in een 300 mhz {3 x 100} )

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

eeuh volgens mij maar maak me niet dood als ik het mis heb past ecc helemaal niet in een gewoone bank?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Op zondag 17 februari 2002 09:52 schreef NeverSeen het volgende:
eeuh volgens mij maar maak me niet dood als ik het mis heb past ecc helemaal niet in een gewoone bank?
Jawel hoor.

't Gebeurd wel dat sommige servers alleen maar ECC geheugen accepteren, en niet eens booten als er non-ECC ingestopt wordt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Op zondag 17 februari 2002 09:52 schreef NeverSeen het volgende:
Je bent in de war met registered geheugen: dat heeft inderdaad een andere inkeping.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Pagina: 1