Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Copyrights?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs gehoord dat Tweakers BV zeer veer waarde hecht aan copyrichts e.d.

Nu vroeg ik me af: hoe zit eht met usericons? Sommige mensen hebben er logo's van feesten (Trance Energy) of stukken van de nieuwste films. Ik neem globaal aan dat hier geen copyrights voor betaald zijn, staan jullie dit dan wel toe?

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Zó erg zal dat toch niet zijn? Men betaalt toch ook niet voor wallpapers ed.?

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Verwijderd

Zegt iemand met een icoon uit een TV-serie ..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ga je nou een beetje lopen irriteren omdat je je zin niet krijgt in dat andere topic???

Als je dat wil, dan krijg je dus een onwerkbare situatie. We kunnen ook alles gaan verbieden enzo :Z. Aan ons (gelukkig) om dat te bepalen, wat wel en niet kan en wat ons wel en niet in de problemen zou kunnen helpen.

Ga maar naar een rechter toe ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Drijft t-net daar niet op? Copyrights? De 1/2 frontpage bestaat uit gedeeplinkte nieuwsitems?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 23:45 schreef JvS het volgende:
Ga je nou een beetje lopen irriteren omdat je je zin niet krijgt in dat andere topic???

Als je dat wil, dan krijg je dus een onwerkbare situatie.

Ga maar naar een rechter toe ofzo.
Pardon? Ik loop niemand de irriteren, ik vindt jullie beleid omtrent copyrights een beetje dubieus?

Verwijderd

tja... is wel goede reclame toch :) zolang je niet het voledige product aanbied.

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

Op zaterdag 16 februari 2002 23:46 schreef twixx het volgende:
Drijft t-net daar niet op? Copyrights? De 1/2 frontpage bestaat uit gedeeplinkte nieuwsitems?
Oh oh... Wat nu gedaan! :+

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:08

Jaymz

Keep on moving !

Wij willen niet dat mensen zaken verkrijgen via het forum.

Via een usericon verkrijg je nou niet echt wat.

Nuanceverschilltje dus :)

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Met medeweten en goedvinden van die sites.

Ik ga niet alle andere zaken die ALLANG en uitgebreid besproken zijn nog een keer bespreken omdat jullie boos zijn dat we geen link naar een prive Trance energy srteam op de site willen hebben.

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
FYI, ik, als particulier voldoe aan de BUMA regelementen inzake het fragment in mijn icon. Want dat icon wordt door mij als particulier gebruikt.

GoT bied geen materiaal aan, maar geeft materiaal van de particulier weer.

Nogmaals, als jij mij nu een factuur van de BUMA faxt, dan praten we nergens meer over.

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

Op zaterdag 16 februari 2002 23:46 schreef sproggle het volgende:

[..]

Pardon? Ik loop niemand de irriteren, ik vindt jullie beleid omtrent copyrights een beetje dubieus?
Krijg ik nu een ban :?

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/library/homepage/images/mslogo-blue.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/library/homepage/images/init_windows.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.sun.com/pics/sunlogo.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.hm.com/corporate/images/main/logo.gif

Allemaal © :7

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[..]

Een complete mix van een paar uur is nou wel wat anders dan een plaatje van 60*60 :{

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je weigert ons standpunt in te zien. Usericons brengen got niet in problemen, een enkel streampje ook niet, maar als iedereen dat doet of als we uitzonderingen gaan maken, dan kan dat met zo'n enorm groot forum helemaal uit de hand lopen.

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Ken je jurisprudentie rond deeplinks etc. etc. ! En dan nog, overal staat netjes een bronvermelding bij.

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 16 februari 2002 23:48 schreef OProg het volgende:

[..]

Een complete mix van een paar uur is nou wel wat anders dan een plaatje van 60*60 :{
Nee, dat is slechts een "nuanceverschil" joh :Z

Verwijderd

[..]

Ik niet.

Maar voor dit kan ik hetzelfde antwoord geven. >:)
JIJ neemt contact met ze op en vraagt na of je live stream mag verzenden en WIJ nemen kontakt op met ze of usericons van TE toegestaan zijn. Oke?

Verwijderd

Nogmaals: ik vind het erg grappig om te zien hoe de topicstarter begint over stukjes uit films, terwijl hij zelf met een copyrighted karakter uit een TV-serie rondhuppelt over het forum.

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Snap je standpunt wel JvS maar vindt dat je tweakers als zeer heilig doet overkomen. Zal ook wel zo bedoeld zijn maar zo is internet. Ik denk dat ID&T er wel blij mee geweest zou zijn, ze laten 538 het niet voorniets uitzenden. Al die thuis-zit-knakkers denken natuurlijk, 'dat klinkt lekker, volgende keer ga ik ook!' of ze denk ik ga gotten.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Weet je?

Dit is allemaal ALLANG een keer besproken. Je bent nu gewoon aan het zoeken naar zaken om over te gaan zeuren die we weer moeten gaan verdedigen.

Ik heb je het TE verhaal UITGEBREID uitgelegd, en heb geen zin om het hele beleid dat prima werkt weer opnieuw te gaan verdedigen omdat je je genegeerd voelt in dat topic.

Ik wil je aanraden om niet weer een topic over iets mierenneukerigs te openen.

Usericons verbieden omdat er een tikkie copyright opzit is mierenneukerig. En dat doen we dus niet. Alle andere zaken zijn ECHT wel bekeken.
Snap je standpunt wel JvS maar vindt dat je tweakers als zeer heilig doet overkomen. Zal ook wel zo bedoeld zijn maar zo is internet. Ik denk dat ID&T er wel blij mee geweest zou zijn, ze laten 538 het niet voorniets uitzenden. Al die thuis-zit-knakkers denken natuurlijk, 'dat klinkt lekker, volgende keer ga ik ook!' of ze denk ik ga gotten.
Sorry dat ik voor normaal discusserende mensen dat topic dichtdeed. Maar we willen gewoon niet dat mensen MP3's gaan uitwisselen en we willen ook pas zo'n stream "promoten" als we zeker weten dat het mag.

Dat is niet omdat we schijnheilig willen doen, maar omdat we een GRUWELIJK groot forum zijn, dat daarom redelijk in de gaten gehouden wordt.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.