Is het mogelijk om Chello (Com21)+ de NIC mee te nemen naar een ander huis mee te nemen, om daar vervolgens te internetten?
Nee moet je eerst aangeven bij Chello.
Als je verhuist zijn er toch geen voorzieningen voor daar.
Als je verhuist zijn er toch geen voorzieningen voor daar.
ja dat kan wel als je indezelfde wijk blijft.
schijnt zelfs een behoorlijke illegale handel tezijn in nooit-ingeleverde kabelmodems die 't ook op andere adressen doen. ik neem aan dat jij daart niks van afweet
schijnt zelfs een behoorlijke illegale handel tezijn in nooit-ingeleverde kabelmodems die 't ook op andere adressen doen. ik neem aan dat jij daart niks van afweet
Een vriend van mij is van het ene dorp naar het andere verhuisd en heeft het ook zonder problemen meegenomen. Was trouwens wel een Terayon modem
Verwijderd
na dat een regio een migratie plan meegemaakt heeft kan dit (gelukkig) niet meer. MAC-adres van modem en kaart moeten dan bekend/geregistreerd zijn zijn anders geen verbinding. Hiermee zouden deze "truuks" uit de wereld zijn en daarmee de snelheid voor de betalende internetter verbeteren. Dat laatste varieert nog wel, maar heef de neiging te verbeteren: gisteren 1 hele dag zonder ping verlies volgens de monitor! Nu nog volhouden....Op zondag 17 februari 2002 00:27 schreef Sjah het volgende:
ja dat kan wel als je indezelfde wijk blijft.
Opzich zou het kunnen , maar ik zou wel eff naar upc bellen, schrijven, mailen
. Want anders krijg je problemen omdat je MODEM van hun leent/huurt
.
Het is voor 4 dagen voor een selected LAN-party, dan is het niet echt nodig lijkt mijOp zondag 17 februari 2002 01:34 schreef Termi het volgende:
Opzich zou het kunnen , maar ik zou wel eff naar upc bellen, schrijven, mailen. Want anders krijg je problemen omdat je MODEM van hun leent/huurt
.
Zolang je in het chello gebied blijft , lijkt me niks aan de handOp zondag 17 februari 2002 01:35 schreef JvH het volgende:
[..]
Het is voor 4 dagen voor een selected LAN-party, dan is het niet echt nodig lijkt mij
Ik had het gevoel dat UPC geen tijd had voor een verhuizing dus heb ik 't zelf maar gedaan.
Com21 onder je arm en gaan met die banaan. Werkte in mijn geval prima
Com21 onder je arm en gaan met die banaan. Werkte in mijn geval prima
Pagina: 1