Verwijderd
6510 is wat de 8310 had moeten zijn.
Ik zie geen enkel voordeel voor de 8310 mbt de 6510 (die eigenlijk in de 8-serie thuishoort kwa grootte maar vanwege de vele verbeteringen in de zakelijke/degelijke 6-serie terechtgekomen is)
8310 is een heel duur Bart Smit telefoontje met vele bugs en hele lelijke covers, hoog zuurstokgehalte. Krakkemikkig toestelletje.
6510 is een ook heel duur telefoontje maar meer gericht op de zakelijke markt met zeer helder pastelblauw display. Alleen begrijp ik niet waarom de 6510 geen tri-band toestel is, als het als zakelijk toestel gepositioneerd wordt.
Maar ja, ieder z'n smaak.
Ik vermijd Nokia zowiezo. Als je de uitval van die toestellen ziet, niet normaal meer. Spontaan uitvallende verbindingen, soms helemaal geen bereik, de overbekende schermperikelen van de 32xx,33xx en de 82xx en 88xx modellen (die Nokia zelf heeft toegegeven en zelfs een blauwdruk ergens online had gezet met de problemen en oplossingen zoals zelf solderen :0 , bugs waardoor soms je hele telefoonboek pleite is, loszittende covers, afgebroken toetsen, ga zo maar door.
Laatst voor de nieuwsgierigheid eens het klepje van een nieuwe (geen demo) 8850 bij de Primafoon erafgehaald. Manufactering date: 02-00.....
Ik zie geen enkel voordeel voor de 8310 mbt de 6510 (die eigenlijk in de 8-serie thuishoort kwa grootte maar vanwege de vele verbeteringen in de zakelijke/degelijke 6-serie terechtgekomen is)
8310 is een heel duur Bart Smit telefoontje met vele bugs en hele lelijke covers, hoog zuurstokgehalte. Krakkemikkig toestelletje.
6510 is een ook heel duur telefoontje maar meer gericht op de zakelijke markt met zeer helder pastelblauw display. Alleen begrijp ik niet waarom de 6510 geen tri-band toestel is, als het als zakelijk toestel gepositioneerd wordt.
Maar ja, ieder z'n smaak.
Ik vermijd Nokia zowiezo. Als je de uitval van die toestellen ziet, niet normaal meer. Spontaan uitvallende verbindingen, soms helemaal geen bereik, de overbekende schermperikelen van de 32xx,33xx en de 82xx en 88xx modellen (die Nokia zelf heeft toegegeven en zelfs een blauwdruk ergens online had gezet met de problemen en oplossingen zoals zelf solderen :0 , bugs waardoor soms je hele telefoonboek pleite is, loszittende covers, afgebroken toetsen, ga zo maar door.
Laatst voor de nieuwsgierigheid eens het klepje van een nieuwe (geen demo) 8850 bij de Primafoon erafgehaald. Manufactering date: 02-00.....
De 8310 doet echt een beetje speelgoedachtig aan imho.
Dit itt de 6510. Die ziet er echt verrekes goed uit!
Maar voor mij in de toekomst geen Nokia meer. Heb echt al teveel problemen gehad met m'n eigen 8210 (of is 6 keer met hetzelfde euvel (display) laten repareren normaal???
)
Dit itt de 6510. Die ziet er echt verrekes goed uit!
Maar voor mij in de toekomst geen Nokia meer. Heb echt al teveel problemen gehad met m'n eigen 8210 (of is 6 keer met hetzelfde euvel (display) laten repareren normaal???
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
hmm, uitval met mijn 8210 heb ik nog niet gehad, wel met m'n oude Ericssons, daarom neem ik ook geen Ericsson meer.
Heb wel display uitval gehad, maar nu ik het heb laten fixen doet ie het al weer 4 maanden goed. Hoop dat ie het goed blijft doen.
Ik weet eigenlijk niet een merk dat betere telefoons maakt.
Heb wel display uitval gehad, maar nu ik het heb laten fixen doet ie het al weer 4 maanden goed. Hoop dat ie het goed blijft doen.
Ik weet eigenlijk niet een merk dat betere telefoons maakt.
Ericsson maakt toptelefoons. Uitval bij Ericsson is zeer gering.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
De 8310 is een heel gevoelig telefoontje, als je dacht dat de 8210 snel displayproblemen heeft moet je maar niet over de 8310 beginnen.
Bijna alle showroom modellen van de 8310 zijn al kapot..
Bijna alle showroom modellen van de 8310 zijn al kapot..
Verwijderd
Ik heb een Nokia, 8210, 8310 en 8850 en geen van allen hebben problemen met Software. Misschien komt dat ook, aangezien ik bij T for Telecom werk, dat ik altijd mijn versies zelf lekker kan uitzoeken. 
Goede versies die ik heb meegemaakt:
*8210: V. 5.29
*8310: V.04.53
*8850: V. 5.40
Als je deze versies hebt kan ik bijna wel zeker zeggen, dat er niets aan de hand mee is. Dit zijn echt perfecte versies.
Ow trouwens de 6510 is een leuk toestel, maar zoals je weet bij Nokia: neem nooit en dan ook nooit het toestel in de beginfase. Dan kan je geheid problemen verwachten.
Wacht een paar maanden extra dan weet je in elk geval dat je het software probleem niet meer zult hebben. 
The Meth
Goede versies die ik heb meegemaakt:
*8210: V. 5.29
*8310: V.04.53
*8850: V. 5.40
Als je deze versies hebt kan ik bijna wel zeker zeggen, dat er niets aan de hand mee is. Dit zijn echt perfecte versies.
Ow trouwens de 6510 is een leuk toestel, maar zoals je weet bij Nokia: neem nooit en dan ook nooit het toestel in de beginfase. Dan kan je geheid problemen verwachten.
The Meth
Is software updaten bij Nokia niet gratis?Ow trouwens de 6510 is een leuk toestel, maar zoals je weet bij Nokia: neem nooit en dan ook nooit het toestel in de beginfase. Dan kan je geheid problemen verwachten.Wacht een paar maanden extra dan weet je in elk geval dat je het software probleem niet meer zult hebben.
Of hoe gaat dat in z'n werk als je software brak is?
Zou ik graag willen weten, want die 6510 lijkt me wel wat...
En aangezien jij bij een telecomzaak werkt
Verwijderd
Je kunt bij zo'n Nokia Store (bijvoorbeeld in Rotterdam of Den Haag) langsgaan, daar doen ze het gratis volgens mij. Ben je wel je toesten 1 of meerdere dagen kwijt.Op maandag 18 februari 2002 15:31 schreef Pitchin het volgende:
[..]
Is software updaten bij Nokia niet gratis?
Of hoe gaat dat in z'n werk als je software brak is?
Zou ik graag willen weten, want die 6510 lijkt me wel wat...
En aangezien jij bij een telecomzaak werkt
Pagina: 1