Weet je?
Dit is allemaal ALLANG een keer besproken. Je bent nu gewoon aan het zoeken naar zaken om over te gaan zeuren die we weer moeten gaan verdedigen.
Ik heb je het TE verhaal UITGEBREID uitgelegd, en heb geen zin om het hele beleid dat prima werkt weer opnieuw te gaan verdedigen omdat je je genegeerd voelt in dat topic.
Ik wil je aanraden om niet weer een topic over iets mierenneukerigs te openen.
Usericons verbieden omdat er een tikkie copyright opzit is mierenneukerig. En dat doen we dus niet. Alle andere zaken zijn ECHT wel bekeken.
Snap je standpunt wel JvS maar vindt dat je tweakers als zeer heilig doet overkomen. Zal ook wel zo bedoeld zijn maar zo is internet. Ik denk dat ID&T er wel blij mee geweest zou zijn, ze laten 538 het niet voorniets uitzenden. Al die thuis-zit-knakkers denken natuurlijk, 'dat klinkt lekker, volgende keer ga ik ook!' of ze denk ik ga gotten.
Sorry dat ik voor normaal discusserende mensen dat topic dichtdeed. Maar we willen gewoon niet dat mensen MP3's gaan uitwisselen en we willen ook pas zo'n stream "promoten" als we zeker weten dat het mag.
Dat is niet omdat we schijnheilig willen doen, maar omdat we een GRUWELIJK groot forum zijn, dat daarom redelijk in de gaten gehouden wordt.